Helemaal mee eens! Ik irriteer me vooral omdat ik bij een van deze bedrijven werk en ze al die vloggers gratis spul geven en wij als personeel krijgen bagger betaalt!
Ik kom gezellig bij je zitten met de grijze jaguar versie en neem dan onze appelvormige rieten mand mee.
Ik vind kleine zusje ook wat overbodig. Een zusje is sowieso kleiner
Ik heb het ook altijd over mijn kleine broertje (ook al steekt 'ie inmiddels een centimeter of 20 boven me uit)
Ach, what else is new? Influencers die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen.
Qua zweefteverigheid van Martine; In een van haar stories (of vlogs, weetikveel) liet ze een time stamp zien met 31:31#:13!:31313, en helemaal ââJahooooor daar is het weer, die enen en drieĂ«n. Het is echt OVERAL.ââ Ik huil dan altijd een beetje.
Ik van Willemijn die in iedere weekvlog een timelaps laat zien waar ze haar nagels lakt.
Zou ze meelezen? Ik zag in haar Instagram stories een aantal keer voorbij komen dat ze bezig was met de naam Zoey gevolgd door een s. En of het dan Zoeys of Zoeyâs moet zijn.
Hongaarse puntvloer.
Ja maar het is echt zĂłân leuk stel. ZĂł leuk. En ze weten ook zoveel van Hongaarse puntvloeren. Echt zĂł leuk.
Ja, eindelijk ook andere jonge ondernemers, net als wij!
Haha jawel, maar na twee blogs van de Huismuts kan ik dit niet meer hooooooren. Ze zegt het denk ik wel 8x ofzo.
Ik snap niet zo goed wat er hiertussen gebeurd: Van ergens gaan kijken naar een houten vloer, naar met die eigenaren samen de kroeg in duiken.
Misschien dat ze nog niet zoveel mensen kennen daar, maar lijkt me wat vreemd. Kan me niet voorstellen dat ik inneens samen met mijn keukenboer wat ga lunchen ofzo.
Wellicht wel als je je houten vloer gratis of met forse korting krijgt. Dit is wellicht een vriendschap die voortkomt uit: we kunnen iets voor elkaar betekenen, laten we daar eens over babbelen.
Kom net deze post tegen op reddit, vond hem hier wel passen
NTA!!
Volgt iemand van jullie ook m.anonproper al? Zij woont met haar man, tweeling en drieling in Budapest. Wel veel spon van O.moda en wat andere merken, maar ik vind haar wel leuk en relaxed op Insta! Niet zo zweverig en leuke kids.
Woow een tweeling en drieling
Zij lijkt wel lekker nuchter ja. Wel geld zat
Ze heeft wel eens interviews gegeven over haar unieke situatie en hoe ze dat allemaal bolwerkt. Maar âvergatâ er dan wel bij te zeggen dat ze een nanny hadden.
Maar goed, ik vind wel dat ze het leuk doen met zoân bups kinderen
Stiekem denk ik altijd als er gepost wordt âkennen jullie (insert naam onbekende mommyblogger)â dat dat de blogger zelf is.
Haha ja. En er was hier toch ook iemand die alle mommybloggers stom vond, behalve eentje (die vrijwel niemand kende), en dat was ze ook zelf.