Wel leuk dat we hierdoor weer wat nieuwe aanmeldingen hebben @rozebroek @Avital86. Blijf lekker meeposten joh. Leuker dan lurken!
Hier ook vakkundig geblokkeerd. Wat een klasse wil ze uitstralen, maar ondertussen is het uitschot van de samenleving. Walgelijk mens.
Inmiddels is haar account privé.
Haar account is nu privé??
Ik vind het echt geen probleem om kritisch te zijn op de inhoud maar dit soort dingen uitzoeken, vind ik wel een beetje ver gaan. Sowieso posten we geen woonadressen hier.
Ben je haar nog op tijd gaan volgen?
Noooo nu moet ik een volgverzoek indienen #tegenmijnprincipes
Weggehaald, al is deze informatie gewoon openbaar beschikbaar via Drimble/hun eigen site! (En ik denk dat het een kantoor is).
Ik ben overal geblokkeerd. Net alsof dat helpt
Bah, wat walgelijk dit⊠wou eerst een reactie plaatsen maar krijg echt niets getypt dat nog wat netjes isâŠ
Ik heb me wel eens laten verleiden tot een meer alternative route toen mijn medisch traject echt vastliep, maar had gelukkig snel door dat dat vooral ging om geld verdienen en ik er niets aan zou hebbenâŠ
En sowieso @Krabsalade, held!
Ik vind het jammer dat ik geblokkeerd ben, wilde de reacties mee kunnen lezen
Hahaha neeee ze gaat wel erg ver. Boehoe liefste ze pesten me. Ik zet mn account op privé hoor!
Wat zielig dat ze haar account op privé heeft gezet.
Blijkt wel dat ze geen goed weerwoord heeft.
Hoop dat ze veel volgers verliest hierdoor en niemand in die bullshit van dr trapt.
Helaas zien die volgers die ze al heeft niet dat ze nu haar account op prive heeft gezetđ
Dan tenminste dat minder mensen haar gaan volgen en haar onzin kunnen zien
Das nog een voordeel dan dat ie op privé staat.
Wat een zielig wijf echt.
Huh ik ben ook geblokkeerd door het mamaworden (wat een vreselijke naam ook) account terwijl ik niet eens iets gereageerd heb? Ook niet op Annics account.
Hoop echt zo zo zo erg dat ze vreselijk door de mand valt
Zelfs het mamaworden account heeft ze op privé gezet. Triest.
En Linda ook haha.
Ik daarentegen ben nog steeds niet geblokkeerd. Ik ga haar gewoon een volgverzoek sturen. Misschien durft ze geen dominees te blokkeren. Dan maak ik daar gebruik van
Ik heb haar account gerapporteerd als scam/fraud