Hahaha Hema goes Studio Noos. Momfluencers opgelet.
Ja, maar weet je het zijn allemaal zulke n=1 voorbeelden, “met enkele gevallen”. Mijn tante kreeg baarmoederhalskanker door het hpv-virus en is nu dood. En ook daar zijn meer voorbeelden van, maar daarvoor staan antivaxxers natuurlijk niet open.
Ik heb wel eens op een besloten Facebook groep gezeten voor wat alternatieve opvoeding, ik dacht misschien wel interessant maar ik vond het echt werkelijk een sekte daar!!! Ik werd er echt een beetje eng van, kinderen met autisme kwam door die domme ouders die maar de kuddedieren opvolgde om niet te vaccineren.
Ouders die vertelde ja hadden we het maar geweten dan had onze zoon nu geen autisme !
Elise Joanne en Fos hebben exact dezelfde kleding voor deze sponactie, toch een beetje jammer. Net alsof ze niks anders verkopen bij die winkel.
Vond vooral weer de:
WOW mijn hele inbox onploft met vragen of dit setje!!!1!1 Ik ga jullie hier later meer over vertellen!!
En dan een dag later is het #spon dealtje? Dan vraag ik mezelf (again…) af hoe veel dm’s ze echt heeft gekregen over dit “spontane” setje.
John Oliver heeft er ook een heel goed stuk over. Op YouTube terug te vinden. (Last week tonight, vaccines.)
Ik ben dus echt te naïef om te bedenken dat dit zo gaat. Denk er op dat moment ook gewoon niet bij na. T is dat jij het nu zo benoemd. Was het eigenlijk al weer vergeten haha! Sad dat het ws echt zo gaat idd…
Tien op dr stories. Heb het niet gehoord, geen zin, maar ze zet er bij dat ze sorry zei tegen Maik omdat ze gestresst was. Maik snapte haar op energetisch niveau
Ik geloof wel dat kinderen goed stress aanvoelen, maar dat ze je hele excuses “energetisch snappen”…neh
Wat een verademing wat Jorg hier zegt t.o.v. Willem vanaf 7.15
Huh denk je dat dit over Willem gaat?
Ik heb het filmpje niet bekeken. Maar vergelijkt ze niet wat Jorg zegt tegenover Willem. Dus de uitspraken die ze doen vergelijken.
niet dat het aan elkaar gericht is.
gaat idd niet over willem. wat een verademing die jorg
Ja dat sorry zeggen snap ik wel, maar dat gewouwel over energetisch level
Wat er al gezegd is: dat denk ik niet, maar vind Jorg gewoon veel vrouwvriendelijker antwoorden dan Willem in de vorige video van Elise.
Ik kom er nu achter dat dit niet de broer van Arie Boomsma is, weet niet hoe ik daarbij kwam
Haha! Snap wel wat je bedoelt. Beetje zelfde soort type, behalve dat Jorg volgens mij wel íets minder zweverig is dan Arie.
Ja zo onmogelijk positief allebei ook! En qua uiterlijk hebben ze ook wel wat van elkaar weg.
Ik kan hef filmpje dus écht niet kijken ivm die zeikstem
Mijn man ook, maar die mocht niet meer kijken toen de vacuümpomp erbij kwam😂 uiteindelijk een keizersnede maar omdat het al ruim 24u duurde moest hij bij mij blijven zitten omdat ze bang waren dat ie flauw zou vallen door vermoeidheid ofzo haha.
De tweede werd ook een keizernede en daar mocht hij wel bij meekijken.
Forever jaloers op hem trouwens ik wil ook een keer een keizersnede zien.