Ik zie nu dat “dé insta” zelfs wordt gevolgd door een verloskundige (die ik volg)… Is wel iemand die ook een boek gaat uitbrengen, deels influencer is maar toch. Iemand die júist zou moeten weten wat wel/niet ok is…
Wow echt ik wist niet dat een volwassen persoon zo kinderachtig kan zijn!
Die denkt echt dat met geld alles maar op haar manier gaat en naar dr toe komt
Bah !En gebeurd dat niet dan dreigen we met een advocaat. Vind het oprecht ook zo lullig voor de meiden van hier die nu gezeur hebben dankzij mevr verwonderd en het omhoog gevallen advocate zoontje van dr de vries
Heb nog spullen van haar manfield collectie besteld ook. Nou gaat mooi terug!En zal manfield zeer zeker de reden waarom dan vermelden natuurlijk
Ben ook echt geneigd haar een bericht op insta te sturen aangezien ik haar nu nog volg
Heeft die kwal van een zoon van de vries weer wat te doen
Reden van retour…
Tell me wat je daar schrijven gaat haha
Daar ga ik eerst goed over nadenken hoe ik het goed kan verwoorden
Maar het moet een goed verhaal worden uiteraard haha
Eigenlijk zouden al die andere influencers die zo “leuk” reageerden op Annics bekendmaking van die oplichter-website ook via een duidelijke DM op de hoogte worden gesteld van dit alles
Ja goeie! Dit moet wel met een onherkenbaar insta account gebeuren dan. Want anders kan dat mens weer zielig gaan doen
Ik ben inmiddels in het stadium van irritatie aanbeland dat ik snorretjes en baardjes wil tekenen op al haar foto’s. Walgelijke snol.
Ja inderdaad. Mss moeten we dat doen.
Of dit topic op prive?
is het niet mogelijk om dit op een anonieme manier in de media te krijgen, dat is toch de manier om haar even op haar plek te zetten? Zelfs mijn vader die niet meer onder de indruk is van wat influencers doen, reageerde verbaasd.
Als je het echt wilt doen wil ik wel graag het lijstje voor je maken met influencers die eronder hebben gecomment?
Nee dat is waar. Dat was qua formulering misschien niet goed. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je dan zoiets zou volgen. Maar dat is dan m’n eigen oordeel daar aan.
Woooww even een avond geen forum en shit got real. Wat een bizarre toestand zeg, wat laat je jezelf dan ook kennen als Annic zijnde. Wauw. Ik weet niet eens wat ik er over moet zeggen man!
Ik gun haar geen view wat zegt ze erover?
Dit is een oude, geen reactie op de huidige situatie
Deze vrouw heeft ze echt niet op een rijtje. In wat voor wereld leeft zij?
In de eerste 2 minuten heeft ze al herhaaldelijk gezegd dat ‘ze gelukkig nauwelijks negatieve reacties krijgt’ op haar vlogs/business video’s. Misschien 1. En dat raakt haar wel, want ze is ook maar een mens
NOU BOEHOE ANNIC, ik vind je een triest mens, een oplichter, een charlatan, je houdt jezelf echt voor de gek, je hebt een plaat voor je kop. Ik hoop dat je hier een week lang om jankt: en kom maar op met je advocaat.
Edit: oh bummer, ik zie nu pas dat het een verouderde video is…
Dit ben ik met je eens.
Weet niet of het ook op mijn post bedoeld is maar dat bedoel ik in elk geval niet over dr uiterlijk, alleen dat ik zo razend word van haar bedrijf en deze hele actie dat snorretjes tekenen lekker agressief zou voelen zo van je bent kut! En haha nu ben je niet meer zichtbaar!
Nou zou dan beginnen door er niks over te zeggen op het forum
Dit lijkt mij nou ook weer niet nodig.
Wraakactie is een groot woord en klinkt inderdaad puberaal. Ik wil gewoon niet dat zij, omdat ze toevallig geld heeft en kan dreigen met een advocaat, hier mee weg komt. Zou toch te gek zijn! Het zou mooi zijn dat dit verhaal algemeen bekend wordt. Iedereen mag weten met wat voor een gaar project zij bezig is.
De enige “wraak” die juist is om gewoon zoveel mogelijk mensen te informeren over waarom het gene wat Annic doet gevaarlijk kan zijn. Dus mocht je iemand kennen die in die geld klopperij trapt informeer diegene dan met feiten.