Mommybloggerstopic #2

Hey Marije, als je hier toch meeleest, je lijkt me echt een superonsympathiek mens!!

Heb geen Instagram en peins er toch al niet over je kanalen te bezoeken dus je kan me niet blokkeren, maar succes hè :+1:

24 likes

Gek genoeg luistert mijn baby van 9 maanden niet als ik hem uitleg dat mama eventjes haar make-up moet doen en hij dus 10 minuutjes de boel niet mag afbreken :thinking:

4 likes

Enige getal waar ik bij 11 aan denk is het gekkengetal :woman_shrugging:

Kwestie van opvoeding!!!1!!1! En dat… is een keuze1!!1!1!!!

Ik heb juist hele nare herinneringen aan het feit dat ik steeds te laat op school kwam vroeger omdat m’n moeder weigerde zonder make-up naar buiten te gaan

11 likes

Wat ik me afvraag; hoe weet zij Adhv je forumnaam wie je op instagram bent? Ik heet iig niet hetzelfde haha

1 like

WTF ik vind dit een heel lelijk antwoord.
Het is ook een keuze om andere moeders niet naar beneden te halen.

5 likes

Eens. Haha we weten ook allemaal dat kinderen zich altijd precíes naar hun opvoeding gedragen.

5 likes

Bossy mom coach

4 likes

HAHAHAHA

1 like

Good vibes only!!! Dat is een keuze.

1 like

Mega herkenbaar. Wij waren altijd overal te laat omdat mijn moeder zes outfits paste en pas de deur uit ging als ze er tot op de puntjes verzorgd uit zag. Kreeg ik vervolgens weer een preek van de juf.

4 likes

Ik had een vriendin die me zei “het lukt mij met m’n twee katten toch ook?”

giphy

54 likes

Zelfde mensen die vinden dat kinderen van twee makkelijk een kerstdiner van 5 gangen rustig uit kunnen zitten :joy:.

(ik was ook zo’n vreselijk type. Tot ik zelf kinderen kreeg)

3 likes

Ik las dit half TV kijkend en dacht. Wow kinderen van twee die een 5 gangen kerstdiner maken?
Welke keuze heb je gemaakt dat je zulke kinderen hebt die dit kunnen? :joy:

Edit: Oké nu stop ik. Even kijken welke keuzes ik vandaag nog kan/moet/wil maken

12 likes

Ik bedoel dit natuurlijk sarcastisch, maar @Saturnus is op haar beurt net zo goed lelijk aan het doen over moeders die er 's ochtends wel uitzien als om door een ringetje te halen.

De reacties die nu op deze “momboss” hier worden geschreven, bestaan uit:

• Superpersoonlijke redenen waarom iemand dit niet zou kunnen, of
  • Een opmerking over de momboss in kwestie die net zo onaardig is als haar manier van haar punt overbrengen.

Ga een uur voor de spiegel staan als het je kan schelen en als het je niet kan schelen, doe het lekker niet. Maar in plaats daarvan gaan vrouwen allemaal in één van de twee kampen lullige opmerkingen maken over het andere kamp.
Help elkaar nou gewoon eens een beetje, zeker als je je beseft hoeveel impact het moederschap heeft.

7 likes

Zoals momcoach in kwestie doet?

Zoals ze probeert te doen.

1 like

:rolleyes:

1 like

Ja, de boodschap goed overbrengen is toch wel een kunst :thinking: