Benieuwd hoe lang het zal duren vooraleer je kritische reactie zal verwijderd worden #feeeeelthepositivityyyyyy (denk er het irritante deuntje van Kelly Caresse bij)
Staat er maar liefst één, onder de post van de live gang van het bedrijfs account. Ben benieuwd idd voor hoelang.
Wat moeilijk inderdaad
Ook maar weg
Ik zie onder die post van haar echt alleen maar slijmende positieve reacties van al die andere bloggers instagrammers etc
Ik gok dat ze het cortisolgehalte meten? Maar er zijn zo ontzettend veel factoren die dat kunnen beĂŻnvloeden, dus je moet die waarden wel goed kunnen interpreteren. Ik denk niet dat je dat leert in een masterclass ondernemen
Nou echt, leest voor geen meter.
Die kans lijkt me erg klein inderdaad, aangezien
monniken zich doorgaans aan het celibaat houden.
Sorry
Ik vind het ook echt raar dat Annic zelf nergens genoemd staat op de site? Er staat wel een stuk âover Lindaâ, maar niets over wat de rol van Annic is e.d.
Haha, snapte ik wel natuurlijk. Maar de vergelijking was zo heerlijk ongelukkig dat ik het niet kon laten om de grap te maken.
Graag
Ik heb alle kritische reacties geliked en zie dat ik niet de enige benâŠ
Jammer dat het dus wel zo voelt voor veel vrouwen maar zij zich niet durven uit te spreken misschien⊠of hun reacties zijn verwijderdâŠ
Dit doet me denken aan die BIG discussie bij die diëtisten die toen een boek hadden geschreven?
Wie waren dat ook alweer? Die roeptoeterde in hun boek heel hard dat ze een BIG hadden maar dat was een ander âsoortâ BIG dan een arts heeft
Ennn op Annic haar pagina zijn de andere negatieve reacties weer verdwenen.
(Ja ik maak me hier druk over )
Jeetje wat erg, zelfs de meest vriendelijke kritische reacties zijn verwijderd
⊠echt?!
Met zân alle reageren haha: weet niet wat kwalijker is; de site/concept zelf of het feit dat elke kritische nood zomaar verwijderd wordt.
Maaarrr nu is het nog erger geworden want nu denken mensen: ooooh BIG! Ja medische kennis dus!!!1!!!
Jađ
Misschien verpleegkundige
Heb ook al gekeken, ze staat als verpleegkundige geregistreerd.