Mommybloggerstopic #2

Ik ben net even haar instagram aan het kijken, heerlijk al dat reizen! Wat doet haar vriend voor werk dat ze zo vaak naar het buitenland moeten verhuizen?

1 like

Nav dit filmpje vroeg ik me af waar dat zusje van haar van modemusthaves is gebleven?? Elise heette ze. Helemaal van de aardbodem verdwenen ofzo?

Gestopt op haar hoogtepunt las ik en daarna niets meer van vernomen. Ook geen insta oid :male_detective:t2:

1 like

Die heeft een b&b geopend geloof ik. Annic heeft weleens gevlogd daarover dat ze daar gingen logeren.

1 like

Correct me if I’m wrong, maar volgens mij is dat Anthony Hotel in Utrecht ook van haar!

Dit was hier nog niet gedeeld toch? Ik volg ze verder niet echt, maar zag het net toevallig. Kim (van Alboe) is zwanger!

3 likes

Volgens mij was het gepost in ā€˜andere youtubers’ topic, maar kan ook in m’n droom ofzo geweest zijn :sweat_smile:

Wel heel leuk voor hun, zeker na die miskraam die ze meegemaakt hebben.

Oh sorry! Daar had ik nog niet bijgelezen dus kan zijn dat ik dat gemist heb

Volgens mij defensie

Ze hoeven je toch niet per se ergens op te willen pakken, maar misschien gewoon een reactie geven. Heb je wederhoor gepleegd?

1 like
  • Waar heeft Linda endocrinologie gestudeerd?

Ivm zelfbenoemde hormoonexepert :joy:

23 likes

Ik ben echt oprecht benieuwd wat het verschil is tussen een bloedtest via hun of een (gratis) bloedtest via de dokter.

1 like

Ik denk trouwens dat Annic echt in shock is en dat ze dit absoluut niet hadden verwacht. Ik ben benieuwd wanneer ze hun Instagram accounts weer opengooien. Op deze manier zal het IG account van Mamaworden niet groeien. Wat ik wel jammer vind, is dat ā€œnieuweā€ volgers geen kritische opmerkingen te zien krijgen.

16 likes

Dankjewel dat je dit gedaan hebt! :purple_heart:

1 like

Ik heb alleen maar kritische posts geliked bij Annic. Ik volgde haar al en ze heeft me (nog) niet geblokkeerd.
Ik heb een paar keer geprobeerd om Linda te volgen, maar telkens geweigerd en nu staat er: ’ Sorry, this page isn’t available.’ Betekend dat ik geblokkeerd ben?
Bij mamaworden.nl staat het nog steeds op Aangevraagd.

2 likes

Was Mascha negatief?

Ik ben wel benieuwd of er een soort dreiging uitgaat van influencer coaches als Annic, of dat er andere redenen zijn waarom er zo weinig kritiek vanuit de influencer scene komt.

Ze kijkt wel fucking eng in ieder geval :rofl:.Een soort mix tussen de overly attached girlfriend en satan haha

Zie haar ook echt wel voor me als gemene HR-bitch overigens

8 likes

Ik denk een onzichtbaar achtig iets. Zo’n groepsdruk. De ene helft staat onder contract van haar businessmodellenbureaushit. De andere helft heeft hetzelfde marketingbureau…

5 likes

Verdomme, kijk ik een paar dagen niet op het forum, is er een fucking rel gaande :scream: iemand zin mij een samenvatting te sturen? :see_no_evil:

11 likes

Je moet ook niet een paar dagen niet op het forum kijken :stuck_out_tongue:

21 likes