Mommybloggerstopic #2

Plus hopen dat de baby jou kíést als toekomstige mama

4 likes

Ik heb ook die checklist aangevraagd via email (eentje speciaal voor onzin shit), en het eerste wat op die lijst stond, erg verrassend: Laat een E.M.B - bloed.test doen.

Een paar dagen geleden was dat overigens, tijdens de kwakzalverij storm :slight_smile:

3 likes

Holy shit, wat een bizarre gang van zaken. Begrijp ik nou goed dat de benaderde forummers verplicht zijn om te antwoorden? Ik heb geen idee hoe het werkt als je zo’n brief krijgt maar lijkt me heel erg schrikken.

7 likes

Ik kan het me nog steeds moeilijk voorstellen dat een ondernemer met jarenlange ervaring ervoor heeft gekozen eerst iedereen te blokkeren en vervolgens een advocaat op onschuldige mensen met goede bedoelingen te sturen. Why, why, why?

6 likes

Mwah, ze heeft er nu weer een shitload aan nieuwe posts bij, die niet bepaald in haar voordeel werken. Kan ze natuurlijk ook weer haar celebrity advocatenkantoor op zetten en stopt ze haar ‘zuurverdiende’ bloedtesten-centen lekker in de derrière van De Vries junior. Keeps the world go round.

7 likes

Ik begrijp ook niet hoe je je zo druk kan maken over wat er op een forum over je wordt gezegd? Het is niet alsof er een of ander onderzoeksprogramma achter je aan zit? En het breed in de media wordt opgepakt? Geen haan die er buiten deze plek naar kraait dan joh.

Als je vervolgens zo’n heisa gaat maken, maak je toch juist slapende honden wakker? Dit kan echt alleen maar slecht aflopen voor haar.

32 likes

Nouuuuu dr is hier wel gesproken over melding maken op verschillende kanalen. En misschien hoopt ze door de juiste mensen angst in te blazen dat soort meldingen / artikelen teruggetrokken worden.

3 likes

Dat ze zich druk maakt kan ik ergens nog wel begrijpen. Want áls dit topic in de toekomst wel heel hoog in Google verschijnt als je haar website googelt of er recensies zoekt, dan kan ik me voorstellen dat dat wel invloed heeft op haar verkopen. Hoewel er altijd mensen blind voor zijn natuurlijk… Maar goed, de hele heisa wordt met deze aanpak natuurlijk alleen maar erger voor haar.

Ik zou het overigens ook niet zo tof vinden als mijn fántastische - in 1 nacht geschreven - businessplan direct na de lancering zo wordt afgefakkeld, maar goed dat is meer een ego-dingetje.

1 like

Ik hoop dat dit in de influence-wereld toch behoorlijk rond zal gaan en Annic van alle kanten flink geboycot wordt. Incl de andere partijen die hier aan meewerken. Iets met hoogmoed en een val… Bah wat een misselijke streek dit. Als je écht gelooft in je bedrijf en weet dat alles zuiver is, zou je dit gewoon open moeten kunnen uitleggen/verweren. Niet met misselijke acties mensen sommeren om hun commentaar te verwijderen en iedereen te blokkeren. Makkelijk zo je “positive fibes only” vasthouden. Bah bah

11 likes

Zou op z’n plaats zijn. Maar zal wel niet…

1 like

Ik geloof er wel in dat de juiste instanties zich niet laten afschrikken door dit soort types.

Ik denk dat zij een lichtgewicht is in vergelijking met het soort bedrijven waar bijvoorbeeld de Vereniging tegen de Kwakzalverij normaal mee te maken heeft.

8 likes

Als het slechts bij een paar honderd posts was gebleven had ze er waarschijnlijk niet eens werk van gemaakt, maar ze werd direct via insta bereikt, want m.i. getuigt van karakter van posters, maar voor haar natuurlijk als onterechte aanval voelen. Want hoe durft men, zien ze de passie en de goede bedoelingen niet? Ik blijf erbij dat het een mooi platform had kunnen worden, maar iets te snel gelanceerd werd. Te weinig voorbereiding op o.a. kritiek door deskundigen.

Ik heb mijn eerdere post aangepast en er vervolgens 4 opnieuw geschreven, maar ben gewoon flabbergasted. Weet niet hoe ik dingen moet verwoorden. Te bizar voor woorden dit. Hoop dat ze er een paar nachtjes over gaat slapen, inziet dat er mensen terecht bezorgd zijn en wat met die kritiek gaat doen.

9 likes

Nee dan krijg je ook zo een claim. Of het reclame bureau wat je gezamenlijk hebt, breekt z’n contracten. Of ze hebben zelf een contract met A’tje, wat dan verbroken moet worden en geld kost

1 like

Zal wel niet nee, want uiteindelijk gaat iedereen voor zichzelf en weten ze dat zij “macht” en geld heeft om dit soort dingen te fixen. En anders zie ik t wel gebeuren dat zij de reputatie van de anderen ook kapot probeert te maken. Iets wat niemand wil natuurlijk.

Maar t blijft achterlijk :roll_eyes:

4 likes

Mascha zou wel echt enorm in mijn achting stijgen als ze dat deed haha.

Hoe al die influencers hebben gereageerd zegt imo wel wat over hoe leeg dat wereldje eigenlijk is, geen principes maar zien en gezien worden.

24 likes

Was zij ook niet de persoon die destijds binnen haar bedrijf een stagiaire een hele hoge boete had laten betalen voor het publiceren van foto’s met copyright? Was dat niet Serena? Schiet mij opeens te binnen.

2 likes

Ik zag dat een paar vriendinnen van mij mamaworden.nl ( haaayy Google) ook volgen: heb ze meteen een uitgebreid epistel gestuurd met waarom ze dat vooral niet moeten doen.
Overigens zag ik net dat bijv mascha mamaworden.nl ook helemaal niet volgt op insta, evenals wil én tien. Zijn maar een paar van de ‘likers’ op de post van Annic die daadwerkelijk die insta zijn gaan volgen.

11 likes

Ben zeer benieuwd wat hier de reactie op gaat zijn! Laat je dat weten?

1 like

Ja ik ook, wilde ook net komen posten dat ik het zo vervelend vind voor de forummers die dit betreft :pensive:

6 likes

Ik wens dat mens eeuwige jeuk en te korte armpjes toe.

32 likes