Oh mannnn ik volg haar al heel lang niet meer, had geen idee dat ze er zo in was doorgeslagen? Heb ooit nog eens vrij kritisch op een post van haar gereageerd op Insta en was binnen 1 minuut geblokkeerd . Nog steeds zie ik, dus ik had geen idee dat we het over dezelfde hadden!
Ik volgde haar omdat ze zo ontzettend anders in dingen staat als ik. altijd opgeruimd huis dat helemaal qua kleur matcht, die kindjes zijn helemaal chique gekleed. Vond het wel grappig om te zien hoe dat werkt.
Maar nu ben ik wel afgeknapt, met die olie onzin.
Ja dat is dus preciessssss waarom ik haar volgde . Kon me werken met niks identificeren en dat maakte het zo vermakelijk. Maar toen ontdekte ze ineens een of andere olie en ben ik afgehaakt
Ik vind het bij haar ook zo vermakelijk dat alles helemaal precies op elkaar afgestemd is inclusief customized ikea keukentje maar dat ze âambassadeurâ van Vtech is. Als er iets niet bij haar past is het dat speelgoed wel.
De laatste keer dat ik op haar site keek, kreeg ik steeds een pop up. âBestel hier het ebook van mijn bruiloftâ ofzo. Echt meittttt wat moet ik met een boek over jouw bruiloft
Jonguhh, ik heb nog niet eens een e-book van mn eigen bruiloft!
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, begint haar naam met een M?
Ik volg haar omdat ik zelf ook interesse had ik olieĂ«n, maar soms gaat het me wel een beetje te ver hoorđ
Oh zie nu ditđ Dan zijn er dus meerdere mommybloggers die into de oliĂ«n zijn. Misschien steken ze elkaar aan
Ik kijk de video van Willemijn waarin ze uitlegt over de chromosoomafwijking en vind het zo knap hoe duidelijk ze dat allemaal vertelt. Zou Het ook echt iets voor haar vinden om iets meer informatieve videoâs zou maken, wat minder oppervlakkig hihaho.
In het kader van âcanât unsee itâ: die manden die aan haar muur hangen, en van Martine ook trouwens, daar zit zoân hakenkruis patroon in het midden. Nu zie ik alleen nog maar dat als die dingen in beeld zijn.
Valt me vooral op bij die van Martine. Natuurlijk helemaal niet expres of bewust zo gedaan maar sinds ik het opeens zag vind ik het zo raar om te zien, vooral omdat ze het heel veel als achtergrond gebruiken in hun videos lol.
Ja precies, het slaat helemaal nergens up maar toch leg ik telkens die link.
De koek is op?
Bijnaam van hun kind is een koek of de koek? geen idee
Zoals ik het begrijp gaat het om de bijnaam van Rosie. Ook lekker logisch om op Insta te knallen als werkelijk alleen jij en je vrouw snappen waar het over gaatâŠ
Zij noemde Rosie altijd Koekie of De Koekster. Nu dus afgekort naar De Koek denk ik? Haha
Intrinsiek!!
omgangs dingetjes