Als je het echt wilt doen wil ik wel graag het lijstje voor je maken met influencers die eronder hebben gecomment?
Nee dat is waar. Dat was qua formulering misschien niet goed. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je dan zoiets zou volgen. Maar dat is dan mān eigen oordeel daar aan.
Woooww even een avond geen forum en shit got real. Wat een bizarre toestand zeg, wat laat je jezelf dan ook kennen als Annic zijnde. Wauw. Ik weet niet eens wat ik er over moet zeggen man!
Ik gun haar geen view wat zegt ze erover?
Dit is een oude, geen reactie op de huidige situatie
Deze vrouw heeft ze echt niet op een rijtje. In wat voor wereld leeft zij?
In de eerste 2 minuten heeft ze al herhaaldelijk gezegd dat āze gelukkig nauwelijks negatieve reacties krijgtā op haar vlogs/business videoās. Misschien 1. En dat raakt haar wel, want ze is ook maar een mens
NOU BOEHOE ANNIC, ik vind je een triest mens, een oplichter, een charlatan, je houdt jezelf echt voor de gek, je hebt een plaat voor je kop. Ik hoop dat je hier een week lang om jankt: en kom maar op met je advocaat.
Edit: oh bummer, ik zie nu pas dat het een verouderde video isā¦
Dit ben ik met je eens.
Weet niet of het ook op mijn post bedoeld is maar dat bedoel ik in elk geval niet over dr uiterlijk, alleen dat ik zo razend word van haar bedrijf en deze hele actie dat snorretjes tekenen lekker agressief zou voelen
zo van je bent kut! En haha nu ben je niet meer zichtbaar!
Nou zou dan beginnen door er niks over te zeggen op het forum 
Dit lijkt mij nou ook weer niet nodig.
Wraakactie is een groot woord en klinkt inderdaad puberaal. Ik wil gewoon niet dat zij, omdat ze toevallig geld heeft en kan dreigen met een advocaat, hier mee weg komt. Zou toch te gek zijn! Het zou mooi zijn dat dit verhaal algemeen bekend wordt. Iedereen mag weten met wat voor een gaar project zij bezig is.
De enige āwraakā die juist is om gewoon zoveel mogelijk mensen te informeren over waarom het gene wat Annic doet gevaarlijk kan zijn. Dus mocht je iemand kennen die in die geld klopperij trapt informeer diegene dan met feiten.
tienvanwil, ikvrouwvanjou, kellycaresse, uitpaulineskeuken, newborn.fit.mama, mrskeizer
Deze hebben allemaal een āwauw, wat mooi en stijlvol!!ā reactie achtergelaten
Door dit soort dingen ben ik echt trots op ons forum 
Wraak dusā¦
Ik heb zitten scrollen en zoeken maar ik kon het niet terugvinden: wat voor āfeitenā verkondigde ze/product verkocht ze?
kun je op haar website vinden
Huh nouja boos zijn op haar om wat ze doet met dat platform en de producten/diensten die ze verkoopt en boos zijn op haar om hoe ze omgaat met kritische vragen en advocaten afstuurt op mensen op hun werk en hen monddood maakt met dreigbrieven, tja dit zegt heel veel over haar als persoon. Lijkt me niet absurd dat dat wordt besproken hier. Maar dat is toch niet hetzelfde als zeggen kom mee we gaan haar lekker te grazen nemen?
En ook: wie valt je aan dan?
Hey ook wij kunnen allemaal expert worden hoor!
Kosten:
⬠125.00
- Exclusief BTW, ⬠151,25 inclusief BTW
- Inclusief lesmateriaal, koffie, thee en een gezond lunchbuffet
het zet je boodschap wel extra kracht bij
Hahaha komt omdat je wss die 3 streepjes gebruikt. Als je direct daar onder typt word je text heel groot. Dus nog even een extra x op enter drukken.