Mommybloggerstopic #2

Hahahhabaha dat zou echt het einde zijn. Die zal ze meteen openmaken en me 10000 x bellen

6 likes

Ik vind het eigenlijk jammer dat ze niet gewoon inhoudelijk reageert… Wat is er mis met een vruchtbare discussie? Met medici/ervaringsdeskundigen? In het openbaar? Want dat waren de meesten die reageerden toch?

En ik vind het een gek idee, dat iemand (advocaat) dit nu meeleest, en daar betaald voor krijgt, omdat het z’n werk is.

39 likes

73 likes

Ja of gewoon weer opnieuw posten. Kan ze weer haar advocaat betalen om een op een vrouwenforum te lezen en screenshots te maken.

11 likes

Ik zou die Annic bijna gaan volgen op IG, wat een vermaak!

Misschien kunnen we dan beter naar een andere sportschool gaan…

2 likes

Holy shit zeg!

Als ik trouwens die advocaat Google (althans… Als ik de juiste voor me heb) kom ik op een artikel van shownieuws waarin hij soortgelijke berichten heeft gestuurd naar mensen die op Facebook kritiek uitten op een stichting. Is blijkbaar zijn stijl :woman_shrugging:

33 likes

Holy shit ik ben gewoon sprakeloos. Wat een powervrouw he mensen.

19 likes

Wat een droeftoeter :roll_eyes:

ja dealtje sluiten met die advocaat. ik post iets, jij tikt je briefje en levert je factuurtje in bij annic, we delen de centen. bam
masterclass ondernemen door yzile

28 likes

Ze accepteert nu toch niemand :joy:

2 likes

I see what you did there. :smirk:

37 likes

Alleen is de onderneming van annic waarschijnlijk (weten we niet want ze reageert niet op Mas) geen stichting haha, gevarieerde praktijk dus

3 likes

Ik gun haar de follow ook niet :joy_cat:

1 like

:relieved: :shushing_face:

Haha het forum flipt een beetje. Ik krijg een melding dat ik hier 13 reacties heb maar dat is niet zo haha.

JOUW SCHULD ANNIC

13 likes

het is Mama worden B.V. dus ik durf wel te gokken dat het hier een winstoogmerk betreft.

Omg smaad!

16 likes

oh ja de krabbenmand, andere vrouwen geld aftroggelen notabene om hun kinderwens mag wel.

19 likes

Ik ben sprakeloos.

Is die brief/e-mail enkel uit naam van Annic gestuurd of ook vanuit die Linda?