Mommybloggerstopic #2

Ik vroeg het met een :wink: , maar dat was niet duidelijk, my bad.

Concreet: diegene die zich aan de hele mamawor.den business heeft verbonden ís verpleegkundige en verloskundige (met diploma & BIG-nr). Het lijkt me vrij logisch dat dat vertrouwen wekt omdat ie gewoon staat ingeschreven. En hij benoemd dat op z’n site, wellicht dat mensen dan sneller gaan geloven dat de rest (orthomoleculair en weet ik 't) ook wel zal werken.

Als ik voor mezelf spreek zou ik een andere arts willen als blijkt dat diegene zweverige, onbewezen ‘geneeskunde’ er naast doet (en wie zegt dat hij dat niet ook tijdens z’n reguliere werk doet?). Dus ja, ik vind het scheef dat aan de ene kant allerlei wetten zijn opgesteld om patienten te beschermen, en aan de andere kant dezelfde personen alternatieve geneeskunde er naast kunnen doen en dat dat prima wordt gevonden.

4 likes

Hooooly crap nu pas bijgelezen. Super goed dat dit wordt gerapporteerd @Krabsalade. Ik begrijp het gevoel van een ‘heksenjacht’ maar zoals ik eerder al benoemde is dit zo’n kwetsbare groep en heeft Annic een best groot bereik. Hoewel ik soms ook wel twijfel, ik vind haar onwijs narcistisch want we moeten elke zondag weer zien hoeveel mensen haar vlog’s kijken en hoeveel van haar dertien in een dozijn schoenen zijn verkocht, dus wellicht valt haar bereik best tegen en weten we nu dat ze alleen het positieve belicht. Ik heb expres niet gereageerd op de insta’ om dit even live bij te houden.

Ik ging trouwens echt helemaal stuk om een post hierboven waarbij er een screenshot van een omschrijving van die Linda R werd gepost; met als enorme kop “ Allerliefste Zorg”. BAHAHA. Daarom heeft Annic haar uitgekozen.

9 likes

Amen. Hetzelfde geldt voor die anti-vaxxers. Ook aan de schandpaal, die types met een enorm platform die dit soort onnozele dingen verkondigen.

Ik ‘ken’ trouwens alleen Amerikaanse anti-vaxxers met een enorm platform, geen Nederlanders

Je zal maar al jaren in een traject zitten en dit uit wanhoop proberen. Bah, wat een afschuwelijke wijven.

3 likes

Elke comment heeft één of meerdere likes, max zo’n 5 ofzo. Mascha 63. Nog steeds geen reactie en haat comments zijn allemaal weg.

Spion Blush meldt zich morgen weer.

42 likes

Ik kijk dus naar de video van Charlotte Hoeboer over zwanger worden, wat bij haar tot nu toe niet is gelukt, en zie deze comment:

:roll_eyes::roll_eyes:

Edit: Oh nog 1

5 likes

Wat zijn jullie allemaal lekker bezig geweest gisteravond, applaus! :ok_hand:t2::ok_hand:t2: Ik lees even bij. WĂĄt een kwakzalverij! Ik heb het account ook gerapporteerd :partying_face:
Vraag me trouwens af of annic dan mascha ook gaat pm’en met loze info naar aanleiding van haar comment :thinking:

17 likes

Volgens mij durft Mascha gewoon niet tegen Annic.
Ik vraag me altijd af waarom Annic zo invloedrijk is, want volgens mij zijn de kanalen van Mascha en Wilentien groter maar ze behandelen haar altijd als een of andere business godess.

12 likes

Mijn analyse is dat mensen Annic bewonderen om de levenstandaard en dat zien als een verlengde van haar talent voor ondernemen. Dure huizen, grote verbouwingen, luxe vakanties, extravagante bruiloft. Ze vergeten daarbij even dat die levensstandaard niet per se voort komt uit haar succesvolle ondernemingen (papa Van Wonderen heeft vast ook wat nagelaten + piloot als vriend helpt vast ook).

Edit: verwijderd

14 likes

Ik vind het echt jammer dat ik de meeste ophef heb gemist van deze mamawordengate. Had met liefde screenshots verzameld ter documentatie zodat invloedrijkere mensen of sites dit aan elkaar zouden kunnen schrijven en konden delen.

Ja, kwakzalvers zijn er in alle soorten en maten maar dit is vanwege haar grote bereik een absoluut geoorloofde heksenjacht. Zij verwijdert bewust alle kritiek. Dat doe je niet als je gewoon 100% kosjere zaken doet. Het grote gebrek aan transparantie wijst erop dat het gewoon gaat om een grote legale scam. Dit is zo niet okĂ©. Hoop dat haar ‘bedrijf’/initiatief sissend ten onder gaat.

6 likes

Hoe erg ik het eens ben met alle kritiek rondom haar nieuwe ‘business’, vind ik wel dat je op moet passen met het suggereren van dit soort informatie. Ik ‘ken’ Annic op professioneel vlak en ik vind/vond (het is lang geleden) haar gewoon geen aardig persoon, maar ik weet wel dat haar vader een zwaar faillissement heeft gehad, voor hij vele jaren geleden overleed. Dat was volgens mij nog voor Annic ILFN opzette. Ik denk dus dat we het niet te persoonlijk moeten maken, maar ons puur richten op wat ze nu doet met Mama Worden niet okĂ© is.

11 likes

Excuus. Ik wist dat oprecht niet. Had een artikel gelezen, waarin ze vertelt over haar nieuwe boek (in de tijd van ilfn). Ze vertelt er ook in dat haar vader gebouwen aankocht voor 90 miljoen en verkocht voor 120, dat men jaloers was op hun levensstijl en daarom op haar auto spuugde en dat hij haar wel wilde helpen, maar zij dat afwees. Daardoor dacht ik: die zal wel wat hebben nagelaten. Zal het aanpassen.

1 like

Ik denk ook echt wel dat ze niets tekort is gekomen in haar jeugd, maar wat ik altijd heb begrepen van mensen die wat dichterbij haar stonden is dat het einde van de man wel een beetje tragisch is geweest.

Mijn moeder moedigde me aan om een extra zakcentje te verdienen, maar mijn vader was ertegen, hij vond het eigenlijk een blamage. Uiteindelijk bond hij in. Albert Heijn was off-limits, maar een gerenommeerde broodjeszaak kon ermee door.

LOL.

30 likes

Vond dit ook wel een mooie bevestiging van Anna’s verhaal

“Het is een echt bedrijf. We hadden 12 mensen in dienst, maar dat heb ik teruggeschroefd omdat ik er niet goed in ben om personeel te leiden, dat geef ik toe”

1 like

Weet niet of het al ergens was vermeld ?
Maar Kim van alboe is weer zwanger.

4 likes

Kim van alboe is weer zwanger! Ik vind het zo fijn voor haar!

15 likes

Haha zelfde gedachten blijkbaar tegelijk

Hahaha Idd wat toevallig :joy:

1 like

Situatie onveranderd. Over. :woman_technologist:t3:

10 likes

Waar gaat dit over?