Mommybloggerstopic #2

Ik weet het eigenlijk niet, kwam er via via op. Dan is het misschien wel anders maar er staan best wat bijzondere verhalen op. En op instagram een zielige foto van een kindje met zo’n mondkapje. Waarom deel je dat denk ik dan.

Edit: over waarom deel je dat geldt voor ongeveer alle mommyblogs :sweat_smile:

Zou dat niet anders zijn geweest als je een arbeidsongeschiktheidsverzekering had?

Jazeker. Ik ben ook ZZP’er en net weer begonnen met werken na mijn zwangerschapsverlof. Ik heb een AOV en kreeg ook de uitkering van het UWV, ben daardoor financieel niks tekort gekomen tijdens mijn verlof!

Michelle Bollen geeft aan niet meer te gaan weekendploggen, onder andere omdat het te veel van hetzelfde is. Lijkt me een goed plan, ik kan haar weekenden volgens mij wel dromen inmiddels.

3 likes

Pff. Hoe verpak je en Brabant.ia spon?
Snufje dreumes. Korreltje eetstoornis. Scheutje andere psychische problematiek. Drie maal roeren met de klok mee en een geposeerde foto. Tada.

IVVJ.

29 likes

59 likes

Ik snap het laatste deel niet, Maik betekent ook 11? Of vertelt ze er random dat deel over 11 bij en staat dat los van de naam?

2 likes

Oh ja hele specifieke en unieke link, hoe kan ik hem gemist hebben :’)

OMG 11 L1kes!

65 likes

Ik ben best onder de indruk dat blijkbaar in de gaten gehouden wordt hoe lang de navelstreng klopt na een geboorte. Of is dit heeel erg vanzelfsprekend?

7 likes

Ja ligt dat ding dan te twitchen op de snijtafel als een soort koploze slang?

Hoe meer ik van zwangerschap en geboortes lees denk ik nee ik sla over

39 likes

Ik begrijp hieruit dat jij geen getallen doorkreeg tijdens de zwangerschap?

Wat een gemis :sleepy:

11 likes

Dat werkt alleen als je op een “reading” gaat bij een officieuze zweefteef.

1 like

Denk dat onze zoon dezelfde naam heeft hahaha

2 likes

Ah dat vind ik wel heel leuk!!

1 like

Wauw! Kijk dat is nou leuke getallen wijsheid gebeuren :upside_down_face::yellow_heart:

3 likes


Destiny! :scream:

29 likes

Hahahaha, ik zie dit voor me! Maar helaas, volgens mij klopt de navelstreng alleen nog zolang-ie nog vastzit en uit je hoeha hangt.

1 like

Ik durfde gelijk de 12e like dus ook niet meer te geven…

4 likes

Staat bij mijn tweede inderdaad in het partusverslag kom ik net achter :crazy_face: