Mommybloggerstopic #2

John Oliver heeft er ook een heel goed stuk over. Op YouTube terug te vinden. (Last week tonight, vaccines.)

Ik ben dus echt te naïef om te bedenken dat dit zo gaat. Denk er op dat moment ook gewoon niet bij na. T is dat jij het nu zo benoemd. Was het eigenlijk al weer vergeten haha! Sad dat het ws echt zo gaat idd…

1 like

Tien op dr stories. Heb het niet gehoord, geen zin, maar ze zet er bij dat ze sorry zei tegen Maik omdat ze gestresst was. Maik snapte haar op energetisch niveau :roll_eyes:

10 likes

Ik geloof wel dat kinderen goed stress aanvoelen, maar dat ze je hele excuses “energetisch snappen”…neh

Wat een verademing wat Jorg hier zegt t.o.v. Willem vanaf 7.15

23 likes

Huh denk je dat dit over Willem gaat?

Ik heb het filmpje niet bekeken. Maar vergelijkt ze niet wat Jorg zegt tegenover Willem. Dus de uitspraken die ze doen vergelijken.
niet dat het aan elkaar gericht is.

gaat idd niet over willem. wat een verademing die jorg

Ja dat sorry zeggen snap ik wel, maar dat gewouwel over energetisch level

3 likes

Wat er al gezegd is: dat denk ik niet, maar vind Jorg gewoon veel vrouwvriendelijker antwoorden dan Willem in de vorige video van Elise.

7 likes

Ik kom er nu achter dat dit niet de broer van Arie Boomsma is, weet niet hoe ik daarbij kwam

9 likes

Haha! Snap wel wat je bedoelt. Beetje zelfde soort type, behalve dat Jorg volgens mij wel íets minder zweverig is dan Arie.

2 likes

Ja zo onmogelijk positief allebei ook! En qua uiterlijk hebben ze ook wel wat van elkaar weg.

Ik kan hef filmpje dus écht niet kijken ivm die zeikstem :weary:

1 like

Mijn man ook, maar die mocht niet meer kijken toen de vacuümpomp erbij kwam😂 uiteindelijk een keizersnede maar omdat het al ruim 24u duurde moest hij bij mij blijven zitten omdat ze bang waren dat ie flauw zou vallen door vermoeidheid ofzo haha.
De tweede werd ook een keizernede en daar mocht hij wel bij meekijken.
Forever jaloers op hem trouwens ik wil ook een keer een keizersnede zien.

1 like

Mijn man heeft een beetje vanaf de zijkant gekeken. Ik ben thuis bevallen op ons tweepersoonsbed, dus hij zat op bed naast me, en heeft onze dochter aangepakt :smiling_face_with_three_hearts:. Hij heeft dus wel het een en ander gezien, dacht vooraf dat hij of ik dat niet prettig zou vinden, maar uiteindelijk was het heel mooi.

1 like

Wel eerlijk

Bij alledrie vol met zijn neus er bovenop gestaan :joy:

2 likes

Mijn vriend heeft het eerste deel een beetje gezien en dat vond hij nog wel te doen. Maar van het laatste deel heeft hij ook een glimp opgevangen en nu is hij (volgens hem) voor de rest van zijn leven getraumatiseerd. Dit was wel nadat ik dus een flinke knip had gekregen en ze er met een vacuümpomp probeerde in te gaan.

1 like

Mijn man wilde absoluut niks zien down under en ook haar aanpakken vond hij maar een naar idee (omdat hij er in zijn beleving dan recht voor moest staan). Dus ik had gezegd da tik haar aan wilde pakken. Uiteindelijk hebben ze moeten helpen met de vacuumpomp omdat ze het bochtje niet goed om kwam, maar toen het hoofdje eruit was haalde de gyn de pomp eraf en zei ze kom maar iets verder overeind dan kun je haar zien en verder zelf aanpakken. Toen het moment daar was wilde mijn man haar toch ook graag aanpakken en hebben we het samen gedaan. Daarna lag ik nog met mijn benen in beugels, want moest gehecht worden en kreeg ineens hele koude voeten (ook echt alleen mn voeten zo random) dus vroeg hem mn sokken aan te doen. Ipv via het hoofdeinde loopt hij de kortste route tussen mn voeten en dat vondie wel uh redelijk heftig om te zien haha. Maar hij zegt ook “ik dacht toen wat een slagveld, dat komt nooit meer goed. Maar nu zie of voel je er niks meer van”.

1 like