Hahaha, goed om te weten dat er geen medici aan hebben meegewerkt die zou je toch als eerste noemen, lijkt me?
Ik denk het nietā¦
Vooral wel de juristen benoemen
Ja, moest ik ook om lachen.
Hahaha het was toch zān kind die de brieven heeft verstuurd.
Hoop dat het met onze forummers goed gaat dat ze zich niet al te rot voelen en dat ze snel weer mee komen posten
Ik vind dit dus echt weer hilarisch hahah zo doorzichtig
Zān kind klinkt echt alsof zulke briefjes onder deuren doorgepropt zijn
Ben benieuwd wanneer de eerste Sophie hier komt aanwaaien op het forum met een succesverhaal van mamawordenpuntnl met een account van 2minuten #zinin
Nou het eerste account dat hier iets positiefs over Annic en haar stomme platform durft te zeggen krijgt direct een permaban en een rechtszaak aan dr broek.
Onee grapje alleen Annic is zo.
Haha die laat zich hier echt niet zien. Annic leest lekker mee en bitcht tegen Robbbbbbert allerliefste
Hahaha sorry dat klonk idd wat denigrerend.
Ik bedoelde de meester in rechten dhr R o y c e de Vries.
Nu ik hem Google. Hij blijkt ook mensen die op Facebook kritische reactie hebben achter gelaten bij Ro SA nne kluivert schandaal ook zo te hebben gechanteerd. Tot aan contact opnemen met de werkgevers voor hun naw gegevens.
Wauw! Hoop dat mijn werkgever dan zou zeggen doei, bescherming van persoonsgegevens weet je wel, rot op
Mja, er zijn bedrijven waar naam en werkemail gewoon openbaar staan. Wel goed om te weten dat dat niet verstandig is. Het verbaast me sowieso dat advocaten het blijkbaar op zoān onveilige (privacy-wijs) manier mogen doen.
Het Viva forum waar ze al een tijdje aan het klussen zijn en waarbij manlief en het vrouwtje een kinderwens hebben
Ja als je e-mailadres op internet vrij toegankelijk is kan iedereen dat vinden, dan hoeft de advocaat dus niet mijn werkgever te bellen om daarom te verzoeken. En ook mijn adres en woonplaats zijn gewoon beschermd door de AVG dus mijn werkgever mag zich achter zn oren krabben als ie dat zonder pardon aan jan en alleman verstrekt die erom vraagt.
Maar ook al staat het wel openbaar, vind ik dat voor een advocaat echt niet de manier. Stuur gewoon een brief naar het woonadres.
Maar de werkgever bellen en het wóónadres van de werknemer lospeuteren vind je wel een acceptabele gang van zaken? Ik vind dat echt heel ingrijpend. Allemaal gewoon totaal niet oké.
Ik zeg helemaal nergens dat ik het oke vind om het via de werkgever los te peuteren? Hoe lees je dat in hemelsnaam er in? Ik zeg dat ik het gek vind dat als advocaten iemand sommeren dat niet via een ouderwetse brief naar een woonadres sturen, er van uitgaand dat ze gewoon toegang tot de gemeenteadministratie hebben.