Ik ben niet echt ‘fan’ maar kan Willemijn wel veel beter uitstaan dan Martine. Ik vind het ook echt superleuk nieuws 
Ik zou het wel leuk vinden voor haar als ze een meisje krijgt! Ben inderdaad ook bang dat het mega uitgemolken gaat worden. En ergens blijf ik een zure smaak houden dat zij altijd ook groot nieuws heeft nadat Tien groot nieuws heeft.
Ja kan ik inkomen. Moet zeggen dat nu wij recentelijk ook tegen elkaar uitgesproken hebben dat we er wel klaar voor zijn, ik ook extra gevoelig ben voor alles qua baby nieuws en me dat nog extra triggert. Hopelijk ben ik niet ge-baby-influenced 
Oh dat is wel echt leuk voor haar! Vind het ergens zo pijnlijk om te lezen dat ze vast een meisje wil maar ik word sowieso altijd beetje geïrriteerd dat een geslacht blijkbaar zo belangrijk is. Heb ook een hekel aan hysterische geslachtsbepalingen feestjes etc
Voor mijn gevoel is het pas kort geleden
Tering wat maakt het uit wat ze krijgt.
Mensen krijgen nou eenmaal baby’s. Ze zullen vast de wens hebben gehad voor een derde kindje, ik vind dat ook echt te ver gezocht dat ze wil shinen.
Huh en je kunt een zwangerschap toch ook gewoon niet plannen? Misschien waren ze er al een jaar mee bezig en misschien was het per ongeluk in 1x raak @oliverqueen. Je kunt moeilijk zeggen oh deze maand haal ik een morningafterpil hoor want volgende maand zou handiger zijn mediawise gezien.
Haha dat zou wat zijn als ze dat doen. Dan nemen ze hun influenceschap wel heel serieus.
Zou dat echt een hele stomme reden vinden om voor een derde kindje te gaan. Maar goed, dat weten we natuurlijk helemaal niet dus zullen we dat hier ook niet gaan speculeren? Vind dat best rot naar alle lieve jongetjes, waaronder die van haar. Ik ben zwanger van een jongetje en ik krijg sowieso sterk het gevoel van mensen om me heen, het internet, etc, dat een meisje toch wel de grootste prijs is als vrouw zijnde, wat een gezeur zeg.
Ze heeft dan ook wel echt geluk dat het 3x in 1 keer goed gaat met het chromosomenonderzoek ( of er zijn natuurlijk zwangerschappen geweest waar wij niet van weten). Het was volgens mij een kans van 2 op 4? Geen idee meer eigenlijk.
Maar sowieso kan het toch dat door tien wil rammelende eierstokken kreeg en er daarom voor zijn gegaan? Lijkt mij niet heel vreemd.
En daarnaast kan het toch ook dat ze een voorkeur heeft? Niet dat het in the end uitmaakt, maar kan me wel voorstellen dat na twee jongens er een voorkeur kan zijn. En dat is toch niet per definitie iets slechts?
Oh ik bedoelde dit niet naar jouw reactie specifiek hoor, de eerste zin die ik schreef sloeg op jouw reactie. Ik begrijp het ook wel, ik hoop alleen dat het niet zo is. Misschien is het meer wishful thinking van mijn kant haha
Een voorkeur hebben mag best wel maar ik erger mij gewoon kapot dat er voor mijn gevoel juist een nadruk op het geslacht lijkt te zijn. Zie ik ook heel erg in mijn omgeving, als je de 20 weken echo hebt gehad is de vraag eerder wat krijg je; dan zag het er gezond uit, hoe voel jij je?
Toen ik zelf een meisje kreeg leek het wel alsof iedereen enthousiaster reageerde op het feit dat ik een meisje kreeg. Ik zou het heel pijnlijk vinden wanneer ik voor nummer 3 zou gaan en ik al 2 jongens had dat mensen dan speculeren dat ik vast voor een meisje ga.
Ik denk dat het uitgangspunt gewoon is dat ze de wens hadden voor een derde kindje, ongeacht wat voor geslacht.
Het enige waardoor ik echt even huh dacht is omdat ze volgens mij altijd vrij expliciet gezegd heeft het bij twee kinderen te laten.
Maar ja dat kan natuurlijk veranderen. Vind het leuk voor ze! Hoop wel dat dit niet weer een mega spon zwangerschap wordt.

Die oudste gaat al naar school, toch?
Ergens in een vlog -na die overtijd vlog - heeft ze een keer er iets over zwanger zijn laten doorschemeren. Maar ik weet niet meer wat of wanneer 
Ja sinds 1-2 maanden ofzo. En volgens mij zitten nr 1 en 2 qua leeftijd vrij dicht op elkaar
Vind het echt bizar dat vrouwen zo vaak spijkers op laag water lijken te zoeken als twee vrouwen goed bevriend zijn en een hechte band hebben. Hoeveel je ook laat zien dat je elkaar graag mag, dat die band al jaren goed gaat, dat je elkaar veel gunt. Het valt me op dat vrouwen altijd bezig zijn met “is er dan geen jaloezie” of “oh, zij kocht een huis en jullie dachten ook maar?” Of “pff die competitie tussen die twee” of “ja zij wilt altijd net iets beter zijn denk ik”.
Ik ben echt niet van de krabbenmand metaforen, maar wat men wel niet allemaal denkt te lezen in de dynamiek van een vriendschap waar ze niet in zitten en waartoe ze denken dat vrienden in staat zijn (bijv. zwanger worden om de zwangerschap van een ander te overstemmen). Bizar. Moest er even over ranten, omdat mensen sinds ik niet meer met een goede vriendin samenwoon nog altijd op zoek zijn naar de juice (terwijl we beiden met een geliefde zijn gaan samenwonen).