Genieteren
Wat een avond he lieve mensen
Hoe komen deze mensen erachter dat ze hier een keer worden besproken, doordat ze zichzelf googelen ofzo?
Ze schrijft hoe hilarisch het is dat ze wel hoofdletters gebruikt in haar posts, maar ondertussen schrijft ze in haar stories zonder hoofdletters.
Als ik de eerste post goed begreep, is er al 1 mommyblogger die hier mee leest. Die iets las over een collega mommyblogger. Die heeft haar collega getipt. Die is gaan lezen. Die postte daar iets over op instagram. En toen gingen anderen denk ik ook kijken? Of die collega zei weer tegen haar collegaâs: heeeee kijk! Jij wordt ook genoemd!
Zo iets?
HAHAHAH itâs me!
Ik zie mezelf trouwens niet als hater. Ik voel geen enkele haat naar wie dan ook. Ik observeer gewoon de mommy-aardetinten-minibymarilyn-artipoppe influenzaâs en som hun overeenkomsten op. Omdat ze zo fucking clichĂ© zijn geworden.
Hahahaha âno hateâ
Hahaha nee maar serieus. Dat iets cliché is en niet uniek, is niet slecht of erg. Het is alleen cliché. Ik haat dat niet ofzo
Ik was niet op EFG. Maar waren jullie ook de mensen die toen dat hele gezeik met Cynthia haar broer en Serena tot in de puntjes hebben besproken? Ik volgde toen een van de twee, of beid? However, daar was toen veel gezeik om âover een of ander forumâ
Dat hebben we inderdaad tot in de Master of the Dots besproken.
Ik denk altijd: Omarm gewoon dat we allemaal niet zo uniek zijn als we willen/denken te zijn. Boeien. Waarom zou je ontkennen dat je voldoet aan bepaalde clichés? Ik voldoe ook aan clichés, beetje zelfspot, lachen en dooooorrrr met het leven
Ik snap dus echt niet waarom je dit zou delen met je volgers. Vind het altijd zo sneu voor die kids (ook al zijn ze nog baby). Lekker fotoâs vd spuitluiers de wereld in slingeren, leuk voor later.
Moet dit niet in het opbiecht topic! Grapje.
Wat ik me ook afvraag, wat is dan precies jongens lego? Ik weet dat Lego friends voor meiden is, maar de rest kan toch voor beiden? Mijn kinderen hebben iig beide van allerlei soorten lego in de kast liggen.
Hahaha tot in de puntjes, goeie
MOSS
Dan krijgen we straks weer nieuwe haters die ons komen dwarsbomen. âZoEk EeN LeVeN, JuLLiE ZurE wiJvEn!!!â
Kunnen we het een beetje netjes houden? Wijven is niet echt gender neutraal namelijk.
Is âPrUiMeNâ neutraal? Of doet dat te veel denken aan de vrouwelijke pruim