Wat zielig dat ze haar account op privé heeft gezet.
Blijkt wel dat ze geen goed weerwoord heeft.
Hoop dat ze veel volgers verliest hierdoor en niemand in die bullshit van dr trapt.
Wat zielig dat ze haar account op privé heeft gezet.
Blijkt wel dat ze geen goed weerwoord heeft.
Hoop dat ze veel volgers verliest hierdoor en niemand in die bullshit van dr trapt.
Helaas zien die volgers die ze al heeft niet dat ze nu haar account op prive heeft gezet😔
Dan tenminste dat minder mensen haar gaan volgen en haar onzin kunnen zien
Das nog een voordeel dan dat ie op privé staat.
Wat een zielig wijf echt.
Huh ik ben ook geblokkeerd door het mamaworden (wat een vreselijke naam ook) account terwijl ik niet eens iets gereageerd heb? Ook niet op Annics account.
Hoop echt zo zo zo erg dat ze vreselijk door de mand valt
Zelfs het mamaworden account heeft ze op privé gezet. Triest.
En Linda ook haha.
Ik daarentegen ben nog steeds niet geblokkeerd. Ik ga haar gewoon een volgverzoek sturen. Misschien durft ze geen dominees te blokkeren. Dan maak ik daar gebruik van
Ik heb haar account gerapporteerd als scam/fraud
Maar dit gaat ze nooit volhouden natuurlijk. Ik verwacht dat binnen 24 uur de slotjes er weer af zijn.
Daar zullen veel mensen wellicht intrappen maar dat strookt dan weer niet met het feit dat het weldegelijk een zaak met commercieel winstoogmerk is.
In opleiding ja
On topic: We kunnen ook nog naar die Linda en naar de insta van dat platform
Nooo met het slotje kan ik niet meer op zoek, haha
Ik ben echt zo keihard aan het visualiseren dat iedereen ziet wat voor scam dit is en er gevolgen voor haar aanzitten. Zo hard. Ik wil gewoon dat de LoA terugkomt in haar face. BAM
Dat ga ik nauwlettend in de gaten houden Voel me nu net een spion.
Ben je ook. Spion Sherlock Blush, in dienst van ‘de goede zaak’
Op zoek naar Annic Moriarty PAMPAMPAM
Echt sneu beide accounts op privé gezet. Valt me tegen van business woman Annic
Zijn er meiden die haar posts nog kunnen zien omdat ze haar volgen?
Haha ja ik denk dat dit een nobele maar naïeve gedachte is en dat je hooguit een heel onbevredigend antwoord zou krijgen in de trant van dat ze haar kennen en achter haar staan omdat ze zo’n goed hart heeft en hier echt in geloven.
Dan weet ik zeker dat de schorten die ze bij het bedrijf waar ik werk besteld hebben nooit betaald worden. Haha.
Snoopen is genoeg!