Mommybloggerstopic #2

Er kan niemand naartoe en boos wil graag dat het gezicht van aanklager ook in beeld is, of niet?

En is Zeikschrift geen optie?

Hahah raamvisite. Met confetti door de brievenbus.

6 likes

Jongens ik heb de appeltaart maar laten varen.
Wie komt er ballonnen helpen opblazen?
Ik zou om 20:00 beginnen maar werd ā€˜even’ afgeleid door iets met voormalige friet en stroopwafels.

Ik zag trouwens vanmiddag het tarief van onze eigen advocaat en schrok me het apenzuur.
Dus ik hoop dat mevr wonderland zich helemaaal scheel betaald voor deze ongein.

29 likes

Of een glitterbrief. Kost maar 4,95, dat kunnen we wel bij elkaar crowdfunden toch?

11 likes

Volgens mij niet, er zijn zeker mensen geanonimiseerd.Met die rtl aanranding was slachtoffer ook anoniem, met een huurprobleem ook, wat ik me zo kan herinneren.

Is Zeikschrift op YT? En er is ook nog De Monitor, maar dat klinkt extremer ofzo.

2 likes

Ik vroeg me af: kan je je daarvoor verzekeren als bedrijf? Voor ā€˜smaad en laster’? Of moet je dan ook aantonen dat het dat echt is?

giphy

Kan echt niet wachten op de vlog as zondag

43 likes

Zou het forum wegkomen met een soort Southpark-disclaimer: forum lezen op eigen risico. Kan geen aanspraak gemaakt worden op etc. ?:joy:

1 like

Nou als je zo je geld moet verdienen tief je maar lekker een end op. Wat een kansloze actie.

2 likes

Dat wordt friet en stroopwafels morgen ipv appeltaart

2 likes

Jezus Christus.

Ik hoop echt dat ze tijdens haar quarantaine wandeling in een grote hondendrol stapt, uitglijdt, en recht met haar gezicht in de volgende hondendrol ligt. Triest figuur, als ze maar kan verdienen.

14 likes

Ik denk dat smaad en laster een te grijs gebied is?
Dat is hetzelfde eigenlijk als wat nu gebeurd met Corona, wie heeft zich verzekerd voor een pandemie?
Ik heb er geen verstand van, hebben alleen een letselschade advocaat die voor ons werkt. En dat is helemaaaaal een grijs gebied.

Ik barstte keihard in lachen uit hahahaha.
Prachtig!

1 like

ik vermoed dat ze dr helemaal niks over los laat. Alles is hotel de botel, koek en ei.

2 likes

Lijkt me ook wel prima. Maar niet die gore kaasfriet en wonderlijke stroopwafels.

4 likes

In het what are you wearing topic dan :joy::joy::joy:

1 like

:joy: :joy: :joy:

1 like

De personages op dit forum zijn verzonnen. Elke gelijkenis met bestaande personen, gebeurtenissen, activiteiten, aangehaalde voorbeelden of namen van personen berust op louter toeval.

121 likes

Zal ze zondag een vlog uploaden?

Ik spreek denk voor ieder hier. Misschien he, als we het allemaal nou heel hard visualiseren… #lawofattraction

1 like