Mommybloggerstopic #2

Ja dat! Ik bedoel ik lees nu mijn bericht terug en denk tsjah meer ouders vinden waarschijnlijk alles van hun kind leuk. Maar zij lopen echt bij alles te joelen. Hoera een parketvloer, hoera een boom, hoera whatever.
Ook bij Pipppyyyyyy. Hoera een dansje, hoera een kleurtje, hoera een scheetje. Ook dat gejengel voor de camera :confounded:

Bij Olivia (van qoj, gewn mommyblogger maar ong dezelfde leeftijd), zie je ook wel dat nadoen in vloggen, maar niet zo penetrant om aandacht vragen ofzo.

Moet net zo lachen. Iemand had het hier over die fotograaf Marilyn
en die hoort eigenlijk bij dat starterpack van de Studio Noos/aardetinten/artipoppe Mommys enz.
Kom ik net op het account van Loi.s en zie ik haar stories een foto Made by Marilyn :joy:

Edit; als iemand die hier niks van weet dit leest denkt ie toch ook wtf is dit?? :sweat_smile:

1 like

Hahaha op je edit; we zouden allemaal een uur onze telefoon met mommyblogger topic aan onze man/vriend/broer moeten geven. Die zijn echt van. WAAR gaaaaat dit over haha

1 like

T.iger E.lise heeft spon voor de kinkhoestvacconatie. Ik kan het niet uitleggen, maar ik vind het zo raar dat hier reclame voor wordt gemaakt. Dit is toch gewoon iets wat je verloskundige/gynaecoloog met je bespreekt.

1 like

De FB reclames tegen vaccinaties werken ook heel goed. Dus kan me voorstellen dat dit gedaan wordt om mensen toch over te halen

1 like

Snap wel dat het onder de aandacht gebracht moet worden, maar via een influencer?? Als je zwanger bent sta je sowieso onder controle van een verloskundige of gynaecoloog. Dat lijken me de geschikte personen om het te bespreken. Je gaat toch niet die vaccinatie nemen omdat je favo influencer dat ook doet?

Nou gek genoeg wordt dit op veel plekken veeeel te weinig gepromoot. Ik moest er zelf mee komen. Mijn VK-praktijk was hier helemaal niet actief mee bezig, heel slecht.

1 like

Haha ik keek even op het insta account van Elise en die tweede foto? Hot hoor, maar hoe in vredesnaam gaat dat dan tijdens een shoot zonder het hele boelletje te zien?

2 likes

Komt omdat het pas sinds kort is opgenomen in het rijkvsccinatieprogramma. Nu mogen ze het wel gewoon aan iedere zwangere aanbieden. Toen ik zelf zwanger was (vorig jaar) werd het ook nog niet actief aangeboden, moest het ook zelf betalen.

1 like

Wat @Noor zegt. Er zijn nog genoeg plekken waar dit niet wordt ‘gepromoot’. Ik vind het dus wel goed dat een influencer hieraan meewerkt? Als ze gewoon zelf dat vaccin had gaan halen en vervolgens had gedeeld, zou niemand erover vallen. Nu werkt ze mee aan een campagne en vinden mensen er ineens iets van

Zolang er mensen zijn die niet vaccineren belonen met blenders, ben ik alleen maar voor het promoten van wel vaccineren

11 likes

Natuurlijk is dat krom en horen mensen het met behulp van een officiĂ«le flyer bepalen of ze doe vaccinatie nemen. Maar die mensen die geen vaccinaties nemen hebben ook advies van de juiste mensen gekregen, maar luisteren toch liever naar een ander persoon zonder de juiste diploma’s. Iemand waar ze tegen op kijken.

Dit is voor het RIVM een manier om meerdere mensen te bereiken. Als het RIVM vrouwen zover kan krijgen om het toch te nemen, waarom dan niet? Vind de campagne daarin niet fout.

5 likes

Tijdens die shoot is alles gewoon in vol ornaat lijkt me. Het is wel een goed geplaatste schaduw zo :joy:

Ja, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het top dat dit vaccin nu gratis wordt aangeboden via het Rijksvaccinatieprogramma. Alleen de overheid die influencers inzet, ik weet niet, het klopt niet in m’n hoofd ofzo :laughing:

1 like

De overheid is een heeeele grote klant voor de reclamewereld!

Ah oké, had zelf nog nooit een reclame via een influencer gezien van hun.

Ja we hadden vorig jaar ook die ‘eerlijk over je id’ campagne, was vooral gericht op jongeren. En de #kweetniet campagne was ook best een grote!

Haha zeker, vind het ook wel mooi maar zou me daar zelf waarschijnlijk echt veel te ongemakkelijk voor voelen!

Ik denk dat ik op mijn kop kan gaan staan, dan nog zou mijn man hier never nooit aan mee werken. Maar ja, ik heb dan ook geen Instagram Husband :joy:

Ze waren volgens mij ook samen naar een nudistencamping deze zomer dus vast niet zo’n big deal voor ze :slight_smile:

1 like

Dat ook :joy: