Floor/Florine van Gooische Meisjes is zwanger was even bang dat er een mama worden lulverhaal bij zou zitten maar gelukkig is ze âgewoonâ bij het ziekenhuis gebleven
En veel van onze ff-criticasters zijn geblokt
Dankjewel!! Maar nu snap ik de ophef wel hoor
Annic heeft mij nog steeds niet geaccepteerd. Ze laat echt niemand toe nu volgens mij.
Het appartement van E.smee N.oelle en haar vriend (of ex) staat voor 525.000 te koop, zo bizar.
Zij schreef overigens met Valentijn nog een post dat ze iedere keer voor haar vriend zou kiezen. Zo wrang en zielig dat het nu voorbij is.
En ik zie nu dat J.ennifer R.ijs ook samen gaat werken met mamaworden. Vond haar altijd wel tof, veel bezig met duurzaamheid, maar dit valt dan zo tegen.
En dan bij haar zeker ook allemaal geblokkeerd worden als we reageren
Ik geloof dat Elis e Milou ook al eens een samenwerking heeft gehad met die Linda. En N athalje 5huizen ook volgens mij
He? Ik snap dat van JR niet. Ze eheeft het vaak gehad over haar pcos en miskramen en dat ze juist met behulp van het ziekenhuis zwanger is geworden. Ben heel benieuwd wat de insteek zal zijnâŠ
Ah wat sneu van Esmee! Volgde haar vroeger wel en het leek zoân leuk stel. Wel echt een mooi huis
Ik ken die Jen R helemaal niet, maar ik zie dat ze een story highlight heeft over acupunctuur, is wat anders maar past wel in het straatje van de alternatieve geneeskunde.
Annic ook echt zo getagd op dr borst haha
Vind het inderdaad een rare samenwerking
Ik zag het ook op Instagram daarnet van Esmee. Het raakt me precies toch wel. Ik begon haar te volgen toen ze het huis net gekocht had en volledig ging verbouwen met F.
Ze leek toen zo gelukkig en dan kort erna haar zwangerschap.
Gek hoe dik 2 jaar later haar leven er nu zo anders uitziet. Uit elkaar met de vader van haar zoontje en hun huis moeten verkopen. Lijkt me echt alsof je wereld volledig instort op dat moment. Mag er niet aan denken dat het mij overkomt, maar dat weet je natuurlijk nooit.
Ja mijn dochtertje is 1 maand jonger, lijkt me echt verschrikkelijk dat je kindje zo jong is en je dan al uit elkaar bent.
Ik vind het ook super sneu voor E.smee, en ergens bekruipt me ook het gevoel dat het niet persé haar keuze is geweest. Gelijk zo rigoureus. Maar dat is niet ergens op gebaseerd, puur op basis van wat je via Instagram ziet en leest.
Ik heb dit niet vaak bij kinderen van influencers. Maar ik vind Marshall van Serena echt zoân schatje ahhh
Ligt misschien aan mij maar ik versta echt altijd Marcel als ze zijn naam noemt
Ik zag inderdaad ook dat die Jennifer ook haar verhaal gaat delen over zwanger worden. Benieuwd wat daar uitkomt! Ik heb gisteren de video gekeken op het Youtube kanaal van M.ama.worden van N.ieke M.ulder en vond het wel een mooi verhaal eigenlijk. Het is helemaal niet zweverig, maar gaat juist over hoe moeilijk het voor haar was om zwanger te worden, en dat ze uiteindelijk met behulp van hormooninjecties van het ziekenhuis zwanger is geworden (acupunctuur vond ze ook fijn, maar is niet het âhoofdâ ding).
Ik had het wel mooi gevonden als die website + bijbehorende social âgewoonâ over verhalen zou gaan van vrouwen bij wie zwanger worden niet vanzelfsprekend ging (of bijv. juist heel snel of onverwachts) om eens andere verhalen te horen. Maar zo jammer dat hier dan een commercieel iets aan gehangen moet worden door A.nnic en die Linda.
Mijn hart breekt ook als ik hieraan denk. Ons dochtertje is iets ouder dan hun zoontje, en de wetenschap dat hun kindje nu opgroeit met een papa en een mama apart van elkaar vind ik hartverscheurend.
Laat staan hoe zwaar het me (voor e.smee) lijkt om er in de zorg van je kindje (voor een deel van de tijd) alleen voor te staan.
E.smee heeft wat mij betreft een grote gunfactor, ik kan me goed met haar identificeren: en dat maakt ook dat ik het voor haar extra verdrietig vind.
Bij een sere.na vind ik het âjuicyâ dat haar relatie over is, maar voel ik niet het medeleven, omdat ik haar minder sympathiek vind overkomen.
Ik vind het altijd zo zielig om te horen dat mensen met superjonge kinderen uit elkaar gaan.
Ik had ook een verhaal gelezen, volgens mij die andere? En ik zat de hele tijd te wachten tot ze ging vertellen over hoe ze door [X wat ontdekt kan worden door de bloedtest] haar gewoonten had aangepast en toen wel zwanger raakte. Maar dat kwam niet, het was gewoon haar verhaal. Er werd wel verteld dat ze gezond probeerde te leven en stress vermijden ofzo, maar niet met vermelding naar de bloedtest of supplementen ofzo.
Inderdaad zo zonde dat ze die gekke commerciele kwakzalvertest eraan hebben gehangen, want nu las ik dit verhaal toch met een sceptische blik terwijl dat dus niet nodig was uiteindelijk.
Maar echt, mijn zoontje scheelt maar een paar dagen met die van haar. Vind het echt sneu voor haar. Haar post raakt me echt.
Rens Kroes is zwanger.