Mommybloggerstopic #2

Destiny^2 :scream: :scream: :scream:

16 likes

Ik zie echt een briljant scenario voor een horrorfilm voor me :ok_hand:

2 likes

:face_vomiting: Een kloppende navelstreng :face_vomiting: Het idee! Brr!

Ik zie dus nu een placenta voor me die op de deur klopt.

6 likes

Mijn oudste zoon is geboren op 22-11 om 12.21. Helemaal gemist dat daar blijkbaar een diepere betekenis achter zit :scream::scream::scream:

9 likes

8 likes

Nog een keer 11
Stom grapje

4 likes

Noemen jullie een baby ook consequent newborn?
Ik kan het niet meer horen, joh.

5 likes

Het kind

Iets zegt me dat het gelukkig niet lang meer duurt. Tenminste. Ze is niet heel erg “pas geboren” meer toch?

Nee joh, krijskonijn klinkt veel leuker

2 likes

Is ze zo trots op haar naam, gebruikt ze 'm niet :sweat_smile:

1 like

Ik twijfel nog wat ik erger vind; newborn of koekie :crazy_face::confounded:

Ik vind de insta storie van Life by rosie onwijs sterk over die Marije de haas “ business kots coach :nauseated_face: “ die even moeders afzeikt. Vind het tof dat Rosanne zo opkomt voor de moeders.

12 likes

Eens. Vind haar sowieso leuk om te volgen

2 likes

Ik ook waardeer haar super. Vind het leuk dat Rosanne zich zo inzet voor maatschappelijke dingen en voor vluchtelingen etc.

Vind het jammer dat Marije niet gewoon even inziet dat haar post heel kwetsend is, dat ze gelijk heel arrogant gaat doen. Fijn dat Marije het zo goed voor elkaar heeft maar geen reden om zo neerbuigend te doen naar andere moeders en te doen alsof het allemaal een keuze is…

3 likes

Vind het overigens bizar dat iemand zich coach noemt met zo’n uitgesproken mening over andere moeders. Ook die stories van Rosanne dat ze mail kreeg van iemand die er zo op bleef drammen dat ouders de kinderen als excuus gebruiken om geen make up meer te dragen. Ehm sinds wanneer moet je make - up dragen? Sinds wanneer staat het dragen van geen make-up synoniem aan niet verzorgd zijn??? En dan zeggen “ hoe zou je kind het straks vinden over 18 jaar dat je geen make up hebt gedragen en jezelf niet verzorgde omdat het kind teveel tijd op eiste. “

Wat een vreselijke kortzichtige mensen zijn er toch.

13 likes

Hahaha ja die laatste zin zag ik ook, wat een verschrikking. Denk dat een kind 18 jaar later eerder blij is met de tijd die zijn moeder in hem gestoken heeft in plaats van in haar uiterlijk. :roll_eyes:

5 likes

Ik vind Rosanne ook heel leuk! Lijkt me een leuke vriendin.
En zo bijzonder al die reacties op die coach (ken haar helemaal niet). Het interesseert mij echt geen ene moer dat de moeder van Piet op het schoolplein haar haar in een slordige knot heeft. Of dat de moeder van Djessy geen make-up op heeft.
Waar maken we ons druk om? :woman_shrugging: Begin soms wel eens te twijfelen aan mezelf door dit soort berichten. Loop er vaak genoeg bij als een slons maar lekker boeiend

7 likes

Dubbelpost maar nog even: ‘je kind eiste te veel tijd’?!? What the hell; dat is toch de hele essentie van ouderschap, dat je tijd maakt voor je kinderen en er bent wanneer zij dat nodig hebben? Respecteer je kind en zie hem aan voor het volwaardig mens dat het is.

6 likes