Mommybloggerstopic #2

Jaaaaaa ik ben druk bezig met de handleidingen van die van mij. Laat staan dat die toe te passen is op het kind van de buurvrouw bijvoorbeeld. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ja inderdaad dat staat mij ook tegen. En haar kindjes zijn heel cute! Ze wisselt alleen wel steeds of ze haar kinderen wel of niet op Social media zet. Zo had ze een keer in haar story “ik heb besloten om B. er minder op te zetten of alleen haar achterkant.” En dan 2 dagen later “B. en ik hebben besloten dat ik toch nog foto’s mag posten over haar.” Je kind is 2 jaar ze weet niet wat Social media is?! Maar nu ontvangt ze natuurlijk meer spon dus dan zal ze ze wel blijven posten

1 like

En een tekening van a.mber de vr.en.g en een shoot van m.inibymaril.yn en een draagzak van Artipoppe en een taart op de eerste verjaardag van sti.ckyfl.our. En natuurlijk wel alles in het kleurenpallet donkerrood / bruin / beige anders kan het niet op insta.

5 likes

Ohhh vind die fotograaf zo doortrapt met al haar workshops, cursussen en shoots met random geldbedragen. Slimme businessvrouw maar komt niet oprecht over. Heb ik met al die figuren wel trouwens

2 likes

Hhahhahahaha ik weet niet waarom maar ik vind dit zó grappig. Het is zo waar. Dit soort instamoms lijken zichzelf mega uniek te vinden, maar meer cliché vind je ze niet.

Heeft iemand nog meer toevoegingen aan het lijstje van de instamoms?

We hebben nu dus:

• kleurenpalet: aardetinten (donkerrood, bruin, beige)
  • schrijft: boek na 1 jaar moederschap
  • staat: in haar kracht
  • draagt: zwierige jurken / bohemian blouse met flaired legging
  • heeft: draagzak van Art.ipop.pe en tas van n.oos
  • post: 80% foto’s van een shoot van mi.nibymar.ilyn, 20% intieme selfies
  • schrijft lappen tekst als captions
  • sponsponsponspon van een leuk ‘sieradenmerkje’
  • kind heeft als eerste, tweede of derde naam ‘olivia’ of ‘may/mae’
40 likes

Waarom schrijven die instamoms vaak met herhalingen? Beetje als:
Ik. Ik ben. Ik ben moeder. Ik ben moeder van Otis-Liam en Olivia-Mae. Wij. Wij zijn. Wij zijn verbonden. Wij zijn verbonden met zoveel meer dan onze genen. Liefde. Liefde verbindt. Liefde verbindt ons.

22 likes

Gewoon. Gewoon omdat het kan.

Het is poëzie, snap dat dan vriendin. Rauwe gevoelens geschreven op het perkament van hun smartphone.

36 likes

Zouden ze alles ook echt zo intens beleven als hoe de teksten klinken? Ik kan me daar dus niks bij voorstellen

2 likes

Ik denk nu meteen aan Elise milou? :crazy_face::joy:

1 like

Ik aan Billie Rose (of was zij al genoemd?)

1 like

En de Huismuts

1 like

Romy Boomsma! Haha. Exact.

3 likes

Laten we ook die mandjes overal in huis niet vergeten! In de vorm van een peer enzo.

2 likes

En natuurlijk de hele collectie van No. 19 gekocht bij Archive store of Lidor.

2 likes

En Moonbeam Collective. En alles van Ziloen alsof het de Zara sale is.

3 likes

Hallo dat is allemaal hun KEUZE he! :crazy_face:

Hun eigen individuele, unieke keuze!

6 likes

Hahahah allemaal bordeaux met okergeel met poederroze en goud.

4 likes

Ik kruip even snel in een hoekje met mijn roestkleurige studio N.oos tas.

De rest van de punten kan ik gelukkig niet afvinken :sweat_smile:

6 likes

Ik kruip bij je met mijn Artipoppe :joy:

2 likes

Ahh die Martine, ik vind het een beetje zielig maar ik moet echt een beetje om haar lachen. Ze heeft nu haar geboortekaartje gepost met de tekst: “Als leven liefde wordt, krijgt geluk een naam” Nou merkte iemand op dat dit niet ‘klopt’ en dat het moet zijn: ‘als liefde leven wordt’. Maar Martine vond dit leuker klinken. Heel schattig vind ik dat, want ik kan er echt niks van maken haha. Het klopt gewoon niet :smile: moet ze echt zelf weten, maar ik moet er wel een beetje om lachen.

47 likes