Ik had er nog kunnen inkomen dat dat inderdaad haar intentie was, indien ze die betalende zaken achterwege had gelaten. Ik kan me voorstellen dat vrouwen die al zoveel geprobeerd hebben hier echt op in zullen gaan van ‘je weet maar nooit’. En dan verdient zij dus effectief weer geld aan het leed van een ander.
Brrrr ik vind het vreselijk.
150 euro met een bloedtest en dan een uitleg hoe je die bloedtest moet afnemen. Brrrr ik krijg er bijna een sekte gevoel bij. En dan nog es 15 euro betalen om de test te interpreteren. Oh en als je het dan nog niet begrijpt, betaal dan Aub nog es 25 euro voor een webinar.
Dus finaal betaal je bijna 200 euro voor een bloedtest die je ook onder medische begeleiding bij een arts/deskundige zou kunnen laten afnemen en waar dan wellicht een groot deel van terugbetaald wordt?
Ik zie het een arts al doen: ja even bloed nemen. Wil je de uitslag? Das dan extra geld. Begrijp je de uitslag niet? Dat is dan nog eens extra geld.
Is het dan niet gewoon zaak dat er een aantal mama’s met medische zwanger wordt ervaring hierop durven te reageren? Of een fertiliteitsarts of verpleegkundige in de zaal Vinden?
Ik word hier echt boos van… dit is inderdaad gewoon geld verdienen over de rug van een kwetsbare groep die álles voor hun wens over hebben. Ik vind het ook heel onduidelijk en vaag wat deze Linda precies voor opleiding etc heeft gedaan. Ze allround werkzaam geweest is deze wereld en is expert, maar iedereen is tegenwoordig expert. Heb hier een vraag over ingestuurd… ben erg benieuwd of ik antwoord krijg.
Hier iemand die dankzij de wetenschap en ‘medische molen’ zwanger is geraakt. Ooit ben ik die Linda Reinhart wel tegengekomen (online) en toen dacht ik wel (in een paniek-bui) ‘zal ik?’ Maar iets in me hield me toch tegen. Hoewel ik geloof in de kracht van gezonde voeding, geloof ik niet in wonderen. Overigens weet ik dat die Linda ook met PCOS kampt en ook jarenlang in het ziekenhuis liep voor ze zwanger raakte.
Die pagina met voedingtips voor de vrouw en voedingtips voor de man staat ook echt vol met incorrecte info die op niks gebaseerd is. Ik denk dat elke voedingsdeskundige met een gedegen opleiding dit zo onderuit haalt. Zelfs gluten worden als slecht gemarkeerd terwijl dat echt niet nodig is om te vermijden wanneer je niet glutenintolerant ben. Waar halen ze het? En hoezo durven ze dat als waarheid neer te zetten?
Oké ik moet stoppen met erop te lezen want het frustreert me enorm.
Volgens LinkedIn een studie verpleegkunde en verloskunde. Weet verder niet in hoeverre je je daarmee als fertiliteitsexpert kan profileren, maar lijkt mij ver gegrepen
Ik zit zelf midden in een ICSI traject (althans, als het weer opgestart wordt, alles ligt nu stil door Corona).
De website van Annic heb ik weggeklikt. Ik begrijp zo goed dat mensen hier in mee gaan. Na tig medische pogingen ben ik ook wel eens de wanhoop nabij. Je probeert van alles.
Geld verdienen over de rug van deze kwetsbare groep maakt me echt boos
Ik heb hier gewoon geen woorden voor, hoe kun je zó zijn.
Eens. Als je al mensen raad/hulp/een luisterend oor wil bieden omdat je jezelf daar de aangewezen persoon toe voelt, doe het dan vrijwillig. Dat zou zoveel sympathieker zijn. Annic ziet alleen maar geld. Met alle respect, maar ze weet niet eens hoe het is om week in week uit met je benen gespreid op een behandeltafel te liggen, hormonen te spuiten, met alle mentale gevolgen van dien. Jammer dat iedereen dit zomaar kan doen/opzetten.
Ik hoop echt dat iemand met “recht van spreken” dit onder haar post durft te knallen…
Ons traject was relatief simpel, en relatief kort. Ik durf geen seconde te beweren dat ik heb doorgemaakt wat mensen met een IVF of ICSI traject hebben moeten doormaken.
Maar als je bent echt tot elke strohalm in staat op dat moment… letterlijk kosten wat het kost.
Pareltje dit: https://www.mamaworden.nl/feiten-en-fabels/feit-of-fabel-om-een-jongen-te-verwekken-moet-je-seks-hebben-vlak-voor-de-eisprong/
Moet je zelf je bloed prikken
Waarom zou iemand dit doen in plaats van naar een dokter gaan??
De huismuts moet nu zelf haar wc behangen maar eerst even sparen het leven is hard zoveel spon en dan zelf voor iets moeten sparen
Doe niet zo mal, lekker hengelen doet ze. Huismuts en zelf iets doen? Niet in dit leven.
Esmee N.oelle en haar vriend zijn uit elkaar. Ze hebben een zoontje van 1 jaar. M’n hart breekt voor haar. Moet vreselijk zijn, zeker in deze tijden waar je niemand fysiek kan knuffelen of je laten troosten.
Haha instagram ja! Van annic
Ach nee wat verdrietig ik vind haar altijd zo’n leuke meid. Wat een rot tijd om zoiets mee te maken. Bij haar heb ik echt het gevoel dat we vriendinnen zouden kunnen zijn, misschien raakt het me daarom extra.
Aahh nee wat sneu voor haar zeg Ze had al eens zo’n instapost toen ze X jaar samenwaren dat hun relatie niet altijd rozengeur en maneschijn was blabla maar dat ze toch heel erg van elkaar hielden. Toen dacht ik al een beetje ‘oké, kan natuurlijk ik ken hun relatie niet’ maar verrast me dus niet totaal dat ze nu uit elkaar zijn.
Ja idem. Ze is heel relatable en heeft gewoon een een echte job. Haar instagram en YouTube doet ze gewoon erbij. Ik ben haar beginnen volgen sinds ze met F een huis had gekocht en renoveerde in Amsterdam. Erna kwam Otis. Ze is down to earth en ik ze is de enige blogger bij wie ik denk: wij hadden vrienden kunnen zijn.