Ja, volgens mij heette ze daar Leaf! Ik herkende de naam van haar blog.
Check, zij was het inderdaad!
Ik vind ze juist op Thomas lijken! Precies zijn vorm hoofd. Op zijn insta kun je een foto zien waarop je dat duidelijk ziet
Fixed it Sorry!
ga stuk hierom, kende deze uitspraak niet maar ga hem vanaf nu gebruiken!
Komt het niet van , Not the sharpest knife in the box. Volgens mij klopt krijtje niet helemaal. Maar kan ook mis zijn hoor
Sharpest knife in the drawer, sharpest tool in the shed, brightest bulb in the Christmas tree. Kan allemaal. Krijtje ook
Die heeft ze niet alle 24 in het kratje.
Tot zover mijn bijdrage
SHE WAS LOOKING KINDA DUMB WITH HER FINGER AND HER THUMB IN THE SHAPE OF AN L ON HER FORHEADDDDDDDDDD
Not the brightest crayon in the box bestaat gewoon, dus krijtje is zo gek nog niet @Wonderland. Maar ze zijn allemaal leuk
Moet je maar eens voor de lol op YouTube, de wondere wereld van Annic opzoeken. Laat soms echt precies zien hoe ze Ʃcht is.
En met die personal assistant heeft ze ook geen contact meer, want ze volgen elkaar niet meer geloof ik
Waar is die Lex (zo heette die PA/huisvriend toch?) eigenlijk gebleven? Hij kwam eerst superveel in haar vlogs voor en nu nooit meer?
Hij hielp haar toen toch met de voorbereiding van haar masterclasses?
Oh zou ook best kunnen ja, haha. Ik dacht dat hij echt een vriend van haar was, zo vaak was hij in de vlog bij haar thuis te zien.
Argh mijn haren gaan echt recht overeind staan bij deze video. Ik heb een keer met haar samengewerkt in de ilfn periode en vond het toen zoān vreselijk naar persoon⦠iedereen die ik sprak bleek er hetzelfde over te denken. Haar mindset destijds? Alles voor het geld, vrienden en collegaās zijn niet belangrijk. Heb er toen ook echt geen goed gevoel aan overgehouden omdat ik zo verbaasd was.
Nathalie Vijfhuizen is weer zwanger, super leuk voor haar! Vind het een leuk gezin om te volgen
Ik denk dat kranten er wel serieus in geĆÆnteresseerd zijn, zeker omdat er een duidelijke link naar corona inzit. Maar daar moet je wel zin in hebben natuurlijk
Tijdje geleden kreeg ze echt al vaak deze vraag op Instagram en daar reageerde ze altijd vrij fel op. Maar blijkbaar dus wel, leuk voor ze!
Lol
Ik vraag me echt af of al die zelfbenoemde powervrouwen er moeite mee hebben dat ze nu in deze tijden zo duidelijk niet-essentieel zijn aangezien ze zichzelf altijd zo ophemelen.
Wow wat een knap gezin ook zo.