Als je op dit forum zit heb je in ieder geval altijd een alibi
Maar dat Annic verhaal en dat zij naar een advocaat is gestapt, wat sneu. Als je zo in jezelf en je site/product gelooft, dan doe je dit toch niet. Geef dan een goed onderbouwd verhaal als reactie op alle kritiek dit je krijgt. Bovendien voor alle (mommy)bloggers- en vloggers geldt: je krijgt altijd kritiek, daar moet je als blogger/vlogger toch wel mee om kunnen gaan. Dan moet je maar een ander “vak” kiezen.
Als ik het voor het zeggen had zou ik alles met het woord “energetisch” erin per definitie cancellen.
Fouten maken doet iedereen, maar dat gebeurt over het algemeen onbewust. Dit is gewoon bewuste misleiding van ze, en misbruik maken van de situatie. Kwakzalvers mag je wmb wel aanpakken, gewetenloos clubje dat ze zijn.
Op de persoon spelen is wellicht niet het beste, maar kan me voorstellen dat als je boos bent dat toch gebeurd.
Zo typisch en sad ook dat die R.oyce haar vertegenwoordigt. Met al zijn kansloze BN’er-zaken probeert hij alleen maar te verbloemen dat hij in zijn eigen werkveld totaal niet serieus genomen wordt.
Ps hoop echt dat ie dit leest 
Edit; wil hier trouwens ook mee zeggen: het is echt een kansloze zaak. Dus mochten de forummers die die brief hebben ontvangen dit lezen: laat je alsjeblieft niet bang maken.
Annic, ik hoop dat je jeuk krijgt daar waar je er net niet bij kan
(NB wel heel naar voor de forummers die hier oprecht last van hebben gekregen, dat gun je natuurlijk niemand en wil dat ook niet negeren. Maar ik hoop zo dat dit keihard backfired bij Annic)
Elk tien jaar een rel die in het geheugen blijft.,
Jeetje wat een toestand! Ik denk dat het in een rechtzaak geen stand houd, maar ik begrijp goed dat door angstige gevoelens je snel stappen onderneemt met het verwijderen van posts.
Ik zat nog wel te denken, nu #Boos en Lubach vakantie houden, misschien is Alberto Stegeman nog een leuke optie. Vermomt als een kakker hotboy even polshoogte nemen.
Ik denk dat die Annic gewoon gedacht heeft van “positive vibes only” ik verwijder alle negatieve comments en ik heb geld om een advocaat(ik kom er nu pas achter dat ik vandaag de hele dag avocaat typ… )Dus dan heb ik de macht om overal negatieve comments te verwijderen. Ze had dan gedacht dat het dan wel voorbij zou zijn.
Ik dacht dat je deze Alberto bedoelde.

Ten eerste is het Albertooooo en ten tweede je bent een liegend secreet.
En opeens was ik een fervent lezeres van dit topic.
Ik vind het soieso heel raar dat ze super snel alles verwijderde. Maar tegelijkertijd dus wel namen opsloeg en het forum bijhield. Alsof ze dr laptop dr mobiel en die van de liefte allemaal in de gaten hield
(Het lukt mij in zon situatie niet eens om een topic bij te houden)
Komt het artikel wel uit op de website tegen kwakzalverij? Of is dat nu ook van de baan?
Bleh ik houd er echt zo’n naar gevoel aan over. Voor die forummers die ineens een advocaat op hun dak krijgen. Maar ook omdat Annic er voor heeft gekozen dit fantastische businessplan specifiek in deze tijd te lanceren. Ik heb een goede vriendin die al langere tijd zwanger probeert te raken. Ze zit inmiddels in de medische molen zit omdat ze vervoegd in de overgang komt. Haar behandelingen liggen nu stil, wat super superkut is want voor haar dringt de tijd echt. Ik zie haar er echt voor aan dat ze op zo’n bloedtest stuit en denkt; ja ik probeer dan maar, geen andere opties…Terwijl het gewoon kwakzalverij is. Echt bah bah.
Echt?! Dat is wel kwalijk zeg…
Schandalig dat er niet eens een artikel mag komen om mensen te waarschuwen. Waar ben je dan zo bang voor? Mensen de moed snoeren terwijl we gewoon vrijheid van meningsuiting hebben. Bah bah bah
Zorg gewoon dat je een product aanbiedt wat niet zulke reacties oproept en waar je dus 100% achter kan staan. Dat kan ze kennelijk niet, anders zet je er geen advocaat op.
Ik denk dat ze er eerder op doelt dat het kwalijk is dat het dus niet mag van die advocaat…
Ik zeg toch niet dat ik het van die forummer niet begrijp dat ze dat artikel terug trekt?
Kwalijk dat een dreigbrief van een advocaat leidt tot censuur.
Precies! Dat Annic zulke heftige maatregelen neemt om iets wat gezegd wordt op een forum (normaal gezien slechts afgeschilderd als bullies of zure kantoortrutten), geeft voor mij alleen maar aan dat wij gewoon precies benoemen waar zij bang is voor om mee door de mand te vallen: het (bewust?) oplichten van vrouwen om geld te verdienen.
Als het totale onzin zou zijn, wat wij hier zeggen zou ze het ook wel als zodanig afdoen: shrug and move on
Maar dat kan ze nu niet. Een goed weerwoord en sterke argumenten heeft ze vast ook niet.
Daarom valt ze mensen nu maar lastig via hun werk met (loze) dreigementen van een advocaat. Smakeloos en intimiderend. Ik vind het echt kwalijk dat mensen met echte kennis op basis van juiste informatie zo gedwongen worden het te verwijderen. Het is niet een beetje roddelen op een forum, maar vrouwen waarschuwen niet in deze val te trappen! #boos
Oh mijn God wat een verschrikkelijk mens is dit. Lees t nu terug, damn. Heel naar voor de desbetreffende forummers.
Anna had in ieder geval wel gelijk over wat een eng en naar mens het is.
EDIT: sorry, was niet bedoeld als reactie op jou maar gewoon losse post!!!
Maar de vereniging tegen de kwakzalverij kan zelf nog besluiten om wel te publiceren toch? Lijkt me nu reden te meer om dat wel te doen. Of hebben zij ook al een mailtje gekregen van R. de Vries? Zal niet de eerste x zijn.