Mommybloggerstopic #2

Die wilde ik net liken en toen was hij weer weg…

Ja Annic heeft de reactie dus geliket maar niet gereageerd nog. Ik wacht in spanning af

3 likes

Oh wat erg dit! Ik heb een reactie op Mascha gegeven en ben nog geen minuut later al geblokkeerd. Ik hoop zo dat dit een totale flop gaat worden. Wat een verschikkelijk mens die Annic.

Ik plaats een reactie met als suggestie de volgende keer een kwakzalverscursus te geven. Ben benieuwd hoe lang hij blijft staan

15 likes

Mennn dit is echt beter als menig serie.

Ik merk dat ik er nog steeds boos van ben ook. Ookal zou je kunnen zeggen: joh laat gaan.
Toen wij te horen kregen dat het moeilijk zou worden, ben ik me ook suf gaan Google’n en kwam ook bij die Linda en já natuurlijk heb ik dat overwogen. Je bent wanhopig.
Maar ik ben blij dat mijn man zei: je loopt op de afdeling fertiliteit, denk je dat zij het beter weet?
Nee.

Maar oei, wat is dit een kwetsbare doelgroep… en misschien had ik het wel geprobeerd als het langer had geduurd ja…

8 likes

Ja, mijn vingers branden ook. Maar ik like alleen maar nu :joy::ok_hand:t2:

Dus als je mij ziet liken: hoi! :joy:

1 like

Forbes recognized Holmes as the world’s youngest self-made female billionaire and ranked her #110 on the Forbes 400 in 2014.

Gelukkig vond Kylie Jenner het geen enkel probleem om deze titel over te nemen. Self-made… LOL.

3 likes

Gedaan!

Zou heel goed kunnen dat ze enkel de reactie liket en mascha per PM gaat antwoorden. Entrepreneurs onder elkaar weetjewel.
Ik hoop dat Mas blijft aandringen onder haar post. Ze zou hier haar groot bereik op een hele gunstige manier kunnen inzetten om anderen - al is het maar subtiel door gewoon de vraag te stellen - te waarschuwen.
Mascha, we count on you girl!!

11 likes

Hij is al weg geloof ik. Wow

Edit: Grapje! hij staat er nog. Allebei zelfs, want per ongeluk dubbel geplaatst

2 likes

Ja denk ook niet dat ze erop gaat reageren, anders had ze dat nu wel gedaan. Jammer

De browser geeft al aan dat die site niet veilig is. :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Als annic niet op de vraag van Mascha reageert (die meteen in het oog springt als je op de reacties klikt), moet dat bij veel mensen hopelijk ook een belletje doen rinkelen.
Vandaar, alleen al de vraag stellen is een slimme zet van Mascha. En annic zal het nooit durven haar reactie te verwijderen. Had iemand anders dit gepost, dan was het al weg.

27 likes

Of het een stichting is dan wel met commercieel winstoogmerk.

Stichtingen mogen geen winst maken, toch?

Stichtingen kunnen wel winst maken, maar dit mag niet hun doel zijn

2 likes

Dit is hoe ik ook denk. Het maakt me woedend, maar ik wil de ontwikkelingen wel volgen.

Iemand tagt Tim Hofman en Boos al :joy:

9 likes

Aah oke, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar dan zijn ze wel verplicht om die winst weer te investeren oid? Hoe zit zoiets?

Reacties wel weg, maar niet geblokkeerd! Glorie! Maar misschien komt het nog. Anders ga ik over een paar dagen weer verder met reacties

4 likes

Ik heb het idee dat ik eindelijk mijn titel waarmaak

42 likes