Mommybloggerstopic #2

Nou, het zoontje van lees dus kennelijk mee.
Wat gezellig - een MAN op het forum :slight_smile:

15 likes

Waarschijnlijk krijgt ie goed betaald om dat te doen.

1 like

Nee ik heb niks geks gezegd. Het lijkt me ook niet belangrijk wie de brieven hebben gekregen. Maar het feit dat die brieven zijn gestuurd is gewoon gek. En een soort bevestiging dat dat bedrijf niet helemaal zuiver is.

32 likes

Hahaha ooit op egf wilde iemand Peter R de Vries neuken.

37 likes

Staat misschien wel super leuk op je CV inderdaad!!
In deze Corona tijden toch nog een beetje praktijkervaring!

1 like

Hoe bedoel je?

Vooral met jouw avater :joy::joy:

1 like

Wow, wat een trieste manier van doen.

Misschien moet dit topic members only en dan moet die advocaten boy eerst mee posten voor hij verder kan lezen

170 likes

en wel actief ook toch…?

Kansloos ! Ben benieuwd wat de deken ervan vindt om iemand op zijn werk e-mailadres te sommeren. Echt niet des advocaats. Als je eenmaal naam + werk weet kun je toch makkelijk conform GBA sommeren, dat is een stuk netter omdat werkmail mogelijk ook gemonitord wordt. Los van het feit dat het noch smaad noch laster is als je alleen wat kritische (en terechte) vragen stelt. Just my 2 cents.

31 likes

Nee wat die advocaat doet is geen smaad of laster. Hij probeert kort gezegd niet iemand zijn reputatie te ruïneren.

1 like

Ja sinds de betreffende zondag.

1 like

Maar hoe zijn al die gegevens van al die forummers zo makkelijk te vinden

6 likes

Woooooow wtf, wat ontzettend triest!!!

1 like

Zijn er geen advocaten op t forum die de forummer kunnen/ willen verdedigen?

8 likes

Nee, nee, nee, openbaar kritische vragen stellen is zeer zeker GÉÉN smaad of laster. Het is eerder andersom…

Ze voelt zich duidelijk in een hoek gedreven en kan het niet oplossen met de feiten, want tadaa… die zijn er dus niet. Maar hoe erg laat je jezelf kennen als je op deze manier probeert te redden wat er te redden valt? Typisch geval van een kat in het nauw die rare sprongen maakt.

En dit allemaal om het zoveelste businessmodel van haar. Om nog meer geld te verdienen. Het gaat haar verdomme niet eens over het welzijn van die vrouwen.

51 likes

Oh ze staat echt gigantisch voor lul, ik weet zeker dat andere influencers hier ook van mee smullen.

28 likes

Nou mocht die forummer gezeik op zijn/haar werk krijgen, dan zou ik toch zeker de term ‘onrechtmatig handelen’ en ‘eis in reconventie’ eens laten vallen… sorry maar vind dit echt niet kunnen

21 likes

Oei annic ik zou dat instatje misschien nog wel een tijdje op slot houden als kritiek je zo bang maakt

25 likes