Mommybloggerstopic #2

Ga je lezen dan? Beter een turtulio.

1 like

Heb hem nog kunnen liken :joy:

1 like

Nou ik vind het ook zó kwalijk dat zóveel andere ‘bekenden in dat wereldje’ zo lyrisch reageren. Echt wat instagramverdienmodel spoelt alle verstand uit je hersenen?? Is het allemaal eigenbelang omdat ze zichzelf in de vingers snijden als ze het niet doen?? Godverdomme man!
Oh verrassend misschien niet, maar wel heel erg kwalijk.

21 likes

Voordat ik jouw persoonlijk e book maak wil ik wel nog wat bloed afnemen (kun je zelf doen met een kit van 149,99) angst is niet nodig want je partner moet het afnemen uit je bil bij nieuwe maan

5 likes

Zou de liefste ook een account moeten in de gaten houden momenteel? ‘Lieverd doe jij even mamaworden want ik ben te druk met mijn eigen account. Nee sorry Zjuljet, mama moet even kritische reacties verwijderen, ik kan nu niet spelen’

29 likes

“Je gaat er wat mee doen”!

2 likes

Gedaan en geblokkeerd :see_no_evil:

79 likes

Zie ik het verkeerd of zijn de comments onder de post van Annic zelf al een tijdje uitgeschakeld?

Is - hier in the house? Kunnen we virtuele chocola en bloemen sturen :full_moon_with_face:

Oh edit: bij deze! - haha

Wat is dit ook voor wereld dat mensen dit een prachtig initiatief noemen. Eh het is een bedrijf, gemaakt om te verdienen, geen liefdadigheid.

33 likes

mooi wel hoe ze enerzijds zegt: oh ja goeie die big-registratie zet ik er nog even bij! en anderzijds: medisch? nee joh!

23 likes

Mooie reactie, jammer dat ik het niet meer kan liken!

Huh. Maar je zei niks lelijks
 :cold_face:

4 likes

Zouden ze zich ook afvragen waar dit nu “ineens” vandaan komt :yum:

2 likes

Echt wel, alles wat niet “omg love you wat een supergoed initiatief ik ben zo trots op jullie lieve mooie meiden” is, is lelijk!!!

2 likes

Is dit forum dusdanig openbaar dat als je zou google’n op “mamaworden.nl” en “annic” “Kritiek” dat je dan dit vindt :crazy_face:?!

7 likes

Ik zie maar één reactie van jou, die heb ik ook geliked. Maar als ik refresh zie ik verder niks, alleen een heleboel geslijm van influencers.

2 likes

Waarschijnlijk zit ze mee te lezen, 4 schermen naast elkaar:

2 likes

:yellow_heart:

Had dit gezegd :joy:

36 likes

Ja dit, dat ze zonder gĂȘne de woorden kinderwens en businessplan in een post vangt :exploding_head: vind het zo bizar dat honderden mensen dit positief vinden.

3 likes