Mommybloggerstopic #2

Ik denk van bycarolijn? Want die poste ook al iets cryptisch in haar stories

3 likes

:face_vomiting:. Vriendin.

8 likes

Oké vriendin :woman_shrugging:

2 likes

Was ook al benieuwd wie haar beschuldigd

1 like

LoĂŻs: Ach lieverd. Dan kunnen je woorden nog zo mooi zijn, als je hart lelijk is sterft je werk gewoon uit.

Dit slaat als een lul op een drumstel. Was het maar zo dat het leven zo werkte, vriendin.

2 likes

Precies. Zat mensen die op een nasty manier aan de top komen

Ohhhh ja volgens mij heeft die ook een boek geschreven want dat zag ik volgens mij bij Tien terug als cadeau.

Battle of the “my first year as a mom”-books

7 likes

Of bedoel je ‘mijn eerste minuten als moeder, ik weet hoe alles werkt’ boek.

Die vrouwen vergeten even dat dat voor HUN kind zo werkte, maar niet alle kinderen zijn hetzelfde.

Zelfde opvoeding, maar alsnog vier verschillende kinderen. Dus moest altijd mijn opvoedingen aanpassen aan het specifieke kind.

6 likes

“Geef me nu nog meer Studio N.oos tassen”-boek.

8 likes

Dit. Ik wil me nooit verheven voelen, maar moeders die net een kind gekregen hebben en vervolgens andere moeders even gaan vertellen hoe het allemaal moet? Spreek je over twee jaar wel weer vriendin.

Dat mijn dochter 7 is zegt niet dat ik kan vertellen hoe je met een 7 jarige om kan gaan. Ik kan je alleen vertellen hoe je met die van mij om moet gaan :joy:. Maar goed, ook boeken van moeders zoals die Lois hierboven, kan ik niks mee. Super lief hoor, al die teksten aan je kind bundelen. Maar I just don’t care :see_no_evil:

14 likes

Ik volg haar al heel lang, maar ik vind haar steeds minder leuk. Steeds vaker spon en ook meer uit de hoogte/arrogant.
En bij die laatste post waar jij het over hebt denk ik ook van đŸ€·

1 like

Ik volg haar ook best al lang. Wat me beetje tegenstaat nu is, ze is best veroordelend over consumeren maar vangt wel alles in veelvoud via spon. Idd stuk of 8 Noos tassen en allemaal andere mooie spullen. Dat is dan toch niks beter dan iemand die gewoon van alles koopt? Dat veroordelende vind ik vooral storend. Vind haar kindjes wel mega cute.

2 likes

Ik kende deze meid nog niet maar duidelijk is wel dat de een duidelijk de ander inspireert. Vind haar qua stijl en uiterlijke vertoning echt een kopie van ByCarolijn, alleen heb ik geen idee wie wie nadoet.

Jaaaaaa ik ben druk bezig met de handleidingen van die van mij. Laat staan dat die toe te passen is op het kind van de buurvrouw bijvoorbeeld. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ja inderdaad dat staat mij ook tegen. En haar kindjes zijn heel cute! Ze wisselt alleen wel steeds of ze haar kinderen wel of niet op Social media zet. Zo had ze een keer in haar story “ik heb besloten om B. er minder op te zetten of alleen haar achterkant.” En dan 2 dagen later “B. en ik hebben besloten dat ik toch nog foto’s mag posten over haar.” Je kind is 2 jaar ze weet niet wat Social media is?! Maar nu ontvangt ze natuurlijk meer spon dus dan zal ze ze wel blijven posten

1 like

En een tekening van a.mber de vr.en.g en een shoot van m.inibymaril.yn en een draagzak van Artipoppe en een taart op de eerste verjaardag van sti.ckyfl.our. En natuurlijk wel alles in het kleurenpallet donkerrood / bruin / beige anders kan het niet op insta.

5 likes

Ohhh vind die fotograaf zo doortrapt met al haar workshops, cursussen en shoots met random geldbedragen. Slimme businessvrouw maar komt niet oprecht over. Heb ik met al die figuren wel trouwens

2 likes

Hhahhahahaha ik weet niet waarom maar ik vind dit zó grappig. Het is zo waar. Dit soort instamoms lijken zichzelf mega uniek te vinden, maar meer cliché vind je ze niet.

Heeft iemand nog meer toevoegingen aan het lijstje van de instamoms?

We hebben nu dus:

• kleurenpalet: aardetinten (donkerrood, bruin, beige)
  • schrijft: boek na 1 jaar moederschap
  • staat: in haar kracht
  • draagt: zwierige jurken / bohemian blouse met flaired legging
  • heeft: draagzak van Art.ipop.pe en tas van n.oos
  • post: 80% foto’s van een shoot van mi.nibymar.ilyn, 20% intieme selfies
  • schrijft lappen tekst als captions
  • sponsponsponspon van een leuk ‘sieradenmerkje’
  • kind heeft als eerste, tweede of derde naam ‘olivia’ of ‘may/mae’
40 likes

Waarom schrijven die instamoms vaak met herhalingen? Beetje als:
Ik. Ik ben. Ik ben moeder. Ik ben moeder van Otis-Liam en Olivia-Mae. Wij. Wij zijn. Wij zijn verbonden. Wij zijn verbonden met zoveel meer dan onze genen. Liefde. Liefde verbindt. Liefde verbindt ons.

22 likes