Mommybloggerstopic #2

Ik kan haar accent en houding echt niet uitstaan. Doet me heeel erg denken aan de Meilandjes. Daar kon ik ook echt niet tegen :sweat_smile:
Ze zou er zo tussen passen haha

2 likes

Heeft ze nooit meer benoemd. Stom hè?

Ik gok op River en Mason ofzo. En jij?

1 like

Ik doe een gokje op Levi…verder kan ik me niet echt namen voorstellen bij ze, maar denk dat ze niet echt gaan voor Hollandse namen.

Kwam er ook een keer achter dat Elise en Vita de kleindochters zijn van Remco Campert (schrijver/dichter).

6 likes

Huh, maar als ik Campert google heeft hij twee dochters, en die lijken niet op de moeder van Elise en Vita?

Thanks ik heb het bekeken, maar ben nog niets wijzer. Is hun moeder dan Cleo of Emanuela Campert? Ze lijkt op allebei niet :face_with_monocle:

Emanuela, maar van haar staan geen foto’s online als je googled. Die afbeeldingen kloppen niet.

1 like

Ooo dan snap ik het!

Ja ik ben ook echt heel benieuwd! Zeker omdat ze in een vlog zeiden dat ze de kinderen een hele extra, over the top tweede naam willen geven. Zoals Leonardo of Amadeus of Hendrikus ofzo. Misschien was dat een grapje maar ze leken het toch wel te menen

3 likes

Ik denk iets redelijk kakkerigs, want dat stralen ze wel echt uit, naast die Haarlemse/Gooise R.
Moet leuk klinken bij 't hockeyveld Allard Reinierrrrrr, Laurens Lodewijk, ik zie het helemaal voor me :joy:

Ik begrijp dat het heel irritant is als mensen speculeren over wanneer iemand bevalt maar ik ga het toch doen :nerd_face: Ik denk namelijk dat Elise gisteren bevallen is en dat ze haar hebben ingeleid. (Omdat ze zei dat ze dat heel graag wilde op 20-02)

5 likes

haha ik denk er ook soms even aan terwijl ik dr helemaal niet ken haha, zo suf

1 like

De datum van inleiden is niet per sé de datum van bevallen hè. Mijn bevaldatum was precies een week nadat het inleiden was begonnen.

In haar laatste insta post zeggen ze wel dat het heel zwaar is! En dat zittend slapen lijkt me ook echt vreselijk. Maar ze worden geloof ik bij 38 weken gehaald en ze is nog 37 weken dacht ik. Hoop dat het goed met ze gaat, of de baby’s er nu al zijn of niet!

Eens, ik vond 1 baby al pittig in de laatste weken. Een zwangerschap van een tweeling lijkt me fysiek heel zwaar.

Mijn tweeling werd ook met 37 weken gehaald, kon niet meer lopen, was net zo’n wiebel poppetje.

Ik zag zo’n mommyblogger die ik volg(de) en zij is helemaal into essentiële oliën, blablabla. Nu had ze gisteren een hele story over dat ze binnen dat olie bedrijf binnen zoveel jaar wilde opklimmen naar de hoogste rang en dat dat zoveel betaalde. Met een hele grafiek erbij van beroepen en hoeveel dat verdient. Kortom, verkoop wat olie, je bent helemaal genezen en dan verdien je binnen drie jaar meer geld dan een chirurg. Kreeg er echt de kriebels van, is dit niet verboden in Nederland?

4 likes

Klinkt als een soort piramidespel :roll_eyes:

1 like

Over die olie shizzle… Ik moest ineens aan een blogger denken die ik een tijdje heb gevolgd. Die leek ook ineens bezeten van diffusers enzo en ik kan daar niks mee dus gestopt met volgen. Dus nu dacht ik , ik check weer eens haar blog. Echt, bovenste artikel direct https://mamatothemax.nl/tips-relaxte-ochtend-routine/

Oke bye :joy:

Edit; ook een geval van ‘hoeveel spon kan je in 1 artikel proppen’ :joy::joy::joy::joy:

3 likes

RUSTAGGH

6 likes

Jaaaa zij was t!!!