Mommybloggerstopic #2

Ik betwijfel het ten zeerste, aangezien ze op haar insta alles verwijdert wat maar een beetje naar kritiek riekt. En ik denk ook niet dat dit forum nou echt de macht heeft om imagoschade te veroorzaken…
Dus tenzij dit (al dan niet toevallig) wordt gelezen door iemand in de media die er een verhaal van maakt en landelijk besproken wordt zal dit enkel een kleine irritatie voor haar zijn vrees ik. Zou willen dat het anders was, want ik vind het ook verschrikkelijk hoe ze geld probeert te verdienen over de ruggen van wanhopige mensen.

7 likes

Ja, ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.

Snap ik, maar dat vind ik niet rationeel, wat zij doet dus.

Mensen met oplichten en met droge ogen beweren dat het allemaal klopt, om geld af te troggelen zou ik ook echt niet kunnen. Ben inderdaad daar te eerlijk voor :wink:

Ik heb bo . os gisteren gemaild en ze appt me net. Of ik al het bewijsmateriaal wil verzamelen. Weet niet of jullie nog dingen hebben buiten dit forum om

48 likes

Uh wie heb je gemaild?

Hahaah beetje creatief denken

Ik las boobs

5 likes

Hahaha boobs@live.nl

7 likes

Goed dat je t gedaan hebt! Ik twijfelde maar vond het ook wel eng :sweat_smile:

Verder heb ik niet echt iets waar ze zelf niet achter kunnen komen…

1 like

Ze hebben meer mails hierover gehad en willen gewoon een case opbouwen en spreken dus iedereen die heeft gemaild. Dus er is helemaal niks zeker en ik stuur ook niks door over dit forum

16 likes

Nee ik heb wel laten weten dat ze er alles aan doet om dit in de doofpot te stoppen maar geen concrete details en zeker geen namen oid

19 likes

Nee doe ik ook zeker niet! Heb net van iemand allemaal instagramscreenshots gekregen van verwijderde reacties, dat bijvoorbeeld

@Oprah huh nee staande ovatie? Waarom zou ik dat willen? Heb ook helemaal geen behoefte om mezelf te verantwoorden. Er wilden genoeg meiden hier naar lubach of de monitor, waarom is het dan weer zo raar dat ik boos mail? Het staat ook gewoon los van het forum wat ik met boos deel.

29 likes

Dankjewel! Wat ik deel heeft NIKS met dit forum te maken. Dat dat even duidelijk is voor iedereen

12 likes

Ik heb van een paar forummers nu tips gekregen en screenshots van bepaalde dingen, maar niks van het forum nogmaals en dat doe ik ook niet

5 likes

Ken je Bo…os uberhaupt?

Hoop dat iedereen zich nu wel weer bewust is van de schijnveiligheid van anonimiteit op een openbaar forum. Als het forum wel benoemd wordt bij B…oos hoeft dat toch niet persoonlijk te worden? Maar het heeft wel duidelijk een rol gehad.

4 likes

Het is niet zo dat ze bijv modena ingetikt hebben op google en daardoor op jouw mail uitkomen he.
Het is zo dat iemand met haar eigen profiel op annic heeft gereageerd met hey annic je stinkt naar poep en die reactie hier heeft uitgetypt.
Alsnog ziek dat annic dat helemaal heeft uitgepluist.

12 likes

Ik zou het wel irri vinden als de doelgroep van boos hierheen komt maar goed.

9 likes

Dat weten mensen heus wel hoor

1 like

Zooo, effe bijna 300 berichten teruggelezen. Genius :joy: