Mommybloggerstopic #2

Hahaha treffend

1 like

Ja vond ik ook. Ik zou het mijn man echt niet in dank nemen als hij me ‘onaantrekkelijk’ of ‘niet knap’ zou noemen terwijl ik zwanger ben. Je bent dan als vrouw al best kwetsbaar en onzeker over je veranderende uiterlijk, je kunt daar juist als man een hele fijne rol in spelen door je vrouw het gevoel te geven dat ze geweldig is. Dan maar een keer een leugentje om bestwil uit liefde voor je vrouw die notabene jouw kind aan het baren is.

16 likes

die droeftoeter moet gewoon zn haar met shampoo wassen en zn mond met zeep.

35 likes

Weet je wat rauw is, mijn ziel door al die zelfgemaakte, zelfbenoemde, zelfhulpboeken-lezende influencers die denken dat ze uniek zijn.

Het ‘echte’ leven. Pffff :roll_eyes:

We zijn allemaal kuddedieren.

11 likes

Over die stoelpoten zou ik al tig keer mijn nek hebben gebroken

1 like

Wil is zwanger!!!

25 likes

Had wel verwacht dat er nog een derde zou komen, ik denk dat Wil stiekem wel hoopt op een meisje

29 likes

Wow dus toch ?? Had deze even niet zien aankomen. Dat waren dus wel die geblurde apps op dr telefoon dus.

13 likes

Ja, dat denk ik ook.

Wooow
Is het erg als ik denk dat ze jaloers was op tien dat die een meisje kreeg, dat zij er ook nog maar een keer voor wilde gaan?
Ook omdat ze in haar post schrijft het geslacht nu al te weten :see_no_evil:

62 likes

Ze weet dus t geslacht al. Jeetje dat heeft ze toch goed verborgen gehouden 14 weken.

Ja dat had ik ook al eens gedacht. Maar toen dacht hmm zal wel niet.
Maar toch. Blij voor haar.

1 like

Wat denk je zelf :sweat_smile:

Edit: ah ik lees nu pas de caption en lijkt erop dat ze het toch wel morgen in de vlog vertelt haha

2 likes

whaha nu je het zo zegt, denk ik dat je gelijk hebt. Maar toch, ergens denk ik wel dat ze heel graag dat meisje wil hoor

1 like

Zie dat dat de vlog van 7 oktober was.

Echo in de etalage van de winkel is toch wel het meest influencenste wat er is hoor.

4 likes

Ze weet het geslacht al omdat ze chromosomen onderzoek krijgt tijdens haar zwangerschap.

Ik had het ook niet helemaal aan zien komen. Maar het kan toch ook gewoon gaan kriebelen als je anderen in je omgeving weer zwanger meemaakt of met baby’s. Ik heb echt nooit het idee dat Willemijn jaloers is op Martine (of andersom), in tegenstelling tot de rest hier volgens mij haha.

24 likes

Ik ben niet echt ‘fan’ maar kan Willemijn wel veel beter uitstaan dan Martine. Ik vind het ook echt superleuk nieuws :smiley:

3 likes

Ik zou het wel leuk vinden voor haar als ze een meisje krijgt! Ben inderdaad ook bang dat het mega uitgemolken gaat worden. En ergens blijf ik een zure smaak houden dat zij altijd ook groot nieuws heeft nadat Tien groot nieuws heeft.

12 likes

Ja kan ik inkomen. Moet zeggen dat nu wij recentelijk ook tegen elkaar uitgesproken hebben dat we er wel klaar voor zijn, ik ook extra gevoelig ben voor alles qua baby nieuws en me dat nog extra triggert. Hopelijk ben ik niet ge-baby-influenced :face_with_hand_over_mouth:

1 like