Mommybloggerstopic #2

Dankjewel dat je dit gedaan hebt! :purple_heart:

1 like

Ik heb alleen maar kritische posts geliked bij Annic. Ik volgde haar al en ze heeft me (nog) niet geblokkeerd.
Ik heb een paar keer geprobeerd om Linda te volgen, maar telkens geweigerd en nu staat er: ’ Sorry, this page isn’t available.’ Betekend dat ik geblokkeerd ben?
Bij mamaworden.nl staat het nog steeds op Aangevraagd.

2 likes

Was Mascha negatief?

Ik ben wel benieuwd of er een soort dreiging uitgaat van influencer coaches als Annic, of dat er andere redenen zijn waarom er zo weinig kritiek vanuit de influencer scene komt.

Ze kijkt wel fucking eng in ieder geval :rofl:.Een soort mix tussen de overly attached girlfriend en satan haha

Zie haar ook echt wel voor me als gemene HR-bitch overigens

8 likes

Ik denk een onzichtbaar achtig iets. Zo’n groepsdruk. De ene helft staat onder contract van haar businessmodellenbureaushit. De andere helft heeft hetzelfde marketingbureau

5 likes

Verdomme, kijk ik een paar dagen niet op het forum, is er een fucking rel gaande :scream: iemand zin mij een samenvatting te sturen? :see_no_evil:

11 likes

Je moet ook niet een paar dagen niet op het forum kijken :stuck_out_tongue:

21 likes

Floor/Florine van Gooische Meisjes is zwanger :tada: was even bang dat er een mama worden lulverhaal bij zou zitten maar gelukkig is ze ‘gewoon’ bij het ziekenhuis gebleven

16 likes

En veel van onze ff-criticasters zijn geblokt :grimacing:

2 likes

Dankjewel!! Maar nu snap ik de ophef wel hoor :flushed::flushed:

1 like

Annic heeft mij nog steeds niet geaccepteerd. Ze laat echt niemand toe nu volgens mij.

Het appartement van E.smee N.oelle en haar vriend (of ex) staat voor 525.000 te koop, zo bizar.
Zij schreef overigens met Valentijn nog een post dat ze iedere keer voor haar vriend zou kiezen. Zo wrang en zielig dat het nu voorbij is.

En ik zie nu dat J.ennifer R.ijs ook samen gaat werken met mamaworden. Vond haar altijd wel tof, veel bezig met duurzaamheid, maar dit valt dan zo tegen.

3 likes

En dan bij haar zeker ook allemaal geblokkeerd worden als we reageren :crazy_face:

Ik geloof dat Elis e Milou ook al eens een samenwerking heeft gehad met die Linda. En N athalje 5huizen ook volgens mij

He? Ik snap dat van JR niet. Ze eheeft het vaak gehad over haar pcos en miskramen en dat ze juist met behulp van het ziekenhuis zwanger is geworden. Ben heel benieuwd wat de insteek zal zijn

Ah wat sneu van Esmee! Volgde haar vroeger wel en het leek zo’n leuk stel. Wel echt een mooi huis

1 like

Ik ken die Jen R helemaal niet, maar ik zie dat ze een story highlight heeft over acupunctuur, is wat anders maar past wel in het straatje van de alternatieve geneeskunde.

1 like

Annic ook echt zo getagd op dr borst haha
Vind het inderdaad een rare samenwerking

1 like

Ik zag het ook op Instagram daarnet van Esmee. Het raakt me precies toch wel. Ik begon haar te volgen toen ze het huis net gekocht had en volledig ging verbouwen met F.
Ze leek toen zo gelukkig en dan kort erna haar zwangerschap.
Gek hoe dik 2 jaar later haar leven er nu zo anders uitziet. Uit elkaar met de vader van haar zoontje en hun huis moeten verkopen. Lijkt me echt alsof je wereld volledig instort op dat moment. Mag er niet aan denken dat het mij overkomt, maar dat weet je natuurlijk nooit.

1 like

Ja mijn dochtertje is 1 maand jonger, lijkt me echt verschrikkelijk dat je kindje zo jong is en je dan al uit elkaar bent.

3 likes

Ik vind het ook super sneu voor E.smee, en ergens bekruipt me ook het gevoel dat het niet persé haar keuze is geweest. Gelijk zo rigoureus. Maar dat is niet ergens op gebaseerd, puur op basis van wat je via Instagram ziet en leest.

6 likes