Mommybloggerstopic #2

Maar dit gaat ze nooit volhouden natuurlijk. Ik verwacht dat binnen 24 uur de slotjes er weer af zijn.

1 like

Daar zullen veel mensen wellicht intrappen maar dat strookt dan weer niet met het feit dat het weldegelijk een zaak met commercieel winstoogmerk is.

In opleiding ja

On topic: We kunnen ook nog naar die Linda en naar de insta van dat platform

2 likes

Nooo met het slotje kan ik niet meer op zoek, haha

1 like

Ik ben echt zo keihard aan het visualiseren dat iedereen ziet wat voor scam dit is en er gevolgen voor haar aanzitten. Zo hard. Ik wil gewoon dat de LoA terugkomt in haar face. BAM

20 likes

Dat ga ik nauwlettend in de gaten houden :male_detective:t3: Voel me nu net een spion.

4 likes

Ben je ook. Spion Sherlock Blush, in dienst van ‘de goede zaak’
Op zoek naar Annic Moriarty PAMPAMPAM

3 likes

Echt sneu beide accounts op privé gezet. Valt me tegen van business woman Annic

1 like

Zijn er meiden die haar posts nog kunnen zien omdat ze haar volgen?

1 like

Haha ja ik denk dat dit een nobele maar naïeve gedachte is en dat je hooguit een heel onbevredigend antwoord zou krijgen in de trant van dat ze haar kennen en achter haar staan omdat ze zo’n goed hart heeft en hier echt in geloven.

Dan weet ik zeker dat de schorten die ze bij het bedrijf waar ik werk besteld hebben nooit betaald worden. Haha.

1 like

Snoopen is genoeg!

1 like

Ik had een negatieve story geplaatst maar die is weg denk ik? Kan iemand hem nog zien? Waren twee stories zeg maar op @onpasselijk. Zou ze dat kunnen rapporteren??

What de fuck, ik zie ze idd niet meer.

1 like

Ik ben ook zo benieuwd !! Had al bedacht om Mascha via haar laatste insta-post (openbaar) te vragen of ze ons op de hoogte wil houden van het Annic-debacle maar das misschien niet zo netjes haha :innocent:

Huh, stories op jouw persoonlijke insta? Had je haar getagd?

Hahaha omg hoe kan dat nou?? Heeft ze dat gerapporteerd?

Misschien gaat het snel omdat die Annic een verified account is?

Ja

Wat raar, misschien heeft ze dan gerapporteerd ja. Zou ook niet weten hoe het anders zou kunnen haha