Mommybloggerstopic #2

Maar volgens mij gaat de smaad/laster niet om wat er enkel gevraagd is op instagram, maar wat er gezegd is op het forum. Hoewel ik daarvan ook niet eens ben dat het smaad/laster is. Maar goed.

Het is hoe dan ook laag. En tegelijkertijd om te gieren toch?

Ik ben in mijn ‘professioneel handelen’, overtuigd van wat ik doe. Als mensen daar vragen over hebben en bij hebben (en dat hebben ze vaak zat, want ik zit in het hokje ‘opvoeding’, dus dat weet iedereen altijd beter en anders), dan durf ik me te verdedigen… Want, ik sta achter wat ik doe… En als je dat niet kan - in hoeverre sta je dan nog achter wat je doet? tja…

7 likes

in opdracht van mijn client a. van wonderen verzoek ik u de door u geplaatste berichtgeving onder het pseudoniem “…” onmiddellijk maar uiterlijk binnen 48 uur te verwijderen van de website die bekend staat als forumfeminarum.nl

stel je het je voor.

nou annic ga je ook de nvwa aanklagen voor laster als ze bij je op de stoep staan om je een boete te geven voor het misleiden van de consument. En de inspectie gezondheidszorg wanneer ze je handel komen opdoeken omdat je claims maakt over gezondheid die niet waar zijn?

en zou royce nu in mijn DM komen sliden ??

54 likes

Ongelooflijk, wat laat die meid zich kennen zeg

7 likes

Je kan het kantoor ook rechtstreeks mailen hè hahahaha.

43 likes

Straks brengt ze andere influencers nog op ideeën. Krijgen forumers straks wekelijks van dit soort brieven.

10 likes

Wat een detective moet je zijn ook om van forumnamen mensen echt te kunnen bereiken? Heeft zijn vader daar misschien bij geholpen :male_detective:t3:

27 likes

Maar die advocaat van Annic heeft toch geen voet om op te staan? Zelfs al start haar advocaat een gerechtelijke procedure, dan nog kunnen ze de claim ‘laster en eerroof/smaad’ niet hard maken.

9 likes

Nee maar zo’n brief werkt natuurlijk wel, want het is nu wel verwijderd.

edit: Normaal gesproken dan haha

4 likes

Het is nu toch alleen maar erger?

6 likes

Ja true misschien krijgt iedereen straks zo’n brief.

3 likes

afbeelding

51 likes

En Romy (andere youtubers topic) leidt nog meer mensen hier heen… haha wat een giller

15 likes

Deels. Er komst straks misschien een post op instagram, dat er zoveel mensen zo vervelend hebben gereageerd, en dat dat haar zo verdrietig maakte (het kan d’r natuurlijk best écht verdrietig gemaakt hebben, oorzaak in het midden gelaten), dat ze het alleen maar zo veel vroouwen gunt, etc etc etc. En dan is het medeleven weer niet van de lucht right?

Andere kant: dit blijft natuurlijk niet helemaal onder de tafel, en de bijna 80x gelike’te post van Mas is ook nog onbeantwoord dus… Mensen zullen best vragen hebben en houden en nog meer krijgen.

6 likes

Ja, inderdaad. Nu bevestigt ze eigenlijk zelf dat haar aanbevelingen op niks slaan, want welke “zorgaanbieder” dreigt al meteen met rechtzaken bij de minste kritiek? Dan is de basis van je platform gewoon ontzettend zwak.

12 likes

Dat zijn dan toch nog steeds kritische vragen in het openbaar? Daar kun je geen aangifte voor doen hoor.
Stelletje bangmakers.

5 likes

aangifte ? wat ! vrijheid van meningsuiting ? Waar is dat potje voor de teenadvocaat?

4 likes

Ik dacht even dat annic me te grazen had

121 likes

Hahahaha stel je voor dat alle influencers van tevoren een brief van de advocaat krijgen “dit weekend wordt er een platform gelanceerd, daarop moeten jullie onmiddellijk maar uiterlijk binnen 48 een lofzang op reageren anders klaag ik jullie aan”

En dat doet iedereen braaf. Behalve Mascha, die denkt Joe ik heb geld en tijd zat voor die rechtszaak bring it on!

61 likes

ik snap wel dat ze vroeger op annics auto spuugden, denk niet dat het was omdat ze een rijke vader had maar gewoon omdat ze een laf kreng is.

82 likes

Jouw brief gaat rechtstreeks naar je moeder

23 likes