Ooooh wauw ik kon me niet voorstellen dat iemand dit level van sneuheid zou bereiken maar het is Annic gelukt 
Blijf van onze forummers af
In plaats van eerst zelf in gesprek te gaan ook meteen een advocaat laten dreigen? Dan weet je dat je verhaal zwak is.
Hierbij mijn review: Ik zou zelf nooit met mamaworden.nl geassocieerd willen worden, wat een oplichters. Mijn ervaring is dat er klinkklare onzin wordt verkondigd op deze website en dat ze je op een slinkse manier geld afhandig willen maken. Er is geen medisch bewijs voor de zaken die zij aanbieden. Deze website wil geld verdienen over de ruggen van kwetsbare vrouwen.
Nu hopen dat Google ons lekker indexeert 

Ongelofelijk dit
En na die bloedtest moet je een speciaal e-book kopen om de uitslag te kunnen lezen. En als je dan nog vragen hebt, is er 1 in de maand een webbinair waar je voor 10 euro vragen kan stellen.
Zou ze dit ook bij haar personeel hebben gedaan? 1 fout woord over mij en ik start een procedure
die is van lang geleden zeg. Je had toen toch ook zo’n armband die op punten drukte?
Mochten de forummers die een brief hebben gekregen op een of andere manier ondersteuning nodig hebben dan hoor ik het graag.
Zin om Annic een wichelroede op te sturen. Lekker naar d’r bedrijfsadres.
Deze reclame is zo legendarisch dat ik alleen al daarom best die ketting wil hebben. Gewoon een cultobject.
oja met Tineke
Kolere ik kijk echt nooit in dit topic.
Anyway. Bij genoeg tips doet de Nederlandse Zorgautoriteit hier wel wat mee.
Kijk! Top idee dit 
Plus hopen dat de baby jou kíést als toekomstige mama
Ik heb ook die checklist aangevraagd via email (eentje speciaal voor onzin shit), en het eerste wat op die lijst stond, erg verrassend: Laat een E.M.B - bloed.test doen.
Een paar dagen geleden was dat overigens, tijdens de kwakzalverij storm 
Holy shit, wat een bizarre gang van zaken. Begrijp ik nou goed dat de benaderde forummers verplicht zijn om te antwoorden? Ik heb geen idee hoe het werkt als je zo’n brief krijgt maar lijkt me heel erg schrikken.
Ik kan het me nog steeds moeilijk voorstellen dat een ondernemer met jarenlange ervaring ervoor heeft gekozen eerst iedereen te blokkeren en vervolgens een advocaat op onschuldige mensen met goede bedoelingen te sturen. Why, why, why?
Mwah, ze heeft er nu weer een shitload aan nieuwe posts bij, die niet bepaald in haar voordeel werken. Kan ze natuurlijk ook weer haar celebrity advocatenkantoor op zetten en stopt ze haar ‘zuurverdiende’ bloedtesten-centen lekker in de derrière van De Vries junior. Keeps the world go round.
Ik begrijp ook niet hoe je je zo druk kan maken over wat er op een forum over je wordt gezegd? Het is niet alsof er een of ander onderzoeksprogramma achter je aan zit? En het breed in de media wordt opgepakt? Geen haan die er buiten deze plek naar kraait dan joh.
Als je vervolgens zo’n heisa gaat maken, maak je toch juist slapende honden wakker? Dit kan echt alleen maar slecht aflopen voor haar.
Nouuuuu dr is hier wel gesproken over melding maken op verschillende kanalen. En misschien hoopt ze door de juiste mensen angst in te blazen dat soort meldingen / artikelen teruggetrokken worden.
Dat ze zich druk maakt kan ik ergens nog wel begrijpen. Want áls dit topic in de toekomst wel heel hoog in Google verschijnt als je haar website googelt of er recensies zoekt, dan kan ik me voorstellen dat dat wel invloed heeft op haar verkopen. Hoewel er altijd mensen blind voor zijn natuurlijk… Maar goed, de hele heisa wordt met deze aanpak natuurlijk alleen maar erger voor haar.
Ik zou het overigens ook niet zo tof vinden als mijn fántastische - in 1 nacht geschreven - businessplan direct na de lancering zo wordt afgefakkeld, maar goed dat is meer een ego-dingetje.
Ik hoop dat dit in de influence-wereld toch behoorlijk rond zal gaan en Annic van alle kanten flink geboycot wordt. Incl de andere partijen die hier aan meewerken. Iets met hoogmoed en een val… Bah wat een misselijke streek dit. Als je écht gelooft in je bedrijf en weet dat alles zuiver is, zou je dit gewoon open moeten kunnen uitleggen/verweren. Niet met misselijke acties mensen sommeren om hun commentaar te verwijderen en iedereen te blokkeren. Makkelijk zo je “positive fibes only” vasthouden. Bah bah