Dit!
Zwangerschap is geen ziekte, maar het vraagt wel veel van je lichaam, net zoals de bevalling, de slapeloze nachten, etc. Als je daarnaast nog eens full-time werkt tot een week voor bevalling werkt, en na amper 15 weken terug full-time aan de slag gaat, ik vind dat niet zo vanzelfsprekend…
Is het misschien een idee om de bevallingsvehalen in een van de moedertopics te doen? Is een heel subforum voor.
Echt ben het hier helemaal mee eens!
Klopt maar toch vooral het mommybloggertopic.
ik denk dat de persoonlijke bevallingsverhalen verhalen van forummers voor de gemiddelde forummer die gewoon wil lezen over bloggers gewoon niet interessant zijn en ook niet relevant.
Hahahahahahaha😂
Mommybloggerstopic
(JK i off-topic)
HAHAHAHAHA
Was gers niet ergens een periode een ander woord voor cool/tof?
Ja, dat is een Rotterdams woord
Een vriendin van me is verloskundige en heeft ook een keer een man meegemaakt die dit grapje maakte, ze heeft toen iets heel gevats teruggezegd, maar ik kan er niet meer opkomen wat het was. Baal er helemaal van dat ik het vergeten ben want vond het zo’n goeie.
Misschien dat ze wel meer dan een extra hechting moesten plaatsen in zijn geval…
Dat de vrouw in kwestie dat misschien ook wil zodat zij het ook eindelijk voelt als hij er in zit?
Jaaa dit was het denk ik!
jaloers op haar in Verona handpicked aanrechtblad?
Ohhh ik ben die man van de aanrechtbladen gaan volgen. Vind het best cool om zoiets te verwerken in je interieur!!
Wat is er gebeurd? Dit heb ik gemist!
Zoooo mee eens, er lijkt wel een taboe op de ruggenprik te liggen in Nederland, terwijl pijnstilling voor iedere andere soort pijn compleet vanzelfsprekend is
Oh oeps, back to the bloggers zie ik nu pas
Begrijpelijk!
Nope, hij was m’n rugleuning (bevallen op de baarkruk).
Edit: hahaha oeps, zie nu de hele back to mommybloggers dicussie
im so confused