Nee joh, gewoon beetje wodka in de flesjes.
Ah nee dat vind ik echt sneu, hopelijk blijft ze haar eigen gevoel volgen
In Duitsland komen je titels toch ook in je paspoort?
Blijf het vreemd vinden dat zij ineens heel jonge kijkers heeft? Voor mijn gevoel was dat helemaal niet bij de BlondeTigers. Vanwaar komen zij nu ineens allemaal?
Heel eerlijk vroeg ik me ook wel af waarom ze de tweeling in een voedingskussen neerlegt om te voeden. Een voedingsmoment bij de ouder/verzorger op de arm is voor kinderen een moment van ontspanning/ontladen en ook weer de batterij opladen. En ook om de voorkeurshouding idd.
Maarrrrrr geen haar op mân hoofd die er aan denkt dat onder die video de plaatsen. Alsof ze er op zit te wachten dat ene Mrs.Fraser haar gaat vertellen hoe ze dâr kinderen moet voeden. Daarbij dacht ik ook âze zal haar redenen er wel voor hebben/over nagedacht hebbenâ. En anders, het zijn mijn kinderen niet.
Kimberly van nbfm heeft ook een tweeling en die heeft dit toen uitgelegd in een video. Vond ik toen heel verhelderend.
Toen ik haar zag met dat voedingskussen dacht ik juist woooooow super handig, wat een slim idee.
In aansluiting op jou⌠wij voeden 1 baby op een voedingskussen en de ene fles doen we op de linkerkant van het voedingskussen en de volgende fles op de rechterkant van het voedingskussen. Waarom zou je dat niet kunnen doen bij een tweeling?!
Ja, dat viel mij ook echt op inderdaad. Die reacties lijken allemaal van 14-16 jarigen te komen. Je zou eigenlijk denken dat die doelgroep babyâs nog niet zo interessant vindt?
Ik dacht trouwens dat (Tiger)Elise en Wouter al vet lang samen zijn. Maar blijkbaar heb ik dat zelf verzonnen.
Pff super heftig om zo vroeg in je relatie al een tweeling te krijgen! Maar als ik hen zo zie, schat ik in dat ze dat prima aankunnen.
ja dat zou je denken maar als je ook kijkt naar van die familievloggers met hele kleine kinderen, die doelgroep is echt jonger dan jong! ik vind het zo bizar
hoewel, als ik weer zoân infantiel familievlog kanaal langs zie komen snap ik wel dat dat volwassenen niet aanspreekt.
Kan iemand misschien een hele beknopte samenvatting geven van âhet levenâ van Elise en Vita (van de blonde tigers)? In hun eerste video van 5 jaar geleden wonen ze allebei in New York en willen ze werken op Broadway/bij een agency. Er kan uiteraard een heleboel gebeuren in 5 maar maar hun levens zien er nu wel heel anders uit dus ben wel benieuwd wat er allemaal gebeurd is.
Wat ik ervan begrepen heb, is dat Vita in NY ging wonen voor haar danscarrière. Ze had het daar zo naar haar zin, dat Elise besloot om ook die kant op te gaan. Toen zijn ze de Blonde Tigers gestart en dat liep uiteindelijk zo goed dat ze er hun baan van konden maken. Omdat er meer carrièremogelijkheden in Amsterdam waren, zijn ze terug naar Nederland verhuisd. Denk ik?
Ja daar was mijn idee ook op gebaseerd. Omdat ze er zo stabiel uitzien samen denk ik? Ik zat oude videoâs terug te kijken en toen zag ik haar in 2018 nog alleen in een kleine studio en toen dacht ik echt huh?
Elise is ooit naar New York gegaan vanwege een relatie en omdat Vita er al zat;
https://www.interiorjunkie.com/thuis-bij-elise-van-blonde-tigers/
Joyce en Scarlet proberen voor een tweede kindje te gaan. Maar dit keer via Scarlet. Gun het haar wel heel erg, maar moeilijk zoân emotionele rollercoaster die er aan vast hangt met (blijkbaar?) een grote kans dat het niet lukt.
Maar even serieus, 38! Ik dacht eerder 28.
Ik gun het haar/hun ook van harte! Het leek me wel pijnlijk, zoals ze zelf ook zei, met haar vaginisme. Het wordt nog een heel emotionele periode voor hun, hopelijk volgt er iets mooi.
Die 38 had ik ook niet zien aankomen
Misschien herinner ik het me verkeerd, maar had zij niet al eens pogingen gedaan (iui denk ik)?