Gedaan.
En nu stop ik met PB’s hoor!
Gedaan.
En nu stop ik met PB’s hoor!
Kijk deze nu na aanleiding van dit topic. Het is prachtig, gewoon tranen hier:broken_heart:
Echt hoe ongelooflijk onbeschoft is het trouwens dat er nu al mensen zijn die haar via IG vragen of ze het nog een keer gaan proberen voor een derde? En of ze foto’s van Krijn gaat delen? Echt wat voor anti sociale plaat heb je dan voor je kop dat je denkt dat dat soort dingen jou aangaan?
Was er gewoon van in shock dat mensen zulke vragen durven stellen…
Ik snap best dat mensen zich dit afvragen, maar dan besef je je toch dat het not done is om het te vragen? Zeker niet als alles zo vers is en het verdriet zo groot.
Nou precies, denken mag, vragen vind ik wel iets anders… daarom ook dat ik zei durven vragen
Dit ja. Mijn baby is momenteel 8 maanden en hoeveel mensen me al niet gevraagd hebben wanneer de volgende komt?! Meine gute. Is natuurlijk iets heel anders dan waar het hierboven om ging, maar mensen zijn echt schaamteloos als het gaat om andermans baarmoeder.
Haha dit is zo waar. Ik had ook zo’n sticker gepost toen ik de zwangerschap bekend had gemaakt. En toen kreeg ik ook de vraag: was het gepland?
En ik dacht; weetje. Fack it je kan je antwoord krijgen.
JA. WANT ZONDER ZIEKENHUIS KOMT ER GEEN KIND BIJ ONS. Beter plannen konden we niet dus.
Toen was die gene (& nog een paar) helemaal geschrokken, dat ze dat niet wist en dat het dan misschien een pijnlijke en niet handige vraag was etc etc
IRRITANT en onbeschoft die vraag. Heb hem ook meerdere malen gehad.
Super pijnlijk maar nog pijnlijker dat ze het als derde kindje zien, mochten ze het proberen, dan is het voor een VIERDE kindje.
Hoop maar dat gewoon minderjarige die vraag hebben gesteld
Argh zo ergerlijk hè. Ik word volgende maand 30, mijn vriend en ik zijn 2,5j samen. Toch vonden zijn oudere broers het nodig om bij elke gelegenheid te vragen of we nu ‘echt nog niet aan kinderen begonnen waren’. En dan, alsof het niet nog erger kon, mij er ook nog eens op wijzen dat ik bijna 30 word en dat ze ‘medisch gezien me moeten aanraden niet te lang te wachten’.
Excuse me? 1) wie weet waren we al lang ‘begonnen’ en ging het nu eenmaal niet vanzelf en 2) ik vroeg toch echt geen doktersadvies aan mijn schoonbroers
Zoveel respect voor Willemijn.
Edit: hier stond random gezeur van iemand die al te lang binnen zit.
Hmmm je kan toch fan zijn van bijv. Twix en ze niet volgen op Instagram? Anders zou ik 10000 etensmerken moeten volgen haha.
Ach kelly is zo emotioneel en kwetsbaar Dacht kijk even wat er aan de hand is… (i know dat had ik niet moeten doen)… maar hele dag thuis met de meisjes vind ze zo zo zwaar. Dacht dat er iets ergs was gebeurt…
Ik volg Willemijn en haar duopartner helemaal niet, maar heb wel even een beetje terug gekeken. Zij is wel sterk hoor, heb echt met haar te doen en veel respect voor haar. En dan onder de loep liggen van je volgers. Ga er maar aan staan!
Natuurlijk, maar dan post je denk ik ook niet dat je volgers het account van Twix moeten checken.
Heeft ze het aangepast dan? Bij mij stond er wel bij dat ze gesponsord wordt door Hak.
Nee dat stond er meteen al. Het ging mij er om dat ze zegt ‘check account X voor inspiratie!’ terwijl ze het account zelf niet eens volgt.
Edit: sorry ik ben bloedchagrijnig door het binnen zitten dus ik leg nu op alle slakken zout.