Mommybloggerstopic #2

Hm, ik heb ook een 2e account gemaakt, ben benieuwd of ze nieuwe accounts accepteren :joy:

1 like

Zou het niet automatisch verdwenen zijn omdat het account en dus de stories nu niet meer openbaar zijn
?

6 likes

Ohhh dat zou kunnen ja oeps hahah

1 like

Ik heb een volgverzoek gestuurd. To be continued

1 like

Ik hoop het maar, anders is het wel heel disturbing inderdaad!

Zou ze trouwens niet nu hier ook meelezen? Dan gaat ze sowieso niemand accepteren.

Ze zal vast uit proberen te zoeken waar de ‘haat’ vandaan komt. Maar denk niet dat deze berichten nu al via Google gevonden.

4 likes

100% dat ze weet waar het vandaan komt. Als ze zelf al niet mee las is er vast een vriendin of kennis die het doorgestuurd heeft.

5 likes

Hier: https://www.soapoli-online.nl/ Goede ervaringen mee, maar wel even opletten dat je de juiste (en niet de keelttest of test voor mannen oid) bestelt :smile:

1 like

Mascha had net nog drie reacties, twee met die zich hetzelfde afvroegen en een met de opmerking over het verwijderen van comments, die zijn alle 3 weg.

11 likes

Yes die staat er wel nog! :male_detective:t3:‍♀

Anoniem proberen?

Okee hier nog een meelezer die uit haar grot komt.

Dit gaat toch te ver? Waar kunnen we haar aangeven? Comments kan ze verwijderen, maar je moet toch ergens alarm kunnen slaan??

16 likes

Ik heb het “mama worden” account gerapporteerd, maar dat zal weinig uithalen. Het is echt jammer dat Zondag met Lubach is afgelopen. Dit zou een mooie “zaak” voor hem zijn.

18 likes

Denk bij dit soort dingen dan aan de Reclamecode Commissie misschien, maar zie zo snel niet dat ze iets beloven ze niks wat niet waar is
 ZML zou wel het uitgelezen programma voor zijn om hier een item aan te wijden, net als toen met de Groene Meisjes (?)

1 like

Tsja, niet iedereen kan er uit halen of iets wel of niet kwakzalverij is natuurlijk. Zeker als ze zo hun best doen om het als ‘niet-kwakzalverij’ te verkopen.

3 likes

The green happiness, ofzo, toch.

Nouja, ik vind het kwalijk dat er dus mensen aan meewerken die daadwerkelijk verpleegkundigen of verloskundigen zijn. Normaal gesproken schept dat vertrouwen, naast dat het wellicht schade kan veroorzaken, kunnen ze er ook mensen makkelijker mee binnen hengelen voor de $$

4 likes

Heb ik inderdaad ook gedaan, net als dat van Annie en Linda toen ze nog niet op privé stonden.
Hopelijk hebben meer mensen dit gedaan. Zal niet heel veel uitmaken maar het voelde beter dan niets doen.

2 likes

sommige professionals geloven het echt
 zo vreemd