Mommybloggerstopic #2

Gewoon. Gewoon omdat het kan.

Het is poëzie, snap dat dan vriendin. Rauwe gevoelens geschreven op het perkament van hun smartphone.

36 likes

Zouden ze alles ook echt zo intens beleven als hoe de teksten klinken? Ik kan me daar dus niks bij voorstellen

2 likes

Ik denk nu meteen aan Elise milou? :crazy_face::joy:

1 like

Ik aan Billie Rose (of was zij al genoemd?)

1 like

En de Huismuts

1 like

Romy Boomsma! Haha. Exact.

3 likes

Laten we ook die mandjes overal in huis niet vergeten! In de vorm van een peer enzo.

2 likes

En natuurlijk de hele collectie van No. 19 gekocht bij Archive store of Lidor.

2 likes

En Moonbeam Collective. En alles van Ziloen alsof het de Zara sale is.

3 likes

Hallo dat is allemaal hun KEUZE he! :crazy_face:

Hun eigen individuele, unieke keuze!

6 likes

Hahahah allemaal bordeaux met okergeel met poederroze en goud.

4 likes

Ik kruip even snel in een hoekje met mijn roestkleurige studio N.oos tas.

De rest van de punten kan ik gelukkig niet afvinken :sweat_smile:

6 likes

Ik kruip bij je met mijn Artipoppe :joy:

2 likes

Ahh die Martine, ik vind het een beetje zielig maar ik moet echt een beetje om haar lachen. Ze heeft nu haar geboortekaartje gepost met de tekst: “Als leven liefde wordt, krijgt geluk een naam” Nou merkte iemand op dat dit niet ‘klopt’ en dat het moet zijn: ‘als liefde leven wordt’. Maar Martine vond dit leuker klinken. Heel schattig vind ik dat, want ik kan er echt niks van maken haha. Het klopt gewoon niet :smile: moet ze echt zelf weten, maar ik moet er wel een beetje om lachen.

47 likes

Net als toen ze inteelt verkeerd gebruikte :joy:

3 likes

Billierose verontschuldigd zich in de laatste vlog over het feit dat ze zoveel verkleinwoorden gebruikt. Schijnbaar storen meer mensen zich eraan. Vind het wel hilarisch gezien ik hier daarover heb lopen klagen vorige week :joy:

5 likes

Ik vind het echt jammer maar ook aan haar begin ik me nu te storen (wie blijft er nog over :weary:). Dat ze in januari niks ging kopen maar dan wel een shitload van een (niet duurzame) winkel als Guts & Gusto accepteert. Ja hallo, zo kan ik ook wel maanden niet shoppen. Als het je gaat om het consuminderen, dan maakt het toch niet uit of je er voor betaald hebt of het op deze manier gesponsord hebt gekregen. Jammer.

5 likes

Dat zegt ze al jaren af en toe, maar ik denk dat die verkleinwoorden zo’n gewoonte is, dat dat niet veranderd.

@anon18050057 Het is wel weer typisch Martine dat ze een woord/uitdrukking verkeerd gebruikt en dan doet dat ze het express anders gebruikt dan dat het hoort.

5 likes

Ik begin me ook sinds de twee tv-spons na elkaar te ergeren aan haar. Zooo jammer want ze was/is echt mijn favo. Plus, ik voel me geregeld geïnfluenced door haar (OMG op mezelf, echt tegen mijn principes) en wil dan continu mijn interieur omgooien, maar helaas heb ik geen gratis spullen van Fonq, sissy boy, westwing etc.
Vloggers geven toch echt een onrealistisch beeld op die manier.

4 likes

Ja ik dacht hier gister tijdens het kijken van de vlog ook nog over na. Het is vrij bizar vind ik hoeveel interieur dingen ze koopt. En dan zegt ze inderdaad van ja ik ga geen kleding kopen, maar vervolgens gaat ze helemaal los op het interieur. Mag ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vind het altijd zo ongeloofwaardig. Kom er gewoon voor uit dat je heel erg van spullen kopen (krijgen) houdt. Niemand verplicht je om duurzaam te zijn.

2 likes