Mommybloggerstopic #2

Pfoe, gelukkig.

IANAL, maar ik denk dat ze vooral zichzelf in de voet schiet als ze er een zaak van zou maken. Dan komt alles uit…

Ooh dat weet ik niet! Ik dacht dat het vrij snel overbelast kan raken als er heeeeeeel veel forummers tegelijk hier willen lezen en posten enzo, gebeurde ook wel eens met het Corona- of songfestivaltopic toch? Dat het niet door externen kwam.

Ik zei toch ook denk ik? Ik bel niet meteen de krant.

2 likes

:joy::joy::joy::joy:

Mamaworden.nl is oplichterij.
Mamaworden.nl is onbetrouwbaar.
Mamaworden.nl is opgericht door oplichters.
Mamaworden.nl is nep.
Mamaworden.nl is illuminati.

Come at me, Annic! :speaking_head:

114 likes

niet op haar eigen insta, en ook niet op die van Linda. Mamaworden kan ik niet zien. Nog niet toegelaten. Had tot eerder wel 2 posts, nu 3.

Wat enorm bizar zeg. Zou bijna denken dat ze wat te verbergen heeft

3 likes

Oh echt? Nog nooit (bewust) meegemaakt

Ben wel benieuwd hoe dit af gaat lopen, echt onbegrijpelijk dat ze het nodig vindt om zo te reageren. Is wel meteen nog duidelijker dat dat mamaworden dus echt kwakzalverij is, anders zou ze zich wel gewoon verdedigen in plaats van dit soort achterlijke praktijken…

3 likes

Wat een ongelooflijke trut zeg. Jeetje.

Oja, is er iemand die m.amaworden (anoniem :sweat_smile::joy:) volgt op insta? Is er een nieuwe (kwakzalverij?) post?

1 like

Ja er zitten hier toch mensen die haar en/of mam a w orden volgen? Ik wil weten wat er wordt gepost!

Via de anonieme browser komt forum niet omhoog als ik zoek op mamaworden.nl.

Wat moeten we doen, seo-prof iemand?

Mamaworden.nl ervaringen
Via Mamaworden.nl ben ik
Mamaworden.nl aanrader
Mamaworden.nl slechte ervaring
Mamaworden.nl betrouwbaar
Mamaworden.nl Annic van Wonderen
Mamaworden.nl zwanger

33 likes

Duurt meestal wel even voordat dat in de google resultaten opduikt, dus wat we moeten doen is even geduld hebben :smile:

4 likes

Mooi. And now we wait.

1 like

Tenzij we een brief krijgen dat we post moeten verwijderen…

Ja precies dit. En dan ook nog puur de mail naar iemands werkmail sturen om te intimideren. Gadverdamme.

9 likes

Oh shit, dat is het natuurlijk. Ze wilde het weg hebben voordat het in de zoekresultaten zou opduiken! Heel gehaaid…

4 likes

Maar alle kritische vragen nav de lancering waar ze niet op wilde/kon antwoorden had haar toch al van die roze wolk moeten laten donderen zou je zeggen.

3 likes

Ik wil nu ook dit soort dingen posten. Eigenlijk heeft Annic nu het tegenovergestelde bereikt: er wordt nog meer en negatiever gereageerd. Maar wat had ze nu eigenlijk verwacht?

8 likes

Goodbye parttime makkelijk geld verdienen, hello fulltime forumposts laten verwijderen.

18 likes

Ik dacht trouwens ooit hier te hebben gelezen dat we een strafrecht jurist in ons midden hebben. @Manonsterr ?

Edit:-oh, haar account is weg

Heb echt zin om BOOS te mailen/tippen, maar door die kutcorona kunnen ze niet naar haar toe. Ben wel echt benieuwd hoe dat zou gaan, Tim vs A. Vooral als er posts verwijdert moeten worden. Gedver.

Herinnert iemand zich nog de boos influencer/kinderarbeid video nog? Geweldig was dat.

14 likes