Mommybloggerstopic #2

Wellicht dat de kleur poep van zoey.zebra zegt wat ze morgen als avondeten gaat bereiden.

4 likes

Ik herken dit gelukkig niet meer uit mijn omgeving, die drang naar iets te moeten vinden en vooral zeggen over andere moeders. Ik heb mezelf omringd met vrouwen die hetzelfde in het leven staan als ik. Ik raakte overspannen in het eerste jaar als moeder, mede doordat andere moeders het nodig vonden mij te vertellen wat ik allemaal verkeerd deed. Dat soort mensen heb je niet nodig in je leven.

Ik heb het je vaker gezegd hier, ik heb een diep respect voor jou. Hoe goed je er inmiddels over kan vertellen ook enzo. Wilde ik je toch nog een keer zeggen :kissing_heart:

9 likes

Oh mijn god die buik van tiger Elise. Ik ben obsessed. Hoe dan. Hoe staat ze rechtop nog. Hoe kan het dat daar TWEE mensen inzitten.

5 likes

Haha ook echt medelijden dat Zoey die afzichtelijke heksen ketting moet erven voor als zij later gaat bevallen.

14 likes

Heel apart. Ze willen gewoon nergens voor betalen, net als Sanny met dat boek. Ga gewoon naar de kapper en betaal. Waarom zo moeilijk doen? Het is niet alsof ze in zware armoede leven en elk dubbeltje 10 x moeten omdraaien. Eigenlijk zouden we ze niet meer moeten volgen, waardoor de views/volgers/likes dalen en ze daardoor minder spondeals aangeboden krijgen. Kunnen ze ervaren hoe het is als je - net als elk ander mens - overal voor moet betalen.

2 likes

Er wordt lekker getongd in de video van Tiger Elise :woman_facepalming:

Ik wilde dit ook komen posten, wtf echt zo in your face :joy: die meiden kennen echt weinig schaamte, heerlijk wel eigenlijk

1 like

:heart::heart::heart::heart::heart: Wat lief

1 like

Wordt het chicken tonight met kerie- of satésaus?

1 like

Ja ik vind het dus voor een tweeling ook nog best ok?

3 likes

Ik vind wel dat ze het heel leuk doet, dat vloggen over haar zwangerschap. Inderdaad zonder schaamte haha. Zag trouwens dat haar kanaal na 4 maanden al meer volgers (61k) heeft dan dat van de BlondeTigers (56k), dat al jaren bestaat.

2 likes

Dat het groter kan betekent niet dat dit niet ook mega is.

Dit! Of wil wat zij willen.

1 like

Toen ik nog klein was had mijn moeder tijd om 's ochtends te ontbijten en uitgebreid te make-uppen tijdens haar eerste kopje koffie, want ik was een kind dat alles zelf wilde doen. Haren kammen, aankleden, boterham eten en tegelijkertijd genieten van mijn moeder die zich opmaakte terwijl ik fantaseerde over later; ‘later als ik groot ben, ga ik me net zo mooi opmaken als mama en zal ik ook zo’n grote mooie palet hebben’. Maar ja, toen werd mijn broertje geboren die slapen te leuk vond en school niet echt en moest mijn moeder extra vroeg opstaan en 262626727 keer zijn kamer binnenlopen om hem wakker te maken, douchen, aankleden, broodtrommel klaarmaken, zowat dragen naar school en hopen dat 'ie tegen de tijd dat hij in de klas zat, zijn ogen opendeed.

Leuk dat Marije tijd vrijmaakt voor make-up, maar niet ieder kind laat het toe, iedere dag is anders.

Jullie pyamadragende schoolpleinmoeders die niet eens tijd hebben om voor 14.00 uur te douchen maar wel tijd hebben voor knuffels en op tijd jullie kinderen naar school brengen, krijgen de groetjes van mijn moeder die jullie maar al te goed begrijpten zegt dat jullie goed bezig zijn en je moeten niet laten kisten door insta perfect moeders. Groetjes ook van de fulltime werkende vriendin die twee studerende zoons heeft en al een maand tijd haar haren boven de wastafel wast omdat ze geen tijd heeft om fatsoenlijk te douchen, laat staan in bad gaan.
En groetjes van mij, de kind- en kat/hondloze die tijd genoeg moet hebben voor uitgebreid makeuppen, maar daar niet altijd zin en tijd voor heeft. Liever lig ik wat langer in bedhet forum te lezen. Is ook een keus, ja.

27 likes

Kunnen we alsjeblieft stoppen met commentaar hebben op de buiken (of ĂŒberhaupt de lichamen) van zwangere vrouwen? Wat maakt het uit?

2 likes

Weet iemand het grote nieuws van Annic al?

Nieuwe collectie voor Manfield

Volgen jullie Lois Kruidenier ook? Ze vlogt volgens mij niet maar volgens mij wel echt actief als ‘mommyinstavrouw’
Volgens mij is ze nu beschuldigd dat haar boek een kopie is van?? Waarvan is onbekend want dat geeft ze verder niet aan.

1 like

Sorry, wat? Ik lever geen commentaar, ik merk alleen op dat ik het zo bijzonder vind.

3 likes

Ik ging even door haar insta maar manmanman wat een vreselijke schrijfstijl? Kom er bijna niet doorheen. Die cryptische FuCk YoU posts kan ik dan ook niks mee eigenlijk :joy::woman_shrugging:t3:

2 likes