Mommybloggerstopic #2

Zo, wat een grap. Dat mens is echt delusional.
Hoe kan je zo overtuigd van jezelf als je weet dat je platform en behandelingen zodanig met haken en ogen aan elkaar hangen, dat je een advocaat moet afsturen op mensen met medische achtergrond die het tegendeel weten aan te tonen?
Nu voelt ze zich vast verantwoordelijk voor de succesverhalen. Maar vanaf iemand een minder goede ervaring of geen resultaat krijgt, dan zal ze waarschijnlijk met alle plezier die verantwoordelijkheid doorschuiven naar die persoon zelf. :roll_eyes:

8 likes

Jawel kan wel. En ze kan ook de reacties uitschakelen helaas.

1 like

Ik geef noooooit duimpjes. Tot vandaag :-1:

15 likes

Zij kan niet zien wie duimpjes omlaag doet toch? want met schoolaccount heb ik er dus 4 haha

Haha wie van jullie was dit?

46 likes

Ook al ziet zij ze die duimpjes ze kan ons niet op basis van die duimpjes dreigbrieven sturen. Of valt dat ook onder laster en smaad hehe.

6 likes

Ik zou dit soort informatie hier echt verwijderen, want juist zo ben je als forumlid aan je google/IG account te koppelen.

7 likes

Haha true maar heb nu sowieso al mijn duimpjes omlaag gebruikt nu. Voelt goed! :grimacing:

2 likes

Het lijkt me niet dat ze me kan betichten van smaad of laster omdat ik een vraag heb gesteld… Op deze manier krijgt ze dan toch precies haar zin

5 likes

Oh oeps scherp haha. Ik las negatieve reacties.

Ik dacht dat je deze wel kon verbergen? Of is dit aangepast?

Nadat veel dit topic hebben bijgelezen zullen er niet veel duimpjes omhoog meer zijn :joy:

1 like

Straks op Annics site: Mamaworden.nl is per direct op zoek naar twee enthousiaste medewerkers voor het modereren van een positieve sfeer op alle online platformen.

oftewel NONSTOP kritische/negatieve reacties en vragen verwijderen.

47 likes

Deze reactie is nu ook weg :no_mouth:

2 likes

Oh god nee. Hopelijk iemand die haar even terecht wijst

De eerdere berichten/vragen die ze heeft ontvangen zijn ook niet van dusdanige aard dat smaad of laster een gegronde klacht is. Maar ze laat wel die brieven rondsturen. Ben het met je eens hoor, dat ze haar zin niet moet krijgen en kritische vragen moet blijven ontvangen. Maar ik zou wel oppassen dat de combi van forumnaam en IG/Google-account niet aan jou te linken is als persoon.

Ik ga even kijken of ik mijn account kan afstoffen

15 likes

Hahaha wow dat je daar 2 mensen voor inhuurt. Nja ze moeten natuurlijk eerst alles screenshotten en dan op het forum kijken wie van ons het was.

2 likes

De site is net een week live. Hoe kun je het nu al tippen als ervaringsdeskundige?

44 likes

HAHA ik zie dat die ene reactie van Mascha bijna 100 likes heeft?! Geweldig, love it.

12 likes