Mommybloggerstopic #2

Annicske accepteert ook nog steeds niemand.
Denk toch dat ze dit niet verwacht hadden, hihi, I Like it.

4 likes

ik zou er niet te hard op rekenen dat ze het licht gezien hebben. Geldzucht werkt nogal verblindend :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Het waren wel veel berichtjes ja!! :relieved:

3 likes

Linda’s account staat niet meer op privĆ©. Van Annic en Mamaworden staan nog wel op privĆ©.

Te bizar voor woorden allemaal!! De man van mijn vriendin is hoofd van afdeling fertiliteit. Ik ga het is aan hem laten zien!

11 likes

@Krabsalade oooh ik kan niet wachten om haar hoofd te zien als ze wordt genoemd door hun in zo’n artikel! Jammer dat we haar hoofd nooit te zien zullen krijgen

@Ovenschaal in de dm is het zeker ook nog stil?

2 likes

Ik zie net dat het account van mommyproof.tv ook een post aan mamaworden heeft gewijd. Ik heb het gerapporteerd.

5 likes

Een beetje zoals de intelligente lockdown. Op het juiste moment opengooien en oppassen voor een tweede golf…

13 likes

Ja wachten tot de capaciteit tot deleten van negatieve dingen weer groot genoeg is hahah

4 likes

Je hebt je profielfoto weggekrast maar hij staat er nog naast het reactieveld :shushing_face:

2 likes

Ik heb best wel de neiging om te vragen aan Mascha of ze antwoord heeft op die prangende vraag. Omdat ik het niet durf te vragen, omdat annic dan direct een blokkade oplegt…

3 likes

Ja maar Annic is dit niet gewend toch? Denk eerlijk gezegd dat het haar wel wat doet. De bedrijven waar ze mee samenwerkt vast niet nee :wink:

1 like

Ik krijg trouwens regelmatig deze sponsored story voorbij en denk in de snelheid iedere keer weer dat het Annic is

3 likes

Kinderslaapcoach :joy::joy::joy:

9 likes

:sob::sob::sob::sob::sob:

Daar zijn er heul veel van :yellow_heart::joy:!

—-

Maar, ik vroeg me af: wat is eigenlijk Sws annic haar rol in deze hele site? Het is toch geen fluit anders als wat Linda zelf al deed? Maar dan nu met wat meer tekst op een website? Ik niet snap?
Linda heeft toch veel meer aan een betaald reclame dealtje met Annic, dan deze hele site waardoor Annic weet ik veel hoeveel van dr omzet zal opsnoepen🧐

2 likes

Ik vermoed haar naam en groot bereik eraan verbinden?
En het business model opzetten of courseeeee, als echte business woman die ze is.

2 likes

Maar… heeft zij zulke overredingskracht dan?
Misschien kan ze dan beter de politiek in haha.

Maar als Linda zijnde denk je dan toch: dus jij gaat geld verdienen… aan mijn concept? Omdat er een andere kleur website omheen komt? :joy:
Wat zegt A’tje dan dat zo’n ondernemer om slaat als een blaadje :joy:

Heeft iemand screenshots van dat hele gebeuren van hun. Kunnen we dit niet allemaal in onze insta stories gooien en daar mee vrouwen waarschuwen zoiets niet zomaar te doen en gewoon naar de dokter te gaan.
Misschien ook even annic taggen ze is miss wel een influencer maar ze heeft niet zo veel invloed als wij.

Ben namelijk klaar met coaches en kwakzalvers

10 likes

Ik heb van heel veel wel printscreens ja😌

2 likes