Mommybloggerstopic #2

Ooeeeeh do you need printscreens :smirk:?
Can we help? :smirk::smirk:

Nog even en je zit bij Jinek! En PAUL! En en en eh, ik ben niet zo thuis in talkshow wereld :crazy_face:

12 likes

Maar, als er hier al 40-50 mensen zitten die dat artikel willen delen… we kunnen het ook groot maken natuurlijk :relieved:

8 likes

Kop: “De alternatieve gezondheidszorg - profiteurs van de Corona crisis?”

4 likes

Geschreven door: Violet Feminarum

30 likes

Hahahahhaha :joy: Ook echt nog overtuigd zijn dat twee landen precies dezelfde vlag hebben. :rofl:

28 likes

Super toch!

En ik vraag mij ook af wat Annics aandeel in vredesnaam is behalve het ‘ buisinessplan’. Die ze overigens tijdens een nacht ( mét volle maan) op haar mobiel had uitgewerkt - haar eigen woorden.

7 likes

Hahaha, ja!

En “influencer (of lekker de naam noemen) gaat schaamteloos in zee met kwakzalverij” ofzo.

Dat irriteert me misschien nog wel het meest, influencers die denken alsof ze overal maar mee weg komen.

3 likes

Precies mijn vraag idd.
En ook: gaat ze het dan straks afschuiven op de expert: Linda?

Want hoewel ik er allemaal niet achtersta, zou ik het NOG smeriger vinden als ze vervolgens alles naar die Linda schuift

2 likes

:joy::joy::joy: ja maar ik ben influencer dus ik weet het beter!

2 likes

Ik vind de vlag van Luxemburg leuker eigenlijk, mooier blauw

16 likes

Ik die van Annic. 9 januari heeft ze mamaworden al eens getagged.

Goed bezig! Linda heeft nog niks nieuws gepost :wink:

1 like

Ik wil ook zoveel zelfvertrouwen hebben

2 likes

YouTube stelde mij net een video voor van mamaworden dus ik heb even gekeken. Het is het verhaal van Denise Kortlever over hoe zij zwanger is geraakt met medische hulp. Na een half uur heb ik het afgezet, mamaworden.nl was nog steeds niet genoemd en ik was t een beetje zat (video duurt een uur). Oh en het begin is echt héél dramatisch met van die treurige muziek en beelden, vond ik erg overdreven.

Annic volgt haar kind ook met de camera naar het toilet om verslag te doen van de gebeurtenissen :cry:

1 like

Ik volg Annic en Linda. Mama worden niet, heb wel een aanvraag staan maar gezien mijn likes op kritiek verwacht ik er niet veel van.

En wat ik me ook afvraag, als dr maar een beetje hit op Google te vinden is, dat het kwakzalverij is, zal een deel al afhaken.
Dan Google je dit en vind je die site. Een deel zal dan toch 2x nadenken (hoop ik)…

4 likes

Ik denk alleen dat mensen die in kwakzalverij trappen niet/minder googlen :wink:

Nee maar die zullen het toch wel doen.
Maar er is wel een groot deel wat misschien denkt: ooh zijn er ook reviews? Ik gelooof zelf nooit reviews op een site bijvoorbeeld.
En dan hoop je dat ze uitkomen bij kwakzalverij shizzel en 2x nadenken.

Hoop doet leven :crazy_face:

1 like

Vandaar de minder.

@Fishing Oh, waarschijnlijk wel ja, anders had deze business niet kunnen bestaan. En zoals je zegt beter iets dan niets inderdaad :slight_smile:

2 likes