Mommybloggerstopic #2

Ahh jammer, ben ook na 1 minuut geblokkeerd! Op de insta van mamaworden is ze minder snel

Die op mamaworden zijn nu ook verwijderd.
Ik zou ZO graag nu dat bitsige verbeten gezicht zien, als een malle comments aan het verwijderen en klagend tegen de liefste lieverd dat sommige internet idioten niet inzien dat ze het toch echt wel voor al die arme vrouwen doet.

23 likes

Jij bent m’n forumheldin.

Godverdomme wat verschrikkelijke mensen. Echt een heel kwalijke zaak.

6 likes

ā€œAlleen maarā€ haha? Zo’n reactie zou ik ook verwijderen op m’n eigen platform.

1 like

Haha jašŸ˜‚ bedoelde het natuurlijk sarcastisch

1 like

Misschien moet er nu idd een pauze komen en dan vanavond verder gaan :relieved::yellow_heart:

Ik zou eerder om het kwartier op 1 van de insta’s een kritische comment achter laten dan alles achter elkaar. Zo zit ze hele dag aan dat schermpje gekluisterd.

7 likes

Als je een heel lange comment plaatst duurt het langer om die te lezen alvorens hem te verwijderen en dus blijft ie mogelijk langer staan. Maar als het een heel lange comment is kost het anderen ook meer tijd om te lezen dus onderaan de streep maakt het waarschijnlijk geen verschil.

Godsamme je zou die trutten echt willen hacken en die platforms offline gooien man.

9 likes

Gelukkig kan ze de reacties hier niet blokkeren en verwijderden

8 likes

Hmm, misschien de pil? Voor 150 euro per strip te bestellen op ikwilnuevennietmamaworden :wink:

25 likes

Ipv glijmiddel honing gebruiken misschien?

24 likes

En nu zondag in de vlog. ā€˜Oh jongens, het is geweldig. Zóveel leuke reacties gehad’. ā€˜Het is echt een feestje’.

50 likes

Honing gebruiken in plaats van sperma werkt ook heel goed!

16 likes

Het lijkt me ook een goede strategie om kritische reacties/vragen achter te laten op de reacties van de vrouwen die reageren zoals VVJ, en Wil en Tien. Die ziet Annic denk ik later en je kan die dames bevragen waarom ze zo’n soort platform in hemelsnaam zouden ondersteunen.

26 likes

Als je olie in tegengestelde richting over je onderbuik wrijft gaat je baarmoeder zo scheef staan dat je niet meer zwanger kan worden.

33 likes

Geen supplementen nodig hoor. Ik heb begrepen dat ā€˜voor het zingen de kerk uit’ een uiterst betrouwbare methode is.

17 likes

Of de lady comp.
Never forget… Inge Marieke

22 likes

Ze zeggen dat mobiele straling ook niet goed is. Dus gewoon bij een 5g mast gaan staan. Krijg je wel Corona maar he, geen kind in ieder geval.

23 likes

Elke keer als het volle maan is in je blote kont door de straat huppelen op 1 been en dan komt t helemaal goed

15 likes

Kan je hier een ebook van maken voor me?

1 like