Mommybloggerstopic #2

Wie herinnert zich Gonny nog? Ze heeft weer een blog geplaatst. Met weinig inhoud overigens.

4 likes

Volgens mij ben ik bijna de enige die de echo’s allemaal netjes bewaard heeft en heel waardevol vind?
Ik vond naar de echo’s toegaan overigens veel minder boeiend bij de 2e dan bij de 1e. Ohja, weer het hartje, ja, klinkt nog steeds t zelfde als de vorige keer. Natuurlijk was ik elke keer blij dat het allemaal goed was (weet uit mijn omgeving ook anders), maar dat extreme ‘wauw wat bijzonder gevoel’ had ik al heel snel niet meer.

1 like

Wowwww die zat ver in mijn geheugen. Ik weet wel nog dat ze drie kindjes heeft. Een jongetje en twee meisjes als ik me niet vergis toch? En ze bakte altijd dingen die zo goed lukte en mooi waren

Ja! Ze werd hier toen een tijd besproken omdat ze (veel te) persoonlijke dingen over haar zoon deelde. Ik vind t wel grappig om nu weer zo’n foto te zien van die meiden.

1 like

Blog van Gonny voor wie geen zin heeft om te googlen

3 likes

Ja ik ook. Maar aan de andere kant is het, zéker gezien hij een tiener is, ook weer goed dat ze er niets over schrijft.

2 likes

Was zij van CherryFizz? Hoe heet haar nieuwe blog?

Edit: zie nu de link :sweat_smile:

Dat zou je denken maar niet iedereen is hetzelfde he :upside_down_face:

1 like

Was ze niet die vrouw die haar kinderen ook niet vaccineerde?

Iig wel degene die voor haar twaalf (?) jarige zoon shag kocht.

12 likes

Owja en eeuwig borstvoeding gaf toch

:scream:

Wat is de context van dit verhaal? Ook echt om te roken?

Haha wat?

Oh Jezus wat kut zoiets.

Ja! Vul me aan als ik iets vergeet of iets niet klopt.
Haar zoon zat in groep acht of de eerste klas toen ze erachter kwamen dat hij rookte en om te voorkomen dat hij geld ging stelen ofzo gaven ze hem shag.

1 like

Wooow ik herinner me dit idd ook vaag
 hij had het best moeilijk geloof ik ja?

Ik volgde cherryfizz ook! Maar ze heeft nu al weer een poos de focus op planten toch? Op instagram?

Hahaha ik lees dit als “vroeger had ze de focus op haar shag rokende 12 jarige zoon, tegenwoordig op planten” zo lichtzinnig achja alles is een fase

21 likes

Hahaha ja ik zie het nu ja.
Naja sommige planten kan je ook goed roken toch? :smirk:

6 likes

Haha dat klinkt sadistisch. Ik help je verslaafd te worden aan roken door het te betalen, maar vervolgens bepaal ik wanneer je een sigaret krijgt.

7 likes