Mommybloggerstopic #2

tienvanwil, ikvrouwvanjou, kellycaresse, uitpaulineskeuken, newborn.fit.mama, mrskeizer

Deze hebben allemaal een “wauw, wat mooi en stijlvol!!” reactie achtergelaten

6 likes

Door dit soort dingen ben ik echt trots op ons forum :sunglasses:

6 likes

Wraak dus…

Ik heb zitten scrollen en zoeken maar ik kon het niet terugvinden: wat voor ‘feiten’ verkondigde ze/product verkocht ze?

kun je op haar website vinden

3 likes

Huh nouja boos zijn op haar om wat ze doet met dat platform en de producten/diensten die ze verkoopt en boos zijn op haar om hoe ze omgaat met kritische vragen en advocaten afstuurt op mensen op hun werk en hen monddood maakt met dreigbrieven, tja dit zegt heel veel over haar als persoon. Lijkt me niet absurd dat dat wordt besproken hier. Maar dat is toch niet hetzelfde als zeggen kom mee we gaan haar lekker te grazen nemen?

En ook: wie valt je aan dan?

1 like

Hey ook wij kunnen allemaal expert worden hoor!

Kosten:
€ 125.00

• Exclusief BTW, € 151,25 inclusief BTW
  • Inclusief lesmateriaal, koffie, thee en een gezond lunchbuffet
11 likes

het zet je boodschap wel extra kracht bij

39 likes

Hahaha komt omdat je wss die 3 streepjes gebruikt. Als je direct daar onder typt word je text heel groot. Dus nog even een extra x op enter drukken.

2 likes

Als je op dit forum zit heb je in ieder geval altijd een alibi :slight_smile: Maar dat Annic verhaal en dat zij naar een advocaat is gestapt, wat sneu. Als je zo in jezelf en je site/product gelooft, dan doe je dit toch niet. Geef dan een goed onderbouwd verhaal als reactie op alle kritiek dit je krijgt. Bovendien voor alle (mommy)bloggers- en vloggers geldt: je krijgt altijd kritiek, daar moet je als blogger/vlogger toch wel mee om kunnen gaan. Dan moet je maar een ander “vak” kiezen.

1 like

Als ik het voor het zeggen had zou ik alles met het woord “energetisch” erin per definitie cancellen.

7 likes

Fouten maken doet iedereen, maar dat gebeurt over het algemeen onbewust. Dit is gewoon bewuste misleiding van ze, en misbruik maken van de situatie. Kwakzalvers mag je wmb wel aanpakken, gewetenloos clubje dat ze zijn.

Op de persoon spelen is wellicht niet het beste, maar kan me voorstellen dat als je boos bent dat toch gebeurd.

4 likes

Zo typisch en sad ook dat die R.oyce haar vertegenwoordigt. Met al zijn kansloze BN’er-zaken probeert hij alleen maar te verbloemen dat hij in zijn eigen werkveld totaal niet serieus genomen wordt.

Ps hoop echt dat ie dit leest :raising_hand_woman:

Edit; wil hier trouwens ook mee zeggen: het is echt een kansloze zaak. Dus mochten de forummers die die brief hebben ontvangen dit lezen: laat je alsjeblieft niet bang maken.

17 likes

Annic, ik hoop dat je jeuk krijgt daar waar je er net niet bij kan

(NB wel heel naar voor de forummers die hier oprecht last van hebben gekregen, dat gun je natuurlijk niemand en wil dat ook niet negeren. Maar ik hoop zo dat dit keihard backfired bij Annic)

1 like

Elk tien jaar een rel die in het geheugen blijft.,

4 likes

Jeetje wat een toestand! Ik denk dat het in een rechtzaak geen stand houd, maar ik begrijp goed dat door angstige gevoelens je snel stappen onderneemt met het verwijderen van posts.

Ik zat nog wel te denken, nu #Boos en Lubach vakantie houden, misschien is Alberto Stegeman nog een leuke optie. Vermomt als een kakker hotboy even polshoogte nemen.

12 likes

Ik denk dat die Annic gewoon gedacht heeft van “positive vibes only” ik verwijder alle negatieve comments en ik heb geld om een advocaat(ik kom er nu pas achter dat ik vandaag de hele dag avocaat typ… )Dus dan heb ik de macht om overal negatieve comments te verwijderen. Ze had dan gedacht dat het dan wel voorbij zou zijn.

6 likes

Ik dacht dat je deze Alberto bedoelde.
afbeelding
Ten eerste is het Albertooooo en ten tweede je bent een liegend secreet.

80 likes

En opeens was ik een fervent lezeres van dit topic.

4 likes

Ik vind het soieso heel raar dat ze super snel alles verwijderde. Maar tegelijkertijd dus wel namen opsloeg en het forum bijhield. Alsof ze dr laptop dr mobiel en die van de liefte allemaal in de gaten hield

(Het lukt mij in zon situatie niet eens om een topic bij te houden)

5 likes