Ik had bij 7, 9 en 12 weken een echo en daarna bij 12 weken termijnecho
De verloskundige heeft zo’n apparaat staan hier dus telkens als je daarheen gaat kijken ze
Ja dit hoorde ik laatst ook. In week 5-17 elke week een echo. Eigenlijk vanaf de test tot je ongeveer je kindje kan gaan voelen…
Dat vind ik zelf ook de spannende weken, maar ik weet ook dat wij 1x een extra echo hebben gehad en een rekening van 50€ kregen. Haha, reken maar uit zo’n pakketje ja…
Onze eerste hadden we een echo met 8wkn en 12.
Nu is het nieuwe protocol vh ziekenhuis al met 5-6wkn. Daarna naar de vk met 8-9 en dan de termijn echo met 12. Misschien zo iets? Idk… het lijkt me in elk geval onvoorstelbaar verschrikkelijk…
voor maar €1500!
Dit vind ik altijd zó irritant
(Van Alboe.nl)
Ze heeft nu ook in dr bio staan: “doorbreekt graag taboes”
Inderdaad, ik las ook een andere post van haar op Instagram. Met globaal dezelfde inhoud. Staat in een reactie er onder “je maakt het wel spannend zo”. Reageert Kim zelf met “dat is niet zo bedoeld”
Nou ja. Daar verschillen we dan over van mening
Dacht dat alleen emotionele pubers dat deden.
Hallo ik wil even een taboe doorbreken.
‘ik ben geen racist, maar…’
Of aambeien!
Ik denk dat het eventueel over een vroegere eetstoornis gaat, omdat ze zelf weleens heeft gezegd dat ze vroeger obsessief met eten bezig was.
Ben ik de enige die dit wat overdreven vindt? Ik zie mezelf dit echt niet zo doen over een paar jaar. Of is dit hoe het tegenwoordig gaat?
Geen idee want heb zelf geen kinderen maar dit is ook niet meer dan een appel snijden, boterhammen smeren en de rest in fancy trommeltjes stoppen toch? Ik kreeg vroeger alleen brood en een koekje/stuk fruit mee maar volgens mij ligt de nadruk nu wel meer op gezond eten mee naar school.
Is niet zoveel anders dan een bento-box toch. Dat doen ze in Japan al honderden jaren zo. Maar dit is in ieder geval nog iets afwisselender dan die twee boterhammen met kaas en een hardgekookt ei die ik meekreeg Wie had gedacht dat ik dat ooit over Wil zou zeggen, afwisselender.
Vind billierose echt een leuke youtuber, maar omg wat praat zij met verkleinwoorden zeg. Niet te doen. Mijn vriend doet dat ook, kan daar zo niet tegen. Serieus, een tosti’tje??
Ik vind dit niet zo raar of veel moeite. Doe dat zelf ook voor mijn kind. Ik heb lunch en snackboxen met met meerdere vakjes, dus daar gaat ook vers fruit, nootjes, boterhammen en rauwkost in en dat soort dingen.
En ze eten tussen de middag geen broodje meer thuis he? Ze zitten van 8:30 tot 14:30 op school. Dus ik vind dit niet zo heel raar eigenlijk.
Nee dat is misschien ook zo maar heb zelf vroeger nooit pinda’s, cherrytomaatjes en komkommers mee naar school gekregen. Gewoon drie bruine boterhammen en een appel. vind t overigens wel goed dat die slechte zoete koekjes steeds minder worden gegeven hoor.
Hier op school is fruit verplicht voor de ‘kleine pauze’. Koek mag niet. Daarnaast 2 boterhammen bij de lunchpauze en dan doe ik er ook kaas, tomaat of komkommer oid bij, naast hun 2 boterhammen. Hebben ze dus brood en nog wat te snacken na. En ze moeten hier verplicht 2 bekers mee ook. Eentje voor de kleine pauze en eentje voor de grote.
Ik kreeg vroeger 2 geplette boterhammen in aluminiumfolie, een liga en een pakkie appelsap mee. Maar das wordt je hier op school wel aangemeld bij het AMK denk ik
Hier gaat alles wel in bakken per klas in de koelkast! Geen laffe lauwe kaas dus
Haha ja halflauwe schoolmelk, nou echt