Mommybloggerstopic #2

Annic zegt dit in een interview over waarom ze het aantal werknemers bij ILFN verminderde. Anna schreef in haar boek dat ze ooit een ultieme bitch baas had gehad, die werknemers naar behandelde.

2 likes

Blamage kun je ook echt alleen maar zeggen met een aardappel in je keel.

4 likes

Ik vraag me echt af wat ā€œallerliefsteā€ soms denkt :joy::joy: Hij doet vaak zo stom als zij aan 't vloggen is en je merkt gewoon aan m dat ie er geen zin in heeft :joy::joy:

5 likes

Wat fijn voor Alboe (aka Kim)! En even als groot contrast met Annic: Kim maakt ā€˜reclame’ voor moedersvoormoeders waarmee je Ć©cht andere moeders die moeilijk zwanger kunnen worden mee helpt :pray:.

24 likes

Jaaa idd. Superleuk voor Kim! Onze uitgerekende datum scheelt 1 week dus daarom vind ik het precies NOG leuker :smiley:
En inderdaad, supergoed dat ze meedoet aan moeders voor moeders.

1 like

Allerliefste denkt wellicht; ongelooflijk dat ze hiermee geld verdient, maar zal mij worst wezen :face_with_hand_over_mouth:

Mocht ik influenza worden, denk ik dat m’n vriend me zou verlaten. Neen weet ik wel zeker. Hij lacht me nu al uit wanneer ik een vlog kijk, laat staan dat ik er zelf zou maken.

11 likes

Hahaha idd. Of als ik met een weetje afkom: ā€˜als het van die vloggers is, moet ik het niet weten’ :sweat_smile:

1 like

500 berichten terug gelezen, wat een show. Everybody gets a vind ik leuk

image

59 likes

Is om de week toch?

HAHAH NEE!
Op insta in stories zegt ze: vandaag een bijzondere video van mamaworden. Over een vrouw die kennelijk positieve ervaringen heeft

10 likes

Hahahaha! Ja zolang er maar influenza moneyzz in het laadje stroomt zal ie alles maar braaf ondergaan.

Hahaha m’n vriend weet niet eens dat ik soms vlogs kijk haha! :joy::joy: Hij zou me ook keihard uitlachen weet ik :joy::joy: Hij haat influenzas trouwens zegtie

4 likes

Hm, mamaworden heeft toch al wat volgers verloren op IG. Niet veel hoor maar er komt niemand bij.

1 like

Ik keek net een vlog van Kelly Caresse, I know, shoot me ik doe het mezelf aan. Maar waarom zegt zij zo vaak ā€˜Hi goedemorgen het is nu de dag erna’? De dag waarna? Alsof ik heb zitten opletten op welke dag ze met ā€˜de meisjes’ ging fietsen en op welke dag ze ging bakken met sjokela, en dat ik dan dus precies weet welke dag ā€˜de dag erna’ is.

(Niet dat het me ook maar iets boeit welke dag het is maar ik stoor me er zo aan dat ze het altijd zo zegt. Einde rant. Ik ga weer proberen voorlopig haar vlogs niet te kijken)

15 likes

Dat er niemand bij komt is dat volgverzoeken nog in de wacht staan.

Mja, dat zegt niet zoveel toch? Dan accepteren ze gewoon niemand :thinking:

Edit: ik was te langzaam

Ja dat snap ik @Speurneus. Maar er waren hier toch mensen die volgverzoeken hebben gedaan. Ik geef enkel aan dat ze nu blijkbaar niemand accepteren. Gewoon een constatering.

Ja, ze zullen wellicht wachten het weggezakt is? En dan weer open gooien?
Een gesloten acc zal nooit zo groeien als een open account en ze willen natuurlijk groei…

1 like

Ben benieuwd hoe lang ze gaan wachten. Lijkt me zo kut als je met veel verwachting lanceert en je krijgt dit :smile:

4 likes

Met ā€˜dit’ bedoel je zeker de OVERWELDIGENDE hoeveelheid lieve berichtjes die ze hebben gekregen.

13 likes

Ze accepteren inderdaad niemand volgens mij. Mijn verzoek is niet geaccepteerd nog.