Mommybloggerstopic #2

Misschien dit ook maar verwijderen, ter bescherming van de forummer?

3 likes

Inderdaad, te gek voor woorden. Geen idee hoe de NL wetgeving op dat vlak in elkaar zit, maar volgens de Belgische kan laster enkel hard gemaakt worden indien wat je schrijft niet waar is.

9 likes

Wat erg, een totaal ongefundeerde claim van die advocaat!

2 likes

Inderdaad. Zou toch mooi zijn dat iedereen die iets schrijft op internet wat een influencer niet leuk vindt smaad en laster is :fearful:

15 likes

Wauw, dan ben je gewoon echt best wel triest. En vind dit zelf echt over komen alsof ze zelf ook niet in haar “product” gelooft. Anders had ze wel met een onderbouwing gekomen toch?

3 likes

Ik moest nog het meest lachen om de screens die die avocaat er bij heeft gedaan.
Dat je heel serieus screens maakt van meiden op een forum met grappige avas en titels en namen en dat dan als mega serieus bewijs stuk neemt haha

121 likes

Tsjah in plaats van onderbouwd op iemand reageren voelt ze zich blijkbaar in een hoek gedreven en zet er meteen advocaten op?

1 like

Dit houdt bij de rechtbank echt geen stand, sowieso is smaad en laster heel lastig in Nederland om daar je gelijk in te krijgen.

19 likes

Hahahaha ja die zal ook wel gedacht hebben wat een kutleven dit, heb ik hier voor moeten studeren???

36 likes

lekker AVG proof ook?

6 likes

Ja echt irritant dat het overbelast is.

Ik vind dit wel een heftige wending hoor

Hebben wij screenshots van de screenshots? Receipts!

4 likes

Maar Jezus echt waar slaaaat dit op, die actie staat echt in geen verhouding, echt extreem triest dit

1 like

wooooow annic weet gewoon dat ze waardeloze bullshit verkoopt. anders kun je toch gewoon op mensen reageren?! succes met proberen het hele internet de mond te snoeren annic.

41 likes

wauw. Ik wist niet eens dat die een zoon had. Wauw.

En… waauuw, wat heftig als je je met dit soort dingen bezig moet houden na (wat is het?) 5-6jr rechten studeren… Een beetje op fora spitten om namen van daar te koppelen aan (verwijderde) reacties op instagram. OF zou daar een stagiaire op zitten?
wauw.

10 likes

Wat een in en in triest wijf is ze toch. Lekker janken bij je advocaat.
Ze moet zich schamen dat ze dit zelf niet af kan, als je de ballen hebt om zulke shit te verkopen, ook de ballen hebben om jezelf publiekelijk te kunnen verdedigen.

Wel shit voor de forummer in kwestie trouwens, she took one for the team.

69 likes

Volgens mij gaat het in deze discussie meer over de impact van co-ouderschap dan over de impact van gescheiden ouders.

Uit onderzoek blijkt dat co-ouderschap heel mooi klinkt, maar voor kinderen eigenlijk helemaal niet zo ideaal is (de onrust en 2 huizen). Het is vaker een ideale constructie voor ouders.

Hoe dan wél blijft natuurlijk een lastige, want als een kind één ‘basishuis’ heeft, impliceert dat dat het de andere ouder minder zou zien. Een duivels dilemma. Birdnesting is wat dat betreft ideaal, maar heeft dan weer heel veel impact op de ouders. Dat moet je maar net kunnen samen en ook de financiële middelen voor hebben.

Edit: Oh shit, midden in de wonderstorm gepost…

7 likes

Ze kan beter weer stroopwafels en frietjes gaan bakken

Ohnee dat is ook mislukt

86 likes

Wauw. Ik heb hier echt geen woorden voor. Dat je zo met mensen omgaat? Echt ongeloofelijk.

7 likes

‘Hoi Annic! Je hebt een lelijke nek en ik vind je een engnek! DOEI’

20 likes