Mommybloggerstopic #2

Serieus, kan dit @moderators ?

Gelukkig hebben we de screensh…

Onee ik niet

5 likes

Ik zeg ook niet dat het hartverscheurend is, ik zeg dat ik dat vind. Ik denk dat we daarin beide wellicht een wat ander referentiekader hebben.

2 likes

Kind heeft geen referentiekader maar zal wellicht ook niet ƩƩn thuis hebben in de toekomst. Co-ouderschap vraagt heel veel van een kind, hoe jong ze ook zijn. Wanneer de ouders nog goed met elkaar overweg kunnen/niet slecht spreken over de andere ouder waar het kind bij is, blijft de impact voor het kind het meest beperkt, maar er zal sowieso altijd impact zijn.

6 likes

Vind het best overdreven " vraagt heel veel van een kind " denk dat kinderen behoorlijk flexibel zijn en dat ze er meer baat bij hebben om op te groeien bij gelukkige ouders, of ze nou samen zijn of niet. Vind termen zoals hartverscheurend ook wat misplaatst.

9 likes

Je mag dat overdreven vinden, maar daar zijn heel veel onderzoeken naar gedaan en daaruit blijkt toch wel dat het veel vraagt van kinderen. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen en het ene kind gaat er beter mee om dan het andere.
Wat niet wegneemt dat de kinderen met gescheiden ouders ook een heel gelukkig en evenwichtig leven kunnen leiden natuurlijk. En ik ben het er volledig mee eens dat wanneer beide ouders niet meer gelukkig samenleven uit elkaar gaan sowieso de betere oplossing is. Tussen ruziƫnde ouders opgroeien zal sowieso ook een enorme impact hebben.

Edit: het boek ā€˜een week mama een week papa’ vond ik persoonlijk een heel interessante. Met veel tips en uitleg.

4 likes

Hoezo vind je het misplaatst om iets hartverscheurend te vinden? Dat is toch een gevoel dat het bij iemand (mij in dit geval) oproept? Hoe kan een gevoel misplaatst zijn?
Het gaat om een moeder die duidelijk veel verdriet heeft, en best kans dat het kind (hoe jong ook) daar ook iets van meekrijgt.
Ik gun elk gezin gewoon een fijne gezonde thuissituatie, mits iedereen zich daar happy bij voelt natuurlijk.

1 like

Hoe oud is Annic eigenlijk?

Ze heeft echt zo’n oudemensennek

34 likes

Dat is echt het ergste wat je tegen iemand kan zeggen.

Er is zelfs een boek over geschreven

1 like

Wooooowwwww fuck nee dit is een grap

9 likes

Nou pas maar op dat is smaad hoor

6 likes

Wat, dit verhaal wordt met de minuut gekker

15 likes

Daar volg ik je ook wel hoor. Zijn sowieso gevoelige onderwerpen en ik ben idd zeker dat de meeste ouders alles naar best vermogen doen om hun kindjes, ondanks de misschien moeilijk situatie, een zoveel mogelijke zorgeloze jeugd en een warme thuis te geven.

1 like

wtf

1 like

CENSUUR

16 likes

Het verwondert me niks

68 likes

Neeeeeee?!

1 like

Wauw

Is dit echt? In dat geval start de gofundme, arjan lubach en tim van boos.

32 likes

Ja maar wat de fack??? ??? ??? ??? ???

3 likes