Haha die laat zich hier echt niet zien. Annic leest lekker mee en bitcht tegen Robbbbbbert allerliefste
Hahaha sorry dat klonk idd wat denigrerend.
Ik bedoelde de meester in rechten dhr R o y c e de Vries.
Nu ik hem Google. Hij blijkt ook mensen die op Facebook kritische reactie hebben achter gelaten bij Ro SA nne kluivert schandaal ook zo te hebben gechanteerd. Tot aan contact opnemen met de werkgevers voor hun naw gegevens.
Wauw! Hoop dat mijn werkgever dan zou zeggen doei, bescherming van persoonsgegevens weet je wel, rot op
Mja, er zijn bedrijven waar naam en werkemail gewoon openbaar staan. Wel goed om te weten dat dat niet verstandig is. Het verbaast me sowieso dat advocaten het blijkbaar op zo’n onveilige (privacy-wijs) manier mogen doen.
Het Viva forum waar ze al een tijdje aan het klussen zijn en waarbij manlief en het vrouwtje een kinderwens hebben
Ja als je e-mailadres op internet vrij toegankelijk is kan iedereen dat vinden, dan hoeft de advocaat dus niet mijn werkgever te bellen om daarom te verzoeken. En ook mijn adres en woonplaats zijn gewoon beschermd door de AVG dus mijn werkgever mag zich achter zn oren krabben als ie dat zonder pardon aan jan en alleman verstrekt die erom vraagt.

Maar ook al staat het wel openbaar, vind ik dat voor een advocaat echt niet de manier. Stuur gewoon een brief naar het woonadres.
Maar de werkgever bellen en het wóónadres van de werknemer lospeuteren vind je wel een acceptabele gang van zaken? Ik vind dat echt heel ingrijpend. Allemaal gewoon totaal niet oké.
Ik zeg helemaal nergens dat ik het oke vind om het via de werkgever los te peuteren? Hoe lees je dat in hemelsnaam er in? Ik zeg dat ik het gek vind dat als advocaten iemand sommeren dat niet via een ouderwetse brief naar een woonadres sturen, er van uitgaand dat ze gewoon toegang tot de gemeenteadministratie hebben.
Okeee sorry he, omdat je eerst zei “ja maar veel e-mailadressen staan gewoon online” en daarna “stuur gewoon een brief naar het woonadres”,
Nouja “gewoon”, ik dacht dat ook een advocaat de gegevens uit de GBA dan dmv een aanvraag verkrijgt, toch? Niet dat je gewoon inlogt en iedereens naw te zien krijgt. Maar weet ik niet verder.
Advocaten kunnen niet in de BPR kijken ze kunnen alleen een aanvraag doen bij de gemeente.
Aah oke, goed om te weten!
Maakt die werkwijze van Roycie nog erger dan dattie al was.
Checkmate Royce, ik heb op dit moment geen werkmail. 
Ja wow, idd! Google even verder en dit stukje van een sensatie website over de (overigens verloren) rechtzaak tbv Mevr K. kan zo als argumentatie gecopy-paste worden in dit geval -> karaktermoord én ze heeft er duizenden euro’s in geïnvesteerd! Het is haar levenswerk, haar kindje! Dat doet ze niet voor het geld, maar louter vrijwillig, uit liefde.
Ik vond Khalid in de Slimste Mens dus heel leuk en slim en neem hem wel serieus als advocaat, hoe hij overkomt in interviews etc.
Maar die deelt dus een advocatenbureau met Royce
Oh is hij dat. Jammer inderdaad, vond hem bij de slimste ook leuk
Het is natuurlijk speculeren, maar de meer classy keuzes keurden wellicht deze werkwijze af? 
Yesss, heel blij dat dit er toch is kunnen komen