Mommybloggerstopic #2

omg zeg wat heftig!

1 like

Wat heftig zeg!!! Hopen dat het baby’tje het gaat halen :pensive: oh wat een naar nieuws zeg

1 like

Wat vreselijk! :sob:

1 like

Clickbait van S.jenkie. Verhuizen+afgekeurd. Ik dacht gaan S.jenkie en K.elly verhuzen, maar nee. S. hielp een vriend met verhuizen. Daarna dacht ik, is S. afgekeurd? Ook niet, want zijn auto was afgekeurd voor de APK. Irritant zo’n titel, maar alles voor de views.

18 likes

Dit is gewoon mega beschamend

1 like

Het feit dat die man tegenwoordig een eigen vlogkanaal heeft, vind ik al beschamend :joy:

29 likes

Precies dit had ik ook, super irritant!

1 like

Maar dit is niet DE KAPPER in Amsterdam toch?

gewoon door haar wens het universum in te sturen, zo zie je maar weer

3 likes

hahaha sameee waarom is zijn haar ook altijd zo vettig. echt goor.

2 likes

Ik vind hem in deze video juist voor het eerst wel leuk!
En Elise doet het erg leuk! Dat valt me mee :smiley:

Ik vond Willem’s “NIVEA” uitspraak wel leuk. Moet ik ook eens gaan toepassen in m’n leven. “Niet Invullen Voor Een Ander” in discussies

6 likes

Zo heb je ook nog ANNA, altijd navragen niet aannemen :joy:

5 likes

wat een IWAB

2 likes

Ik moet denkik naar het impopulaire meningen topic, maar ik vind Willem wel leuk :face_with_hand_over_mouth: ik heb ze ontmoet en Willem heeft me toen echt positief verrast! Rachel daarentegen vond ik dus helemaal niet leuk in het echt.

Vond zijn interpretatie wel een beetje weird. Dat hij maar alles zegt en elke mening uit, omdat je niet mag invullen dat iemand anders jouw mening als kwetsend kan ervaren. Klinkt beetje als een slap excuus om een botte lul te zijn, Ipv in sommige situaties gewoon je mening voor je houden.

10 likes

Ik kan die stem echt niet handelen :sob:

1 like

Van Elise? Dat heb ik ook, haar manier van praten vind ik zo apart.

1 like

Irritante woord afkorting bezigheid?

ik weet alles beter!