Mommybloggerstopic #2

Held

Yep, ook ik ben geblokkeerd door Annie!

Huh wist niet dat dit echt bestond hahah. Ben benieuwd

Wat heeft Mas gecomment dan? Ben door haar geblokkeerd dus kan het niet zien.

Dat wordt hierboven meermaals gezegd

1 like

Reactie weg! Maar nog steeds niet geblokkeerd!!

1 like

Ben benieuwd naar hun antwoord!

Is het ook strafbaar om je BIGnr in combinatie te noemen met alternatieve shit? Zoals dat ‘‘Labaratorium Wiersma’’ doet? Zeggen dat je verpleegkundige bent (en dat klopt, qua big enzo), maar in dezelfde zin jezelf ‘‘dokter’’ en ‘pni-therapeut’ etc noemen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, namelijk…

1 like

@Shaaar Helemaal met je eens hoor! Daarom vind ik die site ook zo kwalijk. En daarnaast heb ik ook niet het idee dat de testen naar een gecertificeerd laboratorium gaan en de adviezen van mensen komen die daar iets over kunnen zeggen.

@Krabsalade Ja, is het verschil tussen vingerprik en buisjes afnemen zo groot? Ik zou overigens ook nooit een bloedtest online bestellen, maar kon me voorstellen dat het wellicht op dezelfde manier werkte als die swabs (materiaal afnemen -> naar het lab -> uitslag)

Haha ja snap ik - maar ik vraag me af of hij zich juridisch gezien verloskundige +verpleegkundige mag noemen i.c.m. met die bullshit-‘titels’. Het gevaar lijkt mij te zitten in het vertrouwen scheppen door daadwerkelijke titels…

Ohjee ik heb me er ook mee bemoeid op Instagram. Kon het niet laten :upside_down_face:

1 like

ja, waarom zou je iemand vertrouwen die ervoor gestudeerd heeft als je ook de hardste schreeuwer op het internet kunt geloven?

3 likes

Greg heeft Mascha haar reactie ook geliket haha

32 likes

Zou Mascha nu ook doorhebben dat comments op haar comment worden verwijderd? Heerlijk dat ze dan tenminste door de mand valt als iemand die kritische comments verwijderd.

3 likes

Bijzonder dat dat allemaal oké is. Eerst er voor zorgen dat mensen onder tuchtrecht vallen ivm veiligheid en diezelfde mensen onbewezen shit gewoon laten doen…

1 like

komt door die positieve vibraties, vraag maar aan Doutzen

2 likes

Ennnnn geblokkeerd. Jemig wat is dit een nare werkwijze zeg. Hoe kan je jezelf serieus nemen als je zo te werk gaat?

Hahaha mijn vingers branden ook om te reageren met eindelihk een influencer die wel een kritische vraag durft te stellen ipv alleen lof.

@Ovenschaal hoe reageert annic als je zoals je hierboven zek zegt dat met zon kleine hoeveelheid bloed je die dingen helemaal niet kan meten?

Dit is dezelfde Annic met een grote samenwerking met Ma.nfi.eld, toch?

Ik kan me niet voorstellen dat Ma.nfi.eld op een indirecte manier geassocieerd wil worden met een platform dat geld verdient over de rug van vrouwen (met een tot wanhoop gedreven) kinderwens.

Ik lees om Massa even te quoten al járen mee, nu een account aangemaakt omdat ik me dit oprecht afvraag

15 likes

Ben normaal echt een lurker maar hier moet ik even op reageren; toen ik Annic’s onzinsite zag was ik benieuwd wat Femme hiervan zou vinden. Dat was haar verloskundige praktijk en daar heeft ze ook een video mee gemaakt over haar bevalling. Femme is best actief met social media en influencers enzo, mijn eerste ingeving was dat Annic hen zou proberen te betrekken en dat zou ik echt héel kwalijk vinden als de praktijk daarmee in zee was gegaan. Ik wil naar Femme zodra ik zwanger ben dus ik vond dat echt ff een belangrijk puntje dat zij hier zich níet mee in zouden laten. Maar ik zag ze nergens en toen checkte ik Annics profiel… zij volgt Femme niet meer en Femme haar niet meer (terwijl ze eind vorig jaar nog foto’s hebben geliked). Zouden ze naar aanleiding hiervan mot hebben gekregen?

40 likes

Wat een afschuwelijk mens is dit zeg. Kunnen we niet een ingezonden brief naar een krant sturen ofzo.

1 like