NTA!!
Volgt iemand van jullie ook m.anonproper al? Zij woont met haar man, tweeling en drieling in Budapest. Wel veel spon van O.moda en wat andere merken, maar ik vind haar wel leuk en relaxed op Insta! Niet zo zweverig en leuke kids.
Woow een tweeling en drieling
Zij lijkt wel lekker nuchter ja. Wel geld zat
Ze heeft wel eens interviews gegeven over haar unieke situatie en hoe ze dat allemaal bolwerkt. Maar âvergatâ er dan wel bij te zeggen dat ze een nanny hadden.
Maar goed, ik vind wel dat ze het leuk doen met zoân bups kinderen
Stiekem denk ik altijd als er gepost wordt âkennen jullie (insert naam onbekende mommyblogger)â dat dat de blogger zelf is.
Haha ja. En er was hier toch ook iemand die alle mommybloggers stom vond, behalve eentje (die vrijwel niemand kende), en dat was ze ook zelf.
Ojaaaaaa dat was toch die ene die superknap bezig was want ze had er nog een baan naast??
Jaaa dit!
Ik ging de vlog bekijken maar dat stukje met Pip op het paard:
âHeb je mijn haarband mam?!â
âJe haarband is thuis.â
âUUHG DOM!â
Ik probeerde een goede screenshot te maken van de eyeroll maar lukte niet echt
Ik weet haar naam niet meer maar volgens mij postte ze hier onder de naam Miep.
Zei ze niet: âUgh topppppâ? Dat verstond ik toch
Oh ik hoorde wel echt een duidelijke M op het einde
Hahaha ik vond dat zo leuk
Ons Miep! Die was lyrisch over Mariska van momblogger. Heb het ff terug gezocht.
Niemand kende haar maar iedere post werd die Mariska aangehaald. Want die werkte wel 32 uur per week dus 100x knapper dan een Shirley of een Kelly. En ze plempte altijd random berichten over 'nou zoân tof artikel van Mariska en nu heeft die en die (insert onbekende blogger) haar gewoon nageaapt met hetzelfde artikel!!1!
Het gebeurde uiteindelijk te vaak, dus viel ze door de mand
Edit: oh nee mamabloggerpuntnl. En het eerste artikel op die site gaat over, jawel; âmijn ouderschapsverlof zit er op en ik heb besloten weer 32 uur te gaan werkenâ
I cantâ
Wow wat heftig!
(âŠ) thereâs so much out there about us and itâs whatâs gonna come up when Iâm looking for a job, when Iâm dating, when anyone looks up my name.
I found a website that will print custom jackets, print all over the front and back and arms⊠And I ordered some hoodies that say a bunch of phrases all over them.
âNo photosâ âno videosâ âi do not consent to be photographedâ âno means noâ ârespect my privacyâ âno camerasâ âno profiting off my imageâ
En hij/zij grapt niet eens, dit is gewoon hoe ver hij/zij is moeten gaan!
Dat hier idd nog geen wet voor isâŠ
is die er eigenlijk wel voor kind modelletjes? Max aantal shoots oid?
(Zag Hunter nu in de maxicosi Ad, toen dacht ik, ja er zijn ook niet-bloggers oid die dat doen.)
Persoonlijk ken ik iemand die (voorbeeld) als kind op luierverpakkingen oid stond. ALLES wat ze ermee verdiend hebben ging op een aparte rekening voor haar, en toen zij het niet meer leuk vond om dat soort dingetjes te doen (1.5/2) zijn ouders ermee gestopt. Ze kijkt er goed op terug en studeerde van dat geld.
Ooh ik vond het juist heel irritant
Ik weet dat dat kind er niets aan kan doen, want Willem en Rachel vinden ALLES leuk wat zij doet.
Wow, heftig.
Ik heb nu de neiging om dat te linken onder videos van mommyvloggersâŠ
Ze vinden niet alleen alles leuk wat Pip doet. Ze vinden alles leuk, maar dan ook echt alles.
In de vlog van gister heb ik zoveel gehoord: Zo leuk dit, te leuk dat etc etc
Ik vind die kinderen zooo schattig! Vooral die drieling