Mommybloggerstopic #2

De winst mag niet bestemd zijn om het bestuur te verrijken, maar moet gebruikt worden voor het doel van de stichting.

Ik noem even als voorbeeld het rode kruis. Zij ontvangen donaties wat, als het goed is, hoger is dan hun kosten. Ze maken dus winst. Maar zij gebruiken die winst om hulp te bieden bij rampen etc.

4 likes

Echt walgelijk en diep triest dat alles wat ze niet zint verwijderd en geblokkeerd wordt.

4 likes

Oke, ja, dat is logisch. Uiteindelijk moet 't dus op €0 uitkomen…

Annic gaat niet reageren op Mascha, vrees ik. Althans niet onder de post zelf.
Ahja door niet te antwoorden, beantwoordt ze dus eigenlijk net wel de vraag.

Ik heb zin om Mascha een DM te sturen of ze dit aub niet wil loslaten maar dan doorbreek ik m‘n regel van geen influenza’s te dm’en dus ik hou me nog even in :sweat_smile:

14 likes

Influenzas, hahaha. Klopt wel, ja. :wink:

2 likes

Huh trucs?? Op je kop gaan staan zodat iedereen de juiste richting opzwemt geholpen wordt door zwaartekracht??

Oké kon het niet laten. Heb gereageerd, wat een kutwijf.

4 likes

Ennnn alle kritische reacties onder mascha’s post zijn weer verwijderd. Hoe kan ditttttt?!
Ik zit hier in de zon deze soap te volgen. Best wel goed vermaak hoe ze hier mee omgaat, ware het niet dat het eigenlijk heel erg schrijnend is voor al die vrouwen die erin zullen trappen :disappointed_relieved:

4 likes

Ik zie de reactie van Mascha niet meer, jullie wel?

Eigenlijk zou iedereen die kritisch reageert even een printscreen moeten maken. Kunnen we haar als ze straks zegt “zoveel positieve reacties” een collage van kritisch geluid dat ze gefilterd heeft toesturen.

12 likes

Staat helemaal bovenaan. Waarschijnlijk door de vele likes (keep them coming).

Laat ik even vooropstellen dat ik het helemaal met jullie eens ben hier en het echt walgelijk vind dat er van een kwetsbare groep misbruik gemaakt wordt. Maar SOA-testen bestel ik altijd (lol alsof het een wekelijks terugkerend ding is, eens per jaar ofzo) online, en die hebben ook bloedtesten in het assortiment. Dit zijn dezelfde testen als je bij de huisarts meekrijgt en gaan naar een gecertificeerd laboratorium. En die site waar ik ze bestel zal ook een winstoogmerk hebben.

Nu gaat het bij mamaworden.nl natuurlijk niet om slechts een gemoedsrust check waarvoor je in het ergste geval antibiotica moet halen bij de huisarts, maar zo gek vind ik het niet dat zulke testen online worden aangeboden!

3 likes

Omg en de reacties onder die van Mascha zijn weer weg. Jeetje deze vrouw moet iemand gaan aannemen om dit voor haar te doen wil ze hier niet een dagtaak van maken

Ik zie ook geen comment meer van haar

Bij mij staat hij bovenaan, met in de 20 likes. Reacties erop zijn wel weg

Heb op Mascha gereageerd: 'Je bent niet de enige die daar benieuwd naar is! wel de enige die er niet geblokt om is.

56 likes

Lekker bezig jij!

1 like

Verschil is (en correct me if i’m wrong) een soa test geeft een diagnose. Waarna jij met die diagnose gericht het probleem kan aanpakken. We weten dat als je x hebt, je een soa hebt en je die kan genezen/aanpakken door y. Als jij een bloedtest doet, uitslagen krijgt en je leven omgooit, raak je in de meerderheid van de gevallen niet ineens wel zwanger. Er zijn maar een paar mensen die daarop vooruit gaan en dat zijn de verkopers van bloedtesten.

Het ergste hieraan is: de grote meerderheid van de groep van de mensen die haar adviezen ter harte gaat nemen (ervan uitgaande dat ze een diverse groep vrouwen met een kinderwens aanspreekt) raakt binnen twee jaar natuurlijk zwanger. Zo is ze door de natuur gegarandeerd van positieve reacties, want die vrouwen denken dat de oliebehandeling op de buik heeft meegeholpen, terwijl bijna al die vrouwen ook zonder haar platform zwanger zouden raken. Zo krijgt ze ondanks dat het pure bullshit is, toch steeds weer nieuwe klanten en is ze gegarandeerd van inkomsten over de jaren, want de groep vrouwen met kinderwens wordt ook niet zo snel kleiner.

6 likes

Oh ik moest even scrollen maar nu wel kunnen liken!

1 like

Goeie! Hoop dat Mas dit zien

1 like