Ga je lezen dan? Beter een turtulio.
Heb hem nog kunnen liken
Nou ik vind het ook zĂł kwalijk dat zĂłveel andere âbekenden in dat wereldjeâ zo lyrisch reageren. Echt wat instagramverdienmodel spoelt alle verstand uit je hersenen?? Is het allemaal eigenbelang omdat ze zichzelf in de vingers snijden als ze het niet doen?? Godverdomme man!
Oh verrassend misschien niet, maar wel heel erg kwalijk.
Voordat ik jouw persoonlijk e book maak wil ik wel nog wat bloed afnemen (kun je zelf doen met een kit van 149,99) angst is niet nodig want je partner moet het afnemen uit je bil bij nieuwe maan
Zou de liefste ook een account moeten in de gaten houden momenteel? âLieverd doe jij even mamaworden want ik ben te druk met mijn eigen account. Nee sorry Zjuljet, mama moet even kritische reacties verwijderen, ik kan nu niet spelenâ
âJe gaat er wat mee doenâ!
Zie ik het verkeerd of zijn de comments onder de post van Annic zelf al een tijdje uitgeschakeld?
Is - hier in the house? Kunnen we virtuele chocola en bloemen sturen
Oh edit: bij deze! - haha
Wat is dit ook voor wereld dat mensen dit een prachtig initiatief noemen. Eh het is een bedrijf, gemaakt om te verdienen, geen liefdadigheid.
mooi wel hoe ze enerzijds zegt: oh ja goeie die big-registratie zet ik er nog even bij! en anderzijds: medisch? nee joh!
Mooie reactie, jammer dat ik het niet meer kan liken!
Huh. Maar je zei niks lelijksâŠ
Zouden ze zich ook afvragen waar dit nu âineensâ vandaan komt
Echt wel, alles wat niet âomg love you wat een supergoed initiatief ik ben zo trots op jullie lieve mooie meidenâ is, is lelijk!!!
Is dit forum dusdanig openbaar dat als je zou googleân op âmamaworden.nlâ en âannicâ âKritiekâ dat je dan dit vindt ?!
Ik zie maar één reactie van jou, die heb ik ook geliked. Maar als ik refresh zie ik verder niks, alleen een heleboel geslijm van influencers.
Waarschijnlijk zit ze mee te lezen, 4 schermen naast elkaar:
Had dit gezegd
Ja dit, dat ze zonder gĂȘne de woorden kinderwens en businessplan in een post vangt vind het zo bizar dat honderden mensen dit positief vinden.