Haar vriend is ook model dus ik denk dat het voor hem niet zo ongemakkelijk is haha.
Uit Shifraâs laatste post op Instagram concludeer ik dat ze wederom een miskraam heeft gehad? Ze post dat weer mis is gegaan, en heeft een foto van 3 weken geleden met minibumpâŠ
Ik meen me te herinneren dat ze voor Zara ook een miskraam heeft gehad, dus dit is dan de 3e. Wat intens verdrietig voor ze zeg.
Hmm denk dat die van diezelfde miskraam is nog want die foto daarvoor is van 19 januari en bij die nieuwe foto post ze âthe last photo I made with our little baby before I started to notice things were wrong, 3 weeks agoâ dus dat overlapt wel redelijk. Maakt het niet minder erg natuurlijk, een miskraam lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken.
Maar, de story in het ziekenhuis zonder context postte ze in november. Pas later legde ze uit dat ze toen een miskraam had.
Of ik begrijp het verkeerd, of ze brengt het erg warrig.
Ooohja denk dat je gelijk hebt! Super heftig wel zo vlak na elkaar.
Ja daar heb je gelijk in. Hoe dan ook erg verdrietig.
Ze zegt inderdaad wel dat ze er twee eerder heeft gehad, wat betekent dat dit de derde is, wat verdrietigâŠ
Precies. Dus mag hopen dat geen enkele boekhouder deze term nog gebruikt (ik kom 'm iig nooit tegen, thank god).
Ik begrijp het wel hoor. Als een huismuts-type opeens zou scanderen dat vaccineren géén goed idee was, met wat loze argumenten, zal dat ook van invloed zijn. Waarom dan niet promoten?! Heel goed en slim!
Ik ga helemaal stuk om dat kraampakket en âvruchtwaterâ verhaal van (tiger) Elise. Normaal kan ik mij wel redelijk irriteren aan hoe zij praat, maar zoals ze dit overbrengt is t toch grappig.
Hahaha ja ik kan het dus ook hebben van haar, sslluuuurp, als een zuignap.
Maar die arts kan toch direct zien of het dr vliezen waren of niet. Snap niet waarom daar mee gewacht wordt.
Hahah dat ze ook op de grond ligt bij te komen van douchen
Zij is zo leuk! Ga echt stuk om haar en Vita.
Ik heb zo hard gelachen. Een aantal vlogs geleden moest haar vriend geopereerd worden aan zijn pols, maar zij deed echt alsof hij een openhartoperatie onderging. Zo dramatisch, vond ze zelf ook volgens mij
Ik had al niet een super leuk beeld van Kimberley klaver maar ik las een interview van haar in een tijdschrift waarin ze gewoon ontkent dat ze vriendschap had met AnnaLiss ik snap echt niet dat je daar zo over gaat liegen terwijl je wel een weekendje weg gaat, kussend met elkaar op de foto staat. En dan zeggen ja toen we wat kregen was het al over tussen haar en haar vriend toen pas hadden we contact.
Zeg dan gewoon ja hoe het is gegaan wint geen schoonheidsprijs maar we zijn bijna 2 jaar verder. Denk dat je daar meer sympathie mee krijgt
oh ik kan haar echt niet uitstaan! Terwijl Annaliss het echt moeilijk heeft gehad met al die verhuizingen en airbnb etc.
Kimberley koos zelf toch voor een kind? Het was volgens mij een bewuste keuze om zo snel zwanger te worden, ze had ook eerst het huis helemaal kunnen regelen.
En ik vond het zo onbeschoft dat ze zelfs de echte naam van Anna-Beaunee niet op het geboortekaartje hadden geschreven maar gewoon Beau. Nu doet Kimberley zielig in een tijdsschrift en zegt ze dat je het eenmaal niet voor het kiezen hebt op wie je verliefd wordt.
Dat mensen dit nog een podium geven. Zo schaamteloos. Ook âdakloosâ eh nee. Als je je miljoenenstulpje laat verbouwen terwijl je ver in je zwangerschap bent heb je hopelijk echt wel een plan B in je hoofd voor als de baby zich toch iets eerder aandient. Dat is niet te vergelijken met dakloosheid.
Wat verschrikkelijk zeg
Wat vreselijk dit
Aaah nee