Mommybloggerstopic #2

Benieuwd hoe lang het zal duren vooraleer je kritische reactie zal verwijderd worden #feeeeelthepositivityyyyyy (denk er het irritante deuntje van Kelly Caresse bij)

3 likes

Staat er maar liefst één, onder de post van de live gang van het bedrijfs account. Ben benieuwd idd voor hoelang.

Wat moeilijk inderdaad :frowning:

Ook maar weg

55 likes

Ik zie onder die post van haar echt alleen maar slijmende positieve reacties van al die andere bloggers instagrammers etc :face_vomiting::face_vomiting:

6 likes

Ik gok dat ze het cortisolgehalte meten? Maar er zijn zo ontzettend veel factoren die dat kunnen beĂŻnvloeden, dus je moet die waarden wel goed kunnen interpreteren. Ik denk niet dat je dat leert in een masterclass ondernemen :upside_down_face:

5 likes

Nou echt, leest voor geen meter.

3 likes

Die kans lijkt me erg klein inderdaad, aangezien

monniken zich doorgaans aan het celibaat houden.

Sorry :joy:

29 likes

Ik vind het ook echt raar dat Annic zelf nergens genoemd staat op de site? Er staat wel een stuk “over Linda”, maar niets over wat de rol van Annic is e.d.

1 like

Haha, snapte ik wel natuurlijk. Maar de vergelijking was zo heerlijk ongelukkig dat ik het niet kon laten om de grap te maken.

1 like

Graag :relieved:

Ik heb alle kritische reacties geliked en zie dat ik niet de enige ben
 :yellow_heart:
Jammer dat het dus wel zo voelt voor veel vrouwen maar zij zich niet durven uit te spreken misschien
 of hun reacties zijn verwijderd

4 likes

Oh ze reageert op 1 van die mensen.

EBE324-B2-1-E17-4945-8-C5-C-4-DA778-C8-EF73

5 likes

Dit doet me denken aan die BIG discussie bij die diëtisten die toen een boek hadden geschreven?
Wie waren dat ook alweer? Die roeptoeterde in hun boek heel hard dat ze een BIG hadden maar dat was een ander “soort” BIG dan een arts heeft

1 like

Ennn op Annic haar pagina zijn de andere negatieve reacties weer verdwenen.

(Ja ik maak me hier druk over :joy:)

5 likes

Jeetje wat erg, zelfs de meest vriendelijke kritische reacties zijn verwijderd

13 likes

echt?!
Met z’n alle reageren haha: weet niet wat kwalijker is; de site/concept zelf of het feit dat elke kritische nood zomaar verwijderd wordt.

3 likes

Maaarrr nu is het nog erger geworden want nu denken mensen: ooooh BIG! Ja medische kennis dus!!!1!!!

7 likes

Ja🙄

Misschien verpleegkundige

2 likes

Heb ook al gekeken, ze staat als verpleegkundige geregistreerd.

2 likes