Mommybloggerstopic #2

Ik denk binnen de tijd die het je kostte om het je af te vragen :joy:

Dit is de lijst met voorbehouden handelingen die volgens de wet BIG door een zorgverlener uitgevoerd mag worden. Bv een verzorgende IG mag blaas katheteriseren, een verpleegkundige mag infusen prikken, een dokterassistente mag bloed afnemen etc. Deze handelingen zijn altijd in opdracht van een arts! Dus doe je niet uit jezelf, tenzij volgens protocol/standaard handelingen die bij een behandeling horen.

4 likes

Ik zou ook in een kramp schieten van zoveel negativiteit in mijn positieve bubbel :sob:

It’s meeeee :nerd_face:!
Ik vraag me af of ik ook geblokkeerd ga worden voor het liken van alle reacties die verwijderd en geblokkeerd worden! :face_with_monocle:

Of zou dat te veel werk zijn haha

2 likes

Vraag me trouwens af wat die Linda zou antwoorden op die kritische vragen. Annic heeft er sowieso geen verstand van en doet het alleen voor het geld.

1 like

Huh zelfs Mascha heeft er nu op gereageerd met: super tof!

54 likes

Mascha? Die voorheen kritisch was op iedereen die zichzelf coach noemde?

Zie screenshot in de edit! Verbaasde mij ook

1 like

Die story van de huismuts over de lpg behandelingen… op die onderste foto houdt ze toch gewoon haar buik in? Haar houding is anders? Wat een bull

18 likes

AH! Haar tweede opmerking klinkt wel kritisch.

8 likes

Die Linda Reinhard is nog wel BIG geregistreerd als verpleegkundige. Maar

Dokter Wiersma heeft talloze studies gedaan en is onder andere verloskundige, orthomoleculair arts, en PNI therapeut.

Ik krijg hier echt de kriebels van. Vooral ook omdat door dat verloskundige te noemen, en vervolgens het BIGnummer wat op die site staat het als betrouwbaar doet overkomen. Gadverdamme.

Heb het even opgezocht, en arts is wel beschermd (duh), dokter niet , - tenzij je impliceert arts te zijn… En dat zou je er in kunnen lezen, ergo, moeite om melding van te maken?

4 likes

Oke, dit is wel de ALLEREERSTE die kritisch is…

Daarnaast, heeft zij volgens mij heel veel baat gehad wel bij dieet aangepast op haar, voor had PCOS klachten? Dacht Ik. Dus het zit wel ā€œin dr straatjeā€, alleen niet op deze manier denk ik.

1 like

Ik heb het ook gerapporteerd.

2 likes

Ja dat wel! Benieuwd wat Annic erop gaat antwoorden.

1 like

Analyses op basis van een vinger prik doen me denken aan het verhaal van Theranos en Elisabeth Holmes:

17 likes

Ik ben echt allergisch voor dokter, arts en ortholeculair in een zin/titel ,…brrr

7 likes

Ik vind de vraag van Mas idd wel goed. Ze formuleert het best wel slim. Met haar groot bereik kan Annic alleszins niet nalaten van hierop te reageren. En dan zal ze moeten toegeven dat het met commercieel oogmerk is.

43 likes

Ah, een nieuwe kritische reactie: hazel.
Hoe lang zou deze staan? Zou Zjuul nu bij de opvang zijn - oh wacht die is dicht.
Spannend. Zoveel vragen

Ik ook, en zodra ik ā€˜ā€˜energetisch’’ lees moet ik altijd een beetje overgeven.

3 likes

Ja en wellicht tactische zet zo te starten met ā€œtof!ā€

5 likes