Mommybloggerstopic #2

Kunnen we alsjeblieft stoppen met commentaar hebben op de buiken (of überhaupt de lichamen) van zwangere vrouwen? Wat maakt het uit?

2 likes

Weet iemand het grote nieuws van Annic al?

Nieuwe collectie voor Manfield

Volgen jullie Lois Kruidenier ook? Ze vlogt volgens mij niet maar volgens mij wel echt actief als ‘mommyinstavrouw’
Volgens mij is ze nu beschuldigd dat haar boek een kopie is van?? Waarvan is onbekend want dat geeft ze verder niet aan.

1 like

Sorry, wat? Ik lever geen commentaar, ik merk alleen op dat ik het zo bijzonder vind.

3 likes

Ik ging even door haar insta maar manmanman wat een vreselijke schrijfstijl? Kom er bijna niet doorheen. Die cryptische FuCk YoU posts kan ik dan ook niks mee eigenlijk :joy::woman_shrugging:t3:

2 likes

Ik denk van bycarolijn? Want die poste ook al iets cryptisch in haar stories

3 likes

:face_vomiting:. Vriendin.

8 likes

Oké vriendin :woman_shrugging:

2 likes

Was ook al benieuwd wie haar beschuldigd

1 like

Loïs: Ach lieverd. Dan kunnen je woorden nog zo mooi zijn, als je hart lelijk is sterft je werk gewoon uit.

Dit slaat als een lul op een drumstel. Was het maar zo dat het leven zo werkte, vriendin.

2 likes

Precies. Zat mensen die op een nasty manier aan de top komen…

Ohhhh ja volgens mij heeft die ook een boek geschreven want dat zag ik volgens mij bij Tien terug als cadeau.

Battle of the “my first year as a mom”-books

7 likes

Of bedoel je ‘mijn eerste minuten als moeder, ik weet hoe alles werkt’ boek.

Die vrouwen vergeten even dat dat voor HUN kind zo werkte, maar niet alle kinderen zijn hetzelfde.

Zelfde opvoeding, maar alsnog vier verschillende kinderen. Dus moest altijd mijn opvoedingen aanpassen aan het specifieke kind.

6 likes

“Geef me nu nog meer Studio N.oos tassen”-boek.

8 likes

Dit. Ik wil me nooit verheven voelen, maar moeders die net een kind gekregen hebben en vervolgens andere moeders even gaan vertellen hoe het allemaal moet? Spreek je over twee jaar wel weer vriendin.

Dat mijn dochter 7 is zegt niet dat ik kan vertellen hoe je met een 7 jarige om kan gaan. Ik kan je alleen vertellen hoe je met die van mij om moet gaan :joy:. Maar goed, ook boeken van moeders zoals die Lois hierboven, kan ik niks mee. Super lief hoor, al die teksten aan je kind bundelen. Maar I just don’t care :see_no_evil:

14 likes

Ik volg haar al heel lang, maar ik vind haar steeds minder leuk. Steeds vaker spon en ook meer uit de hoogte/arrogant.
En bij die laatste post waar jij het over hebt denk ik ook van 🤷

1 like

Ik volg haar ook best al lang. Wat me beetje tegenstaat nu is, ze is best veroordelend over consumeren maar vangt wel alles in veelvoud via spon. Idd stuk of 8 Noos tassen en allemaal andere mooie spullen. Dat is dan toch niks beter dan iemand die gewoon van alles koopt? Dat veroordelende vind ik vooral storend. Vind haar kindjes wel mega cute.

2 likes

Ik kende deze meid nog niet maar duidelijk is wel dat de een duidelijk de ander inspireert. Vind haar qua stijl en uiterlijke vertoning echt een kopie van ByCarolijn, alleen heb ik geen idee wie wie nadoet.