Mommybloggerstopic #2

Dat weten zij zelf ook dondersgoed! Dit is simpelweg intimidatie en helaas is dat 9 vd 10x voldoende. Hoe dúrf je iemand lastig te vallen op werk hiermee. Schandalig!

Dus bij deze Annic van Wonderen en mamaworden.nl (even voor google) maken misbruik van vrouwen die zwanger willen worden. Met hun onzinnige bloedtesten. Trap er niet in!! Het zijn oplichters.

Annic, als je me een brief wilt mailen kan dat naar

Ga iets nuttigs doen :roll_eyes:

77 likes

Jammer dat Alice Olsthoorn en haar doelgroep niet zo dicht bij die van Annic liggen. Zij heeft helemaal niks aan Annic en ik zie haar echt wel een nette expose video maken.

@EllaFitzgerald hahahah, jaaaaa :joy:

9 likes

Dan komt ze echt voor haar nekje :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Neehee dan moet je eerst mevrouw van wonderen geld betalen en dan pas kom je aan de beurt. :stuck_out_tongue:

3 likes

Daarom. Ik visualiseer het al. :raised_hands:

1 like

Ja shit dat doe ik dus fout. Thank God voor haar bedrijf!

2 likes

Eerst van binnen voelen en je mindset changen :pray:t3: Daarmee influence je de bloedtesten!

2 likes

Stom dat ik hier niet aan gedacht heb vóór alle hormoonspuiten en ICSI terugplaatsingen :woman_facepalming:

12 likes

Ooooh wauw ik kon me niet voorstellen dat iemand dit level van sneuheid zou bereiken maar het is Annic gelukt :sweat_smile:

3 likes

Blijf van onze forummers af :triumph: In plaats van eerst zelf in gesprek te gaan ook meteen een advocaat laten dreigen? Dan weet je dat je verhaal zwak is.

Hierbij mijn review: Ik zou zelf nooit met mamaworden.nl geassocieerd willen worden, wat een oplichters. Mijn ervaring is dat er klinkklare onzin wordt verkondigd op deze website en dat ze je op een slinkse manier geld afhandig willen maken. Er is geen medisch bewijs voor de zaken die zij aanbieden. Deze website wil geld verdienen over de ruggen van kwetsbare vrouwen.

Nu hopen dat Google ons lekker indexeert :ok_hand:

50 likes

:rofl:
Ongelofelijk dit

1 like

En na die bloedtest moet je een speciaal e-book kopen om de uitslag te kunnen lezen. En als je dan nog vragen hebt, is er 1 in de maand een webbinair waar je voor 10 euro vragen kan stellen.

3 likes

Zou ze dit ook bij haar personeel hebben gedaan? 1 fout woord over mij en ik start een procedure

10 likes

die is van lang geleden zeg. Je had toen toch ook zo’n armband die op punten drukte?

3 likes

Mochten de forummers die een brief hebben gekregen op een of andere manier ondersteuning nodig hebben dan hoor ik het graag.

Zin om Annic een wichelroede op te sturen. Lekker naar d’r bedrijfsadres.

20 likes

Deze reclame is zo legendarisch dat ik alleen al daarom best die ketting wil hebben. Gewoon een cultobject.

23 likes

oja met Tineke

3 likes

Kolere ik kijk echt nooit in dit topic.

Anyway. Bij genoeg tips doet de Nederlandse Zorgautoriteit hier wel wat mee.

https://meldingsformulier.nza.nl/

31 likes

@Yucca was al zo lief om aan te bieden dat ze degenen die een brief hebben ontvangen eventueel wel wilde helpen als ze daar behoefte aan hadden!

4 likes

Kijk! Top idee dit :clap:t3:

1 like