Daar volg ik je ook wel hoor. Zijn sowieso gevoelige onderwerpen en ik ben idd zeker dat de meeste ouders alles naar best vermogen doen om hun kindjes, ondanks de misschien moeilijk situatie, een zoveel mogelijke zorgeloze jeugd en een warme thuis te geven.
wtf
Het verwondert me niks
Neeeeeee?!
Wauw
Is dit echt? In dat geval start de gofundme, arjan lubach en tim van boos.
Ja maar wat de fack??? ??? ??? ??? ???
Misschien dit ook maar verwijderen, ter bescherming van de forummer?
Inderdaad, te gek voor woorden. Geen idee hoe de NL wetgeving op dat vlak in elkaar zit, maar volgens de Belgische kan laster enkel hard gemaakt worden indien wat je schrijft niet waar is.
Wat erg, een totaal ongefundeerde claim van die advocaat!
Inderdaad. Zou toch mooi zijn dat iedereen die iets schrijft op internet wat een influencer niet leuk vindt smaad en laster is 
Wauw, dan ben je gewoon echt best wel triest. En vind dit zelf echt over komen alsof ze zelf ook niet in haar “product” gelooft. Anders had ze wel met een onderbouwing gekomen toch?
Ik moest nog het meest lachen om de screens die die avocaat er bij heeft gedaan.
Dat je heel serieus screens maakt van meiden op een forum met grappige avas en titels en namen en dat dan als mega serieus bewijs stuk neemt haha
Tsjah in plaats van onderbouwd op iemand reageren voelt ze zich blijkbaar in een hoek gedreven en zet er meteen advocaten op?
Dit houdt bij de rechtbank echt geen stand, sowieso is smaad en laster heel lastig in Nederland om daar je gelijk in te krijgen.
Hahahaha ja die zal ook wel gedacht hebben wat een kutleven dit, heb ik hier voor moeten studeren???
Ja echt irritant dat het overbelast is.
Ik vind dit wel een heftige wending hoor
Hebben wij screenshots van de screenshots? Receipts!
Maar Jezus echt waar slaaaat dit op, die actie staat echt in geen verhouding, echt extreem triest dit
wooooow annic weet gewoon dat ze waardeloze bullshit verkoopt. anders kun je toch gewoon op mensen reageren?! succes met proberen het hele internet de mond te snoeren annic.