Mommybloggerstopic #2

Hahahaha! Ja zolang er maar influenza moneyzz in het laadje stroomt zal ie alles maar braaf ondergaan.

Hahaha m’n vriend weet niet eens dat ik soms vlogs kijk haha! :joy::joy: Hij zou me ook keihard uitlachen weet ik :joy::joy: Hij haat influenzas trouwens zegtie

4 likes

Ik keek net een vlog van Kelly Caresse, I know, shoot me ik doe het mezelf aan. Maar waarom zegt zij zo vaak ‘Hi goedemorgen het is nu de dag erna’? De dag waarna? Alsof ik heb zitten opletten op welke dag ze met ‘de meisjes’ ging fietsen en op welke dag ze ging bakken met sjokela, en dat ik dan dus precies weet welke dag ‘de dag erna’ is.

(Niet dat het me ook maar iets boeit welke dag het is maar ik stoor me er zo aan dat ze het altijd zo zegt. Einde rant. Ik ga weer proberen voorlopig haar vlogs niet te kijken)

15 likes

Dat er niemand bij komt is dat volgverzoeken nog in de wacht staan.

Mja, dat zegt niet zoveel toch? Dan accepteren ze gewoon niemand :thinking:

Edit: ik was te langzaam

Ja, ze zullen wellicht wachten het weggezakt is? En dan weer open gooien?
Een gesloten acc zal nooit zo groeien als een open account en ze willen natuurlijk groei…

1 like

Met ‘dit’ bedoel je zeker de OVERWELDIGENDE hoeveelheid lieve berichtjes die ze hebben gekregen.

13 likes

Ze accepteren inderdaad niemand volgens mij. Mijn verzoek is niet geaccepteerd nog.

Annicske accepteert ook nog steeds niemand.
Denk toch dat ze dit niet verwacht hadden, hihi, I Like it.

4 likes

ik zou er niet te hard op rekenen dat ze het licht gezien hebben. Geldzucht werkt nogal verblindend :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Het waren wel veel berichtjes ja!! :relieved:

3 likes

Linda’s account staat niet meer op privé. Van Annic en Mamaworden staan nog wel op privé.

Te bizar voor woorden allemaal!! De man van mijn vriendin is hoofd van afdeling fertiliteit. Ik ga het is aan hem laten zien!

11 likes

@Krabsalade oooh ik kan niet wachten om haar hoofd te zien als ze wordt genoemd door hun in zo’n artikel! Jammer dat we haar hoofd nooit te zien zullen krijgen

@Ovenschaal in de dm is het zeker ook nog stil?

2 likes

Ik zie net dat het account van mommyproof.tv ook een post aan mamaworden heeft gewijd. Ik heb het gerapporteerd.

5 likes

Een beetje zoals de intelligente lockdown. Op het juiste moment opengooien en oppassen voor een tweede golf…

13 likes

Ja wachten tot de capaciteit tot deleten van negatieve dingen weer groot genoeg is hahah

4 likes

Je hebt je profielfoto weggekrast maar hij staat er nog naast het reactieveld :shushing_face:

2 likes

Ik heb best wel de neiging om te vragen aan Mascha of ze antwoord heeft op die prangende vraag. Omdat ik het niet durf te vragen, omdat annic dan direct een blokkade oplegt…

3 likes

Ja maar Annic is dit niet gewend toch? Denk eerlijk gezegd dat het haar wel wat doet. De bedrijven waar ze mee samenwerkt vast niet nee :wink:

1 like

Ik krijg trouwens regelmatig deze sponsored story voorbij en denk in de snelheid iedere keer weer dat het Annic is

3 likes