Mommybloggerstopic #2

Zou op z’n plaats zijn. Maar zal wel niet…

1 like

Ik geloof er wel in dat de juiste instanties zich niet laten afschrikken door dit soort types.

Ik denk dat zij een lichtgewicht is in vergelijking met het soort bedrijven waar bijvoorbeeld de Vereniging tegen de Kwakzalverij normaal mee te maken heeft.

8 likes

Als het slechts bij een paar honderd posts was gebleven had ze er waarschijnlijk niet eens werk van gemaakt, maar ze werd direct via insta bereikt, want m.i. getuigt van karakter van posters, maar voor haar natuurlijk als onterechte aanval voelen. Want hoe durft men, zien ze de passie en de goede bedoelingen niet? Ik blijf erbij dat het een mooi platform had kunnen worden, maar iets te snel gelanceerd werd. Te weinig voorbereiding op o.a. kritiek door deskundigen.

Ik heb mijn eerdere post aangepast en er vervolgens 4 opnieuw geschreven, maar ben gewoon flabbergasted. Weet niet hoe ik dingen moet verwoorden. Te bizar voor woorden dit. Hoop dat ze er een paar nachtjes over gaat slapen, inziet dat er mensen terecht bezorgd zijn en wat met die kritiek gaat doen.

9 likes

Nee dan krijg je ook zo een claim. Of het reclame bureau wat je gezamenlijk hebt, breekt z’n contracten. Of ze hebben zelf een contract met A’tje, wat dan verbroken moet worden en geld kost

1 like

Zal wel niet nee, want uiteindelijk gaat iedereen voor zichzelf en weten ze dat zij “macht” en geld heeft om dit soort dingen te fixen. En anders zie ik t wel gebeuren dat zij de reputatie van de anderen ook kapot probeert te maken. Iets wat niemand wil natuurlijk.

Maar t blijft achterlijk :roll_eyes:

4 likes

Mascha zou wel echt enorm in mijn achting stijgen als ze dat deed haha.

Hoe al die influencers hebben gereageerd zegt imo wel wat over hoe leeg dat wereldje eigenlijk is, geen principes maar zien en gezien worden.

24 likes

Was zij ook niet de persoon die destijds binnen haar bedrijf een stagiaire een hele hoge boete had laten betalen voor het publiceren van foto’s met copyright? Was dat niet Serena? Schiet mij opeens te binnen.

2 likes

Ik zag dat een paar vriendinnen van mij mamaworden.nl ( haaayy Google) ook volgen: heb ze meteen een uitgebreid epistel gestuurd met waarom ze dat vooral niet moeten doen.
Overigens zag ik net dat bijv mascha mamaworden.nl ook helemaal niet volgt op insta, evenals wil én tien. Zijn maar een paar van de ‘likers’ op de post van Annic die daadwerkelijk die insta zijn gaan volgen.

11 likes

Ben zeer benieuwd wat hier de reactie op gaat zijn! Laat je dat weten?

1 like

Ja ik ook, wilde ook net komen posten dat ik het zo vervelend vind voor de forummers die dit betreft :pensive:

6 likes

Ik wens dat mens eeuwige jeuk en te korte armpjes toe.

32 likes

Ik zie nu dat “dé insta” zelfs wordt gevolgd door een verloskundige (die ik volg)… Is wel iemand die ook een boek gaat uitbrengen, deels influencer is maar toch. Iemand die júist zou moeten weten wat wel/niet ok is…

2 likes

Wow echt ik wist niet dat een volwassen persoon zo kinderachtig kan zijn!
Die denkt echt dat met geld alles maar op haar manier gaat en naar dr toe komt
Bah !En gebeurd dat niet dan dreigen we met een advocaat. Vind het oprecht ook zo lullig voor de meiden van hier die nu gezeur hebben dankzij mevr verwonderd en het omhoog gevallen advocate zoontje van dr de vries
Heb nog spullen van haar manfield collectie besteld ook. Nou gaat mooi terug!En zal manfield zeer zeker de reden waarom dan vermelden natuurlijk :wink::sunglasses:
Ben ook echt geneigd haar een bericht op insta te sturen aangezien ik haar nu nog volg
Heeft die kwal van een zoon van de vries weer wat te doen :wink:

33 likes

Reden van retour…

Tell me wat je daar schrijven gaat haha

5 likes

Daar ga ik eerst goed over nadenken hoe ik het goed kan verwoorden
Maar het moet een goed verhaal worden uiteraard haha :sunglasses:

Eigenlijk zouden al die andere influencers die zo “leuk” reageerden op Annics bekendmaking van die oplichter-website ook via een duidelijke DM op de hoogte worden gesteld van dit alles

9 likes

Ja goeie! Dit moet wel met een onherkenbaar insta account gebeuren dan. Want anders kan dat mens weer zielig gaan doen

2 likes

Ik ben inmiddels in het stadium van irritatie aanbeland dat ik snorretjes en baardjes wil tekenen op al haar foto’s. Walgelijke snol.

13 likes

Ja inderdaad. Mss moeten we dat doen.
Of dit topic op prive?

is het niet mogelijk om dit op een anonieme manier in de media te krijgen, dat is toch de manier om haar even op haar plek te zetten? Zelfs mijn vader die niet meer onder de indruk is van wat influencers doen, reageerde verbaasd.

4 likes