Komt het artikel wel uit op de website tegen kwakzalverij? Of is dat nu ook van de baan?
Bleh ik houd er echt zoân naar gevoel aan over. Voor die forummers die ineens een advocaat op hun dak krijgen. Maar ook omdat Annic er voor heeft gekozen dit fantastische businessplan specifiek in deze tijd te lanceren. Ik heb een goede vriendin die al langere tijd zwanger probeert te raken. Ze zit inmiddels in de medische molen zit omdat ze vervoegd in de overgang komt. Haar behandelingen liggen nu stil, wat super superkut is want voor haar dringt de tijd echt. Ik zie haar er echt voor aan dat ze op zoân bloedtest stuit en denkt; ja ik probeer dan maar, geen andere optiesâŠTerwijl het gewoon kwakzalverij is. Echt bah bah.
Echt?! Dat is wel kwalijk zegâŠ
Schandalig dat er niet eens een artikel mag komen om mensen te waarschuwen. Waar ben je dan zo bang voor? Mensen de moed snoeren terwijl we gewoon vrijheid van meningsuiting hebben. Bah bah bah
Zorg gewoon dat je een product aanbiedt wat niet zulke reacties oproept en waar je dus 100% achter kan staan. Dat kan ze kennelijk niet, anders zet je er geen advocaat op.
Ik denk dat ze er eerder op doelt dat het kwalijk is dat het dus niet mag van die advocaatâŠ
Ik zeg toch niet dat ik het van die forummer niet begrijp dat ze dat artikel terug trekt?
Kwalijk dat een dreigbrief van een advocaat leidt tot censuur.
Precies! Dat Annic zulke heftige maatregelen neemt om iets wat gezegd wordt op een forum (normaal gezien slechts afgeschilderd als bullies of zure kantoortrutten), geeft voor mij alleen maar aan dat wij gewoon precies benoemen waar zij bang is voor om mee door de mand te vallen: het (bewust?) oplichten van vrouwen om geld te verdienen.
Als het totale onzin zou zijn, wat wij hier zeggen zou ze het ook wel als zodanig afdoen: shrug and move on Maar dat kan ze nu niet. Een goed weerwoord en sterke argumenten heeft ze vast ook niet.
Daarom valt ze mensen nu maar lastig via hun werk met (loze) dreigementen van een advocaat. Smakeloos en intimiderend. Ik vind het echt kwalijk dat mensen met echte kennis op basis van juiste informatie zo gedwongen worden het te verwijderen. Het is niet een beetje roddelen op een forum, maar vrouwen waarschuwen niet in deze val te trappen! #boos
Oh mijn God wat een verschrikkelijk mens is dit. Lees t nu terug, damn. Heel naar voor de desbetreffende forummers.
Anna had in ieder geval wel gelijk over wat een eng en naar mens het is.
EDIT: sorry, was niet bedoeld als reactie op jou maar gewoon losse post!!!
Maar de vereniging tegen de kwakzalverij kan zelf nog besluiten om wel te publiceren toch? Lijkt me nu reden te meer om dat wel te doen. Of hebben zij ook al een mailtje gekregen van R. de Vries? Zal niet de eerste x zijn.
Je moet trouwens ook nog de verzendkosten zelf betalen om die test naar het lab te sturen.
Nouja, als ze Ro.yce forummers sommeert posts te verwijderen. Snap wel dat je dan ook geen risico wilt nemen met een artikel publiceren.
Nee maar Annic en haar advocaat zijn natuurlijk niet achterlijk en al zou dat artikel anoniem verschijnen weten zij wel wie dit geschreven heeft en kunnen ze haar best nog een keer lastig vallen.
Maar de vereniging tegen de kwakzalverij is geen individu. Zij zijn er toch om zulke misstanden aan het licht te brengen
Klopt, maar ze weten wel wie het heeft getipt.
Ja volgens mij is die dus bekend bij Annic. En het artikel is dus ook niet geschreven door de vereniging maar door forummer.
Het is toch eigenlijk al een misstand op zichzelf dat je met deze manier van intimideren zoân artikel ongedaan probeert te maken?
Ik snap ook echt het probleem niet, als ze er echt achterstaat, is het toch prima, wat mensen er ook over schrijven? Er zijn zoveel alternatieven geneesmiddel achtige dingen die compleet door het slijk gehaald worden online, ook bij de vereniging van kwakzalverij, en waar mensen écht in blijven geloven en geld in blijven steken.
Het bewijst voor mij alleen maar, nogmaals, dat ze er dus niet echt 100% in gelooft zelf. En dat maakt het voor mij nog kwalijker. Want dat maakt dat ik al helemaal niet meer overtuigd ben van haar goede bedoelingen⊠Terwijl je anders nog kan denken: ze willen Ă©cht mensen helpen, met de beste bedoelingen. Alleen op een foute manier, maar met de beste bedoelingen. Maar dat geloof ik nu al helemaal niet meerâŠ
Ze is de dans ontsprongen helaas.
Ik ben het helemaal met je eens maar ik denk dat Annic dit helemaal niet vanuit een kat-in-het-nauw âhelp ik ben bang van deze negativiteitâ benadert, maar dat het juist een heel zakelijke zet is.
Elke vorm van kritiek kan invloed hebben op het financieel succes van dit project. Annic is enkel bang dat ze inkomsten mis zou lopen en de mogelijkheid dat dit forum/deze reacties op Instagram daaraan bijdragen kan ze zo simpel doch effectief elimineren.
Dit artikel is 2 dagen geleden gepubliceerd, het is dus niet dat ze niet hierin genoemd wordt door de actie van gisteren.
Ze hebben ook een bv opgericht, geen stichting. Dat zegt eigenlijk ook al genoeg.
Kvk: B.V. Detailhandel via internet in overige non-food
Oh wow! Ik zag alleen de 29e, excuus! Maar toch interessant om te lezen