dit is een openbaar topic!
Haha zoals “zinnelijk”(sorry dit irriteert me zo enorm).
Edit: vind haar wel leuk en ze lijkt me best oprecht
Elke keer als ik hier iets over die kinderen lees denk ik: hey, wat toevallig, dat was ook al bij dat kind van Laura’s (what about her) vriend. En dan realiseer ik me weer dat dat dezelfde kinderen zijn
Waar lees je dat?
Ik had geen idee dat zij en thomas samen waren haha
Ja, al een tijdje ook. Ze hebben een supermooi huis gekocht, en afgelopen weekend een hond geadopteerd (en hij heet Sok!)
Haha ja ik heb precies hetzelfde. Volg die hele Darcy niet maar wel die kids via de insta stories van laura
Welke Laura?
Ik wist niet dat dit de ex van Darcy was, wow.
Ik heb net haar blog gelezen (haha), via een gemeenschappelijke vriendin
Die van What about her, een travelblog.
Heftig, die kinderen zijn dus op 4 insta accounts en nog verschillende vlogs te zien?
Nog nooit van gehoord. Dacht dat Thomas offline was. Worden de kinderen nu bij beide ouders gefilmd?
Laura deelt wel dingen over ze in haar insta story’s als ze er zijn, maar heel organisch voor mijn gevoel, meer dat ze gewoon dingen laat zien uit haar dag en als de kinderen er zijn horen die daarbij. Ze vlogt verder niet voor zover ik weet.
Ik vind haar heel rustig overkomen. Volgens mij past ze echt goed bij Thomas, in hoeverre ik dat kan beoordelen nav de oude vlogs van hem en Darcy.
@Foxy wat sneu. Vind dat altijd een beetje extra zielig als kinderen dingen breken😅
Ik kijk die stories van Laura over de tweeling en wat zijn die kinderen schattig! Ziet er te lief uit, gewoon.
Ja en Darcy heeft nu dus een relatie met die Koen en dat was vroeger de beste vriend van Thomas.
Wowwwww
He die Laura zat toch ook op het egf?
Thomas ziet er goed uit met die baard en een beetje die hippie kledingstijl die wel past bij het reizigersleven en de stijl die zij heeft. Bijzondere foto’s maakt ze trouwens!