Een hakenkruis/swastika staat voor geluk in het hindoeïsme en wordt ook gebruikt in het boeddhisme. Hitler heeft dit gewoon overgenomen en niet zelf verzonnen. In veel andere culturen (bv in India) zie je overal swastikas! Waarschijnlijk dat Martines mandjes uit een ander land komen?
En het hakenkruis is iets gedraaid, het hindoeïstische kruis staat recht.
(En die mand lijkt er in de verste verte er niet eens op, wtf. )
Ik vind die Q&A van Willemijn dus superinteressant, ik vind dit soort informatieve videos echt goed bij haar passen
Hoop dat ze ook naar de gezinsvloggen gaan kijken.
Ja net als die bellinga’s. Hun kanaal zag ik dus een paar weken geleden en daar schrok ik zo erg van. En een vlogkanaal voor de familie en alle 3 de kinderen nog een eigen kanaal. Maar ook echt jonge kinderen, eentje zelfs nog een baby.
Ze staan er ook tussen op die foto’s.
JA HAHA! Dit zag ik ook en bleef er maar naar kijken
Haha is het ook echt. Ik kreeg van een vriend van mn schoonmoeder eens eens een essentiele olie om beter te slapen. Dus ik wilde die kopen, maar dat kon niet.
Dan moest ik een soort abonnement nemen van meer dan €200 per maand ofzo nemen met alle olieen en dan doorverkopen? Maar als ik dan genoeg mensen regelde die zo’n abo namen hoefde ik dat niet meer te betalen oid. Zooo raar, ik wilde gewoon slapen
is daddyhox een daddyblogger? zit ik hier goed? in ieder geval. dit stukje tekst is er zo zo zo typisch eentje waarvan je na 1 zin al ziet waar het eindigt:
Rituelen belanden in de rugzak van onze kinderen als fijne herinneringen aan hun jeugd. Ik at altijd een noedelsoepje na school, even kletsen en de dag achter me laten. Ras haar moeder maakte iedere vrijdag verse witte bolletjes met eiersalade. Team van Sas doet mee aan #visvrijdag Top ideetje @iglonederland
Zie hier het (super ingewikkelde) recept van @dehuismuts haar favo ontbijtje… plakrijst met vissticks, zou jij dit ook eten?
#daddyhoxcollab
Ik heb die post echt 3 keer moeten lezen voordat ik dit begreep. En ik begrijp het nog niet.
En vissticks met plakrijst al helemaal niet, laat staan in een rugzak.
Correctie
Wat een mooi modern ritueel heeft Team van Sas bedacht, of nouja Iglo natuurlijk he. Vrijdag visdag. Baanbrekend. Revolutionair!
Wat ik dus altijd heel hinderlijk vind is dat zij bij alles zeggen “mooie herinneringen maken vandaag!” “We hebben zulke mooie herinneringen gemaakt!” Misschien wat meer in het nu leven ipv alvast nostalgisch gaan doen over iets wat je gister hebt gedaan.
Bij ‘herinneringen maken/gemaakt’ denk ik aan wippen en een kind verwerken maar das gewoon mijn dirty mind blijkbaar
“Weet je nog lieverd, toen je 3 was en we een paar maanden in een spon-huisje zaten en elke dag naar het spon-avonturenpad gingen en je daar de tijd van je spon-leven had? Was leuk he? Ja ik wist wel dat je daar nu zo goed op terug zou kijken. Daar deden we het voor.”
Ik visualiseer dagelijks het ‘klap uit de school’-boek van een kind van een van de grote mommybloggers. Geef het nog een jaar of 20.
Can’t wait for this. Veel te benieuwd naar hun verhalen
“Ik moest altijd met vtech spelen” vertelt Amadeus Lion Rainbow (nu 34). Ook herinnert hij zich een tijd dat hij dagelijks wel op vijf Instagram foto’s moest, in verschillende outfits (“roestbruin en okergeel staat me niet eens” aldus Amadeus)
Het heeft zijn sporen achtergelaten, in de volwassen man zit ergens het jongetje verstopt dat nog altijd kokhalst bij de gedachte aan vegter rolletjes, activia en hellofresh.
‘Ja OPNIEUW de Boomerang mislukte. Probeer dit keer ook wat bedrukter te kijken’
Hahahahaha ja die bedoel ik
Straks krijg je de kindvlogger-shaming
Amadeus: ‘mijn gevoel mag er ook zijn k.oek’
Koek: ‘nou niet zo zeuren zeg, ik kreeg elke maand door mijn moeder een nieuwe muurkleur, terwijl ik gewoon m’n emo gevoelens kwijt wou in mijn eigen fucking kamer alles zwart, maar dat mocht niet. Was niet Instagrammable genoeg.’