Mommybloggerstopic #2

annic wilde toch maximaal 2 dagen per week werken? Dat gaat denk ik niet meer lukken nu. Ze heeft een dagtaak met het verwijderen van alle kritsche reacties. Arme meid. Oh nee, arm is ze natuurlijk zeker niet. En met haar nieuwe platform hoopt ze natuurlijk nog rijker te worden.

25 likes

Annic’s motto is dan ook: feel the positivity and do all the things in life that make you feel good. Wat een ander ervan vindt pas niet in dat model

8 likes

Serieus, mijn bloed kookt. Kunnen we geen website openen met ongeveer dezelfde naam en daarin uitleggen hoe fout dit is? Zodat je dat snel vind op google? Of krijg je dan echt een rechtzaak aan je broek?

4 likes

Dit, heb geeneens Instagram, ik zoek ze pas op via internet als er iets besproken wordt zonder screenshot :joy:

1 like

Heb ook gevraagd waarom alle kritische reacties etc verwijdert worden. Ben benieuwd of we reactie krijgen of dat het direct weg gehaald wordt :roll_eyes:

1 like

Annic en die the secret gurus verkondigen al jaren dit soort onzin.
Veel mensen hebben bijvoorbeeld Seks om zwanger te worden maar er zijn gewoon Trucs voor.
#AnnicAgainstWetenschap

Ohja ik had eigenlijk iets anders gegoogled

30 likes

Oké mijn reactie is serieus al weg geloof ik?

1 like

Straks krijgt ze weer een burn-out. Ze heeft gelukkig wel een villa in het Gooi en een vette bankrekening. En een mooie schoenencollectie bij Manfield.

9 likes

Ik schrik er ook echt van dat ikvrouwvanjou lekker hartjes aan het posten is. Denk toch eens na met wie je je inlaat.

19 likes

Huh vind het een beetje vreemd om een burn-out te bagatelliseren

1 like

en over een tijdje wordt ze gewoon coach voor andere coaches die blootgesteld zijn aan kritische reacties op hun businessplan, problem solved! Hee Annic, als je meeleest: deze tip kost je 150 euro. Ik stuur wel een tikkie.

11 likes

Oeps, dat was niet de bedoeling. Ik kan het ook niet aanpassen?

Laat 1 reactie staan, dan kunnen ze je er niet van beschuldigen dat je “alle kritische reacties verwijdert”

66 likes

And its gooooone

Dat geldt voor mij ook voor WilenTien! Zo zonde van het jarenlang opbouwen van een nuchter en benaderbaar imago dat ze zich inlaten met types als Annic Gespuis :flushed:

10 likes

Hahahaha Anic Gespuis, Love it

3 likes

Pfff, ik zit ook even alle kritische reacties te liken. Ik zal even denken wat ik zelf nou zou kunnen toevoegen. Ik ga me aanbieden als geestelijk coach om aan haar geweten te werken.

5 likes

Annic was een paar jaar geleden al hun businesscoach (mss nog steeds maar dat weet ik niet).

1 like

Wow, echt erg voor haar. Schrok er best van. Ze heeft al wel eens vaker aangegeven dat hun relatie niet altijd makkelijk was en heeft volgens mij ook wel eens een week bij haar moeder gewoond om haar relatie lucht te geven. Maar vindt het idd heftig omdat haar zoontje zo jong is. Mijn dochter is 1 maand jonger en moet er niet aan denken dat ik uit elkaar ga met m’n vriend.

2 likes

Ik leef niet super gezond, lust graag een wijntje, m’n vriend graag een biertje. Ik snoep regelmatig (ben overigens niet te zwaar ofzo). Ik heb pcos en met medische behandeling was ik met Clomid de eerste ronde zwanger. Zonder hete soep of thee tijdens de kunstmatig opgewekte ei sprong te drinken.

Echt, krijg jeuk van dat hele mama worden.

5 likes