Maar stel je voor dat er iets mis is met het kind, ga je dat dan gelijk op het feestje vertellen?
Letterlijk iedereen aangezien ze in de etalage van een café lag.
Ik vind echofotos an sich heel oninteressant. Ik heb vanwege medische redenen mega veel echo’s gehad en steeds kreeg ik weer zo’n geprint papiertje mee. Heb ze echt niet allemaal bewaard.
Enige interessante is het eten, denk ik😂
Ik krijg hier ook echt Rachel (van Friends) vibes bij: ‘I don’t see it…’
Oooh ik vind het juist altijd helemaal geweldig echo’s te zien , vooral van het hoofdje of zo’n ruggengraat
! En dan het liefst bewegend
… 3D vind ik wel eng
Zoals ik het zie wordt je recht aangekeken maar zie je maar de helft van t gezichtje?
Er staat toch gewoon een datum op en bij een tweeling vaak baby 1 of baby 2 dus dan is het vrij makkelijk achterhalen om welke zwangerschap en dus welk kind het gaat.
Ik vind echo’s ook niet zo bijzonder maar de corona-tijd betekent voor mij sinds 20 weken geen echo’s meer en dat is toch wel jammer ergens
hier ook, ik hecht heel weinig waarde aan foto’s waar mijn kinderen als een soort misvormde aardappel op stonden. Voor mij zijn de foto’s die ik na hun geboorte heb gemaakt veel dierbaarder
Wie herinnert zich Gonny nog? Ze heeft weer een blog geplaatst. Met weinig inhoud overigens.
Volgens mij ben ik bijna de enige die de echo’s allemaal netjes bewaard heeft en heel waardevol vind?
Ik vond naar de echo’s toegaan overigens veel minder boeiend bij de 2e dan bij de 1e. Ohja, weer het hartje, ja, klinkt nog steeds t zelfde als de vorige keer. Natuurlijk was ik elke keer blij dat het allemaal goed was (weet uit mijn omgeving ook anders), maar dat extreme ‘wauw wat bijzonder gevoel’ had ik al heel snel niet meer.
Wowwww die zat ver in mijn geheugen. Ik weet wel nog dat ze drie kindjes heeft. Een jongetje en twee meisjes als ik me niet vergis toch? En ze bakte altijd dingen die zo goed lukte en mooi waren
Ja! Ze werd hier toen een tijd besproken omdat ze (veel te) persoonlijke dingen over haar zoon deelde. Ik vind t wel grappig om nu weer zo’n foto te zien van die meiden.
Blog van Gonny voor wie geen zin heeft om te googlen
Ja ik ook. Maar aan de andere kant is het, zéker gezien hij een tiener is, ook weer goed dat ze er niets over schrijft.
Was zij van CherryFizz? Hoe heet haar nieuwe blog?
Edit: zie nu de link
Dat zou je denken maar niet iedereen is hetzelfde he
Was ze niet die vrouw die haar kinderen ook niet vaccineerde?
Iig wel degene die voor haar twaalf (?) jarige zoon shag kocht.