Mommybloggerstopic #2

Laat ik even vooropstellen dat ik het helemaal met jullie eens ben hier en het echt walgelijk vind dat er van een kwetsbare groep misbruik gemaakt wordt. Maar SOA-testen bestel ik altijd (lol alsof het een wekelijks terugkerend ding is, eens per jaar ofzo) online, en die hebben ook bloedtesten in het assortiment. Dit zijn dezelfde testen als je bij de huisarts meekrijgt en gaan naar een gecertificeerd laboratorium. En die site waar ik ze bestel zal ook een winstoogmerk hebben.

Nu gaat het bij mamaworden.nl natuurlijk niet om slechts een gemoedsrust check waarvoor je in het ergste geval antibiotica moet halen bij de huisarts, maar zo gek vind ik het niet dat zulke testen online worden aangeboden!

3 likes

Omg en de reacties onder die van Mascha zijn weer weg. Jeetje deze vrouw moet iemand gaan aannemen om dit voor haar te doen wil ze hier niet een dagtaak van maken

Ik zie ook geen comment meer van haar

Bij mij staat hij bovenaan, met in de 20 likes. Reacties erop zijn wel weg

Heb op Mascha gereageerd: 'Je bent niet de enige die daar benieuwd naar is! wel de enige die er niet geblokt om is.

56 likes

Lekker bezig jij!

1 like

Oh ik moest even scrollen maar nu wel kunnen liken!

1 like

Goeie! Hoop dat Mas dit zien

1 like

Held

Yep, ook ik ben geblokkeerd door Annie!

Huh wist niet dat dit echt bestond hahah. Ben benieuwd

Wat heeft Mas gecomment dan? Ben door haar geblokkeerd dus kan het niet zien.

Dat wordt hierboven meermaals gezegd

1 like

Reactie weg! Maar nog steeds niet geblokkeerd!!

1 like

Ben benieuwd naar hun antwoord!

Is het ook strafbaar om je BIGnr in combinatie te noemen met alternatieve shit? Zoals dat ‘‘Labaratorium Wiersma’’ doet? Zeggen dat je verpleegkundige bent (en dat klopt, qua big enzo), maar in dezelfde zin jezelf ‘‘dokter’’ en ‘pni-therapeut’ etc noemen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, namelijk…

1 like

@Shaaar Helemaal met je eens hoor! Daarom vind ik die site ook zo kwalijk. En daarnaast heb ik ook niet het idee dat de testen naar een gecertificeerd laboratorium gaan en de adviezen van mensen komen die daar iets over kunnen zeggen.

@Krabsalade Ja, is het verschil tussen vingerprik en buisjes afnemen zo groot? Ik zou overigens ook nooit een bloedtest online bestellen, maar kon me voorstellen dat het wellicht op dezelfde manier werkte als die swabs (materiaal afnemen -> naar het lab -> uitslag)

Haha ja snap ik - maar ik vraag me af of hij zich juridisch gezien verloskundige +verpleegkundige mag noemen i.c.m. met die bullshit-‘titels’. Het gevaar lijkt mij te zitten in het vertrouwen scheppen door daadwerkelijke titels…

Ohjee ik heb me er ook mee bemoeid op Instagram. Kon het niet laten :upside_down_face:

1 like

ja, waarom zou je iemand vertrouwen die ervoor gestudeerd heeft als je ook de hardste schreeuwer op het internet kunt geloven?

3 likes

Greg heeft Mascha haar reactie ook geliket haha

32 likes